Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 33666 kertaa)

Pipester

  • Vieras
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #15 : 11.06.12 - klo:12:33 »
Perinteisestihän orjat ja vangit merkittiin isäntänsä tunnuksin. (siki suomileijona tatuointi sopii niin hyvin isammaan puollustajille).
Heraldiset tunnuket tatuointeina ei siis kovin hyvä idea.

Niin noh, nimenomaan heraldisia tunnuksia esim. viktoriaanisessa Englannissa aristokraatit ihoonsa iskivät. Myös Tanskan kuningas Fredrik IX:llä oli muistaakseni ainakin heraldinen lilja kehossaan.

Tauno

  • Vieras
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #16 : 11.06.12 - klo:12:41 »
Mulla on jo pitemmän aikaa (5 v.?) ollut tarkoitus ottaa oikeaan käteen peukalon juurelle piiloon pienen pieni, yksinkertaisimmin tehty kapitaalikirjain J, jossa väkänen ja koukunsilmä, niin kuin ongenkoukussa. Tuossa olisi kiteytetty kaikki muuttumattomat, eniten arvostamani asiat tästä elämästä. (Velipoika, kalastus[, minimalismi].)


---
Täytyy sanoa, että ihailen yakuzan malliin tehtyjä koko selän tatuointeja, jotka näkyvät vain lähimmille.

Tapsa

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 100
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #17 : 11.06.12 - klo:12:43 »
Olen tavannut ihan härmässäkin paikallisia aatelisia, joilla on sukuvaakunaleima.

[spoiler][/spoiler]

Pipester

  • Vieras
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #18 : 18.06.12 - klo:19:05 »
Tapasin tänään erittäin mielenkiintoisen tyypin, jolla oli myös todella mielenkiintoiset tatuoinnit. Saksalainen mies, jolla toisessa kädessä Wagnerin Valkyria oopperan kuvitusta. Toisessa kädessä taasen Wagnerin Lohengrin oopperan. Todellinen taideteos!

Joona_

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #19 : 19.06.12 - klo:17:18 »
Pistetäänpä kuva omasta silläkin uhalla, että kala on varmasti paljon helpompi tunnistaa kuin kasvoni.

Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi fasisti/natsisymboliikan kanssa pitää flirttailla tatointien avulla.
Your ad here? High Traffic/Low Rates

Erik

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #20 : 19.06.12 - klo:17:50 »
Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi fasisti/natsisymboliikan kanssa pitää flirttailla tatointien avulla.

Sama, ei voi arvostaa. Pistää miettimään mikä ketjun aloittaja on miehiään.
Ps. olen tukari, mutta silti...

Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #21 : 19.06.12 - klo:18:39 »
^
+1000

Pistetäänpä kuva omasta silläkin uhalla, että kala on varmasti paljon helpompi tunnistaa kuin kasvoni.

Todella siisti. Itsellä tulossa seuraavaan tatskaan jonkun verran Moby Dick-fiilistelyjä...
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Joona_

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #22 : 19.06.12 - klo:18:59 »
^
+1000

Pistetäänpä kuva omasta silläkin uhalla, että kala on varmasti paljon helpompi tunnistaa kuin kasvoni.

Todella siisti. Itsellä tulossa seuraavaan tatskaan jonkun verran Moby Dick-fiilistelyjä...

Thanks! Valas on erinomainen valinta.  

Tatuoinneissa pidän itse juuri vanhoista, irtonaisista kuvista sekä öh.. old schooleista kuvista. Ja luonnollisesti mitä enemmän, niin sitä parempi. Karpeista, aalloista yms. kuvista (vaikka siistejä saattavatkin olla) jää vähän sellainen olo, että pitää nopeasti saada iso kuva ennen kesän festivaaleja.

B. H. Robinsonin kuvia olen fiilistellyt. Valasaiheissa jos pysytään, niin tämä on vertaansa vailla:


Selvedge Yardissa oli joskus kuvia vanhoista tatuoinneista ja Bristol Tattoo Clubista. Samat kuvat ovat kyllä useammankin kirjan sivulla.
« Viimeksi muokattu: 19.06.12 - klo:19:00 kirjoittanut Joona_S »
Your ad here? High Traffic/Low Rates

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #23 : 19.06.12 - klo:20:19 »
Kerran näin pankissa pyörätuolissa istuvan, mutta silti asenteellisen ikivanhan ukon, jonka villapaidan hihojen alta pilkisti siniseksi haalistuneita vanhanajan merimiestatuointeja.

Jotkut vain näyttävät siisteiltä musteen kanssa. Itse luultavasti en näyttäisi.

Pipester

  • Vieras
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #24 : 19.06.12 - klo:20:25 »
Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi fasisti/natsisymboliikan kanssa pitää flirttailla tatointien avulla.

Turhaa kärjistämistä, se että minulla on vitsakimppu (antiikin aikainen roomalainen symboli) ja rautaristi (chopper symboli) tatuoituina, ei tarkoita vielä mitään.

Samoin ei tuo Wagner -mytologiakaan liity natsismiin mitenkään. Noh, toiset ne tykkää saivarrella... Olenpa muuten nähnyt sirppi ja vasara tatuointeja muuan kommareilla, eikä niihin kiinnitetä huomiota, vaikka kommunistit tappoivat enemmän porukkaa. No jääköön politiikka sikseen tästä ketjusta.


Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #25 : 30.06.12 - klo:12:25 »


Ei täysin vailla pohjaa, joskin tatuointityylit vaikuttanevat huikeasti. :)
Kaikki villa tottelee rautaa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #26 : 30.06.12 - klo:13:17 »
90% pohja, sanoisin. Ainut poikkeus tuo alakäsivarsien kommentti/punainen alue.

Joona_

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #27 : 30.06.12 - klo:14:36 »
Pyh tuota punaista aluetta.. Minä maksan veroja, en kylläkään ihan kauheasti mutta kuitenkin.
Your ad here? High Traffic/Low Rates

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #28 : 30.06.12 - klo:15:28 »
90% pohja, sanoisin. Ainut poikkeus tuo alakäsivarsien kommentti/punainen alue.

Samaa mieltä. Käsivarsien punainen alue oli ehkäpä outo. Lisäksi tatuointityyleillä on väliä (esim. vaikka yleensä minua tatuoinnit syljettävät aika vahvasti, Joona_S:n tatskatyyli on asiallinen).
Kaikki villa tottelee rautaa.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Tatuoinnit
« Vastaus #29 : 03.07.12 - klo:08:10 »


Internet on mahtava. Joka asiasta löytyy vähällä vaivalla jonkinlainen kaavio.
get your kicks on route six six six