Kirjoittaja Aihe: Puolison vaikutus rättileikkeihisi - vapaa meno vai 3rd reich control?  (Luettu 10469 kertaa)

Cdos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
  • turhin postaaja 2013
    • Profiili
En foorumin. Vaan sen takia, että minulla on oma tyylini ja hänellä ei ollut tyylitajua. Piste.

joojoo älä ny kiivastu
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Lainaus

Mistä ihmeen kiinnijäämisestä? Jos tulee nitinää, toteaa vain, että valtaosa naisista valittaa miestensä pukeutuvan miten sattuu. Enimmän osan ongelmista aiheuttaa toki se, että miehellä on mielipide jostain ulkonäköönsä liittyvästä asiasta - ja päätä pitää se (koska nainen luulee tietävänsä paremmin, vaikkei hänen esteettinen silmänsä nyt olekaan virittynyt urostaajuudelle). Jos naisen oikkuja noudattaa, tulee tuloksena joku taunopalopastissi, TV-hinuri tai sitten brändi-idiootti - koska se nainenkaan ei lopulta perehtymättä tiedä miehen pukeutumisesta mitään.

Olen aikoinani dumpannut yhden leidin pelkästään siksi, että hänellä oli huono maku (ja tarve ehdotella kaikenlaista) miestenpukeutumisen suhteen. Miehellä on oma alueensa - hän itse - ja siihen ei astuta. Ehdotus valkeiden muurahaiskarhujen hankinnasta kaverin isompia juhlia varten (toinen virhe - ensimmäinen oli ehdotus ostaa musta kauluspaita koska "valkee kravatti sopis niin hyvin sen kans") katkaisi kamelin selän ja otin hyvän ystäväni aveciksi pippaloihin.

Jos sitten joku oikeasti nipottaa jalkinemääristä tai muusta vastaavasta, voi kommentit jättää omaan arvoonsa. Naisillakin on harrastuksia, eikä kukaan halunne laskea, mitä sinne meikkipussukkaansa tahi vastaaviin on kadonnut.

Täysin yhteinen tili on kyllä hulluutta. Molemmilla omansa + talouden yhteinen. Vähentää myös sitä hellasäröä & pitää oman aseman turvattuna. Todellisuuden varalta.

Jussi veti kyllä niin naulan kantaan. Tuo on totta, mitä sanoit naisten tyylitajusta miesten pukeutumisen suhteen. Minulla on muuan tuttu, jonka nainen hankkii juurikin kyseisiä tv-hinuri vaatteita ja asusteita. Tuossa talvella kun katsoin heidän uloslähtemistä ja pukeutumista, niin ei voinut muuta kuin olla hiljaa. Valkoista kravaattia pitkähihaisen teepaidan kanssa ja niin edelleen.

Ja olen vahvasti sitä mieltä, että mikäli kyseessä ei ole mikään addiktio tms. niin paremmalla puolisolla ei ole paljoa sanomista pakettien tilaamisessa. Akka pihalle jos mussuttaa ;)
« Viimeksi muokattu: 27.05.12 - klo:18:17 kirjoittanut Laoban »

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Tuli yhtäkkiä mieleen tämä kohtaus lapsuuden lempikomediasta:

http://youtu.be/1nr2N9qeY7w
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/