Kirjoittaja Aihe: M: Ralph Lauren ocbd -paita, Cheaney Euston kengät (UK6)  (Luettu 1374 kertaa)

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Huomaan foorumiittien keskuudessa ocbd -paitojen kasvaneen suosion. Itse en juurikaan ole kymmeneen vuoteen käyttänyt omaani joten laitetaanpa kierrätykseen. Kuvan paita moitteettomassa kunnossa vaikka ollut kymmenet kerrat päällä ja pesussa, mitään käytön jälkiä tms. ei näy. Ralph Lauren, koko 15,5 / 32. Paita ei ole slim fit vaan ysärihenkisen telttamainen, melkeinpä sanoakseni.

[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

Paita lähtee hintaan 20€ noudettuna Helsingin Lauttasaaresta tai 25€ postitettuna Suomessa.

Cheaney Euston -kengät: nahkapohjat hyvässä kunnossa, ehjät, korkolappu vaihdettu äskettäin. Ostettu britti-ebaysta keväällä ja olisivat muuten loistavat beaterit meikäläiselle, mutta aivan aavistuksen naftit. Koko on UK6 normaali leveys.

Sizeadvisorin mittaustavalla jalkani koko on:
    
Length: 25,5
Ball girth: 23,6
Ball width: 9,9
Heel width: 7,7
Instep girth: 25,6
Heel girth: 32,3

ja jos oma jalkasi on tuosta millejä pienempi niin kenkä on todennäköisesti hyvin sopiva.

[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

Cheaneyt eivät olleet aivan halvat enkä lähde edes tavoittelemaan omiani pois, pyyntönä 75€ noudettuna Helsingin Lauttasaaresta tai 82€ postitettuna Suomessa.
« Viimeksi muokattu: 16.09.12 - klo:18:32 kirjoittanut Laurentius »

-Mars-

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 518
    • Profiili
Mä olen pikemminkin vuoristoneuvos kuin harjoittelija, mutta voisin auttaa sinua kadottamaan nuo napit 30 euron hintaan.
--
-Mars-

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Mä olen pikemminkin vuoristoneuvos kuin harjoittelija, mutta voisin auttaa sinua kadottamaan nuo napit 30 euron hintaan.

Kalvosinnapit myyty herralle joka juuri huusi "kolmekymmentä".

Ellen vallan ole väärässä, löytyvät osoitetiedot entuudestaan jo.