Kirjoittaja Aihe: (MYYTY) Nigel Cabourn Utility sweater (S), Universal Works Pennine Parka (S)  (Luettu 1039 kertaa)

Erik

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
VARATTU MYYTY

Nigel Cabourn Utility sweater (S)





Todella mukava, pehmeä neule raglanhihalla. Käytettynä ostettu mutta hyvässä kunnossa, vaikuttaa vähän käyteltä ja itse en ole käyttänyt, sillä on valitettavasti mulle liian pitkä. Mitoitus myös muutenkin vähän väljä eli hyvin mennee M-kokoiselle janarille.
80 % lampaanvilla 20 % nylon.

MITAT
p2p: 50,5 cm
kainalo-hihansuu: 50,5 cm
niska-helma: 70 cm

HP: 30 €

***

VARATTU MYYTY

Universal Works Pennine Parka (S)



Kuva ei oma. Muutaman kerran käytetty, uutena ostettu, liian iso mulle. Koko S, mutta tämäkin mennee hoikalle M-kokoiselle.
Kevyesti topattu puuvillagabardiiniparka, jolla pärjää nollakeleillä ja pikkupakkasilla. Irroitettava ohuehko toppavuori.

MITAT
p2p: 55
kainalo-hihansuu: 45,5
hartiasta hihansuuhun: 65
hartiat: 45
niskasta helmaan: 75

Hintapyyntö: 70 €.

***

Kamppeet Helsingin stadissa. Postituskin saattaa onnistua jos ei ole hirmuinen kiirus...
Nämä vermeet varmaan menisi koon ja tyylin puolesta yhdessä eli voidaan katsella pakettihintaa molemmille. Muuten en välttämättä tinkaamaan ala, hinnat lienee melko kohtuulliset.
« Viimeksi muokattu: 29.10.12 - klo:22:01 kirjoittanut Erik »
Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.