Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Loake Camden Dark Brown Suede UK 8G  (Luettu 1565 kertaa)

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
MYYTY: Loake Camden Dark Brown Suede UK 8G
« : 20.09.12 - klo:15:31 »
Juuri postin tuomat täysin uudet ja käyttämättömät kengät, jotka osoittautuivat jalkaan sovitettaessa liian pieniksi itselleni.

Olisin muuten palauttamassa nämä takaisin ostopaikkaan, mutta siinä kun menettää aina postikulut, niin ajattelin, että jos tällä foorumilla olisi näihin kiinnostusta, niin voisin palauttamisen sijaan myydä nämä pikkuisella alennuksella, niin kaikki voittaa (minun ei tarvitse maksaa kalliita ulkomaan postikuluja, ja sinä saat uudet käyttämättömät kengät halvemmalla kuin mitä netistä tilaamalla saisit).

Eli siis Loaken Camdenit tummaruskeaa mokkanahkaa, ja koko UK 8G, lestinä Loake 026.



Pyydän näistä tasan 100 euroa, joka on about parikymppiä vähemmän, kuin mitä itse näistä maksoin (ja RRP on £165.00 + postit). Laatikko ja kenkäpussi sisältyvät hintaan. Kengät sijaitsevat Helsingissä, josta ne voi tulla hakemaan, tai sitten postikulut lisätään hintaan.

Mutta HUOM! Nyt on kiinnostuneen oltava suht rivakka liikkeissään, sillä minun pitää nämä kuitenkin lähiaikoina myyjäliikkeeseen palauttaa, jotta saan vielä rahani takaisin, eli tarjous on voimassa vain noin viikon - pari.


MYYTY
« Viimeksi muokattu: 27.09.12 - klo:15:20 kirjoittanut Richard Mutt »

mairaksinen

  • Vieras
Vs: M: Loake Camden Dark Brown Suede UK 8G
« Vastaus #1 : 20.09.12 - klo:20:11 »
Heitin yv:tä.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: M: Loake Camden Dark Brown Suede UK 8G
« Vastaus #2 : 20.09.12 - klo:20:35 »
Toivottavasti vastaukseni tuli perille, painin vielä vähän tämän foorumisoftan kanssa.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: M: Loake Camden Dark Brown Suede UK 8G
« Vastaus #3 : 23.09.12 - klo:01:05 »
Nämä siis edelleen tarjolla.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: MYYTY: Loake Camden Dark Brown Suede UK 8G
« Vastaus #4 : 27.09.12 - klo:15:20 »
MYYTY