Kirjoittaja Aihe: Puolison vaikutus rättileikkeihisi - vapaa meno vai 3rd reich control?  (Luettu 10468 kertaa)

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Sen jälkeen kun kuukausittaiset yhteiset kulut on hoidettu, pitäisi olla aivan sama mihin omat rahansa laittaa.

Meillä kaikki massit yhteisillä tileillä. Vaan eipä ole ostelu ollut ongelma kumpaankaan suuntaan. Välillä rouva toki ihmettelee, kun kuriiripakua lappaa pihassa.

Piilottelulinjalle ei tule lähteä.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Ongelma on, kun vaatehuoneeseen ei oikein mahdu rouvan vaatteet. Seuraa piikikkäitä huomautuksia siitä ja keikarin lukemisesta... kohta pitää lukea foorumiakin salaa. Mitä teen?? Olenko tossun alla???  :-)
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Jos miehen vaateharrastus on aiemmin ollut olematon, edessä on jonkinlainen saturaatioaika ennen kuin nainen sisäistää uuden meiningin. Yksinkertaista, mutta potentiaalisesti piinallista.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

JQI

  • Kisälli
  • Viestejä: 21
    • Profiili
On aika tavallinen näky, että nainen valikoi vaatteita sovituskoppiin, jossa toimii makutuomarina ja päättää ostoksista. Lopputulos ei ole usein täydellinen herrasmies. Toisaalta ymmärrän ja hyväksyn sen, ettei kaikkia kiinnosta rättileikit.

Toistaiseksi vapaa meno, mutta monta kertaa on kauhistuttanut rahamäärä, jonka harrastus kustantaa. Yritän kuitenkin ajatella, ettei mikään harrastus ole ilmainen. Rahat ovat kuitenkin omia ja omalla työllä hankittuja.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
*KÖHtossunallaKÖH* Eivaiskaan, kyllä jonkun verran on tullut kommenttia lähinnä tavaran määrästä, jota olen hieman yrittänyt myös hillitä. Paitojen määrän toivon vähentäväni vielä 16-18 paitaan jolla pärjäisi hyvin. Nyt niitä taitaa olla lähempänä 40 kauluspaitaa. Päälle sitten pikeet ja neuleet, kyllähän tässä säilytysongelmia alkaa pikkuhiljaa syntymään luonnollisesti.

grego

  • Kisälli
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Masokistinen odotus kiinnijäämisen mahdollisuudesta se vasta mannaa on.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Masokistinen odotus kiinnijäämisen mahdollisuudesta se vasta mannaa on.

Mistä ihmeen kiinnijäämisestä? Jos tulee nitinää, toteaa vain, että valtaosa naisista valittaa miestensä pukeutuvan miten sattuu. Enimmän osan ongelmista aiheuttaa toki se, että miehellä on mielipide jostain ulkonäköönsä liittyvästä asiasta - ja päätä pitää se (koska nainen luulee tietävänsä paremmin, vaikkei hänen esteettinen silmänsä nyt olekaan virittynyt urostaajuudelle). Jos naisen oikkuja noudattaa, tulee tuloksena joku taunopalopastissi, TV-hinuri tai sitten brändi-idiootti - koska se nainenkaan ei lopulta perehtymättä tiedä miehen pukeutumisesta mitään.

Olen aikoinani dumpannut yhden leidin pelkästään siksi, että hänellä oli huono maku (ja tarve ehdotella kaikenlaista) miestenpukeutumisen suhteen. Miehellä on oma alueensa - hän itse - ja siihen ei astuta. Ehdotus valkeiden muurahaiskarhujen hankinnasta kaverin isompia juhlia varten (toinen virhe - ensimmäinen oli ehdotus ostaa musta kauluspaita koska "valkee kravatti sopis niin hyvin sen kans") katkaisi kamelin selän ja otin hyvän ystäväni aveciksi pippaloihin.

Jos sitten joku oikeasti nipottaa jalkinemääristä tai muusta vastaavasta, voi kommentit jättää omaan arvoonsa. Naisillakin on harrastuksia, eikä kukaan halunne laskea, mitä sinne meikkipussukkaansa tahi vastaaviin on kadonnut.

Täysin yhteinen tili on kyllä hulluutta. Molemmilla omansa + talouden yhteinen. Vähentää myös sitä hellasäröä & pitää oman aseman turvattuna. Todellisuuden varalta.
Kaikki villa tottelee rautaa.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
^ Tästä tulee mieleen se häpeä, kun näen kaupassa naisen penkovan jotain miesten vaatteita - yleensä siten ettei mies ole edes mukana kaupassa. Voin kuvitella miehen tuskan kun nainen kantaa keinokuitupaitoja kaupasta "tää olis TOSI kiva sulle" "ärrinmurrin.."

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Mulle ei tulis mieleenkään ruveta kontrolloimaan kumppanin pukeutumista. Enkä haluaisi että kukaan yrittäisi määräillä mitä itse laitan päälle. Tosin nykyinen on niin tyylitietoinen kaveri että ei ole tarpeenkaan narista. Vaikka joo, onhan hänelläkin ne yhdet karmaisevat sortsit joita en voi sietää. Mut ei se ole mun häpeä eikä mun tarvi niihin pukeutua, joten antaa mennä vaan. En usko että dumppaisin ketään tyylittömyyden takia. Tai siis sen takia että hänen tyylinsä ei vastaisi mun käsitystä tyylikkyydestä. Sellainen henkilö tosin joka ei välitä ollenkaan pukeutumisesta ei kuulosta kauheen kiinnostavalta, mutta toisaalta sellanen tyyppi ei ehkä oliskaan mulle paras mahdollinen valinta.


"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

Cdos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
  • turhin postaaja 2013
    • Profiili
...

tfw dumppaat eukkosi tyylifoorumin takia



« Viimeksi muokattu: 12.08.12 - klo:16:36 kirjoittanut Cdos »
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

JQI

  • Kisälli
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Voin kuvitella miehen tuskan kun nainen kantaa keinokuitupaitoja kaupasta "tää olis TOSI kiva sulle" "ärrinmurrin.."

Kaikkia vaatteet kiinnosta, eivätkä tiedosta keinokuitujen olemassaoloa. Mies saattaa olla tyytyväinen, kun saa pakkohankinnat kotiin kannettuna ja välttyy shoppailureissulta. Ei ole salaisuus, että yleensä naiset ovat enemmän vaatteista kiinnostuneita. Tämä foorumeilla liikkuva "ärrinmurrin porukka" on selkeä vähemmistö.

Ymmärrän keinokuitujen käyttöä tietyissä asioissa, kuten urheiluvaatteissa ja ulkoilutakeissa. Vielä vähän aikaa sitten kirosin keinokuitujen olemassaolon.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
^Aivan. Tunnen miehiä, jotka suorastaan inhoavat ja vihaavat vaatteiden hankkimista. Itseasiassa näitä on varmaan enemmistö. Nämä ovat suorastaan kiitollisia jos vaatteet kannetaan kotiin ja niihin ei tarvitse itse uhrata aikaa eikä vaivaa. Usein käsitykset myös siitä, mitä vaatteet maksaa ovat aivan eri maailmoista täällä kirjoittavilla ja vaateasioiden taviksilla. Eräs tuttuni juuri totesi, että nahkatakki olisi kiva mutta kovin hienoa ei kuulemma selvästi alle satasella oikein löytynyt niin ei nyt sitten halua investoida.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
^Ennen näitä uusavuttomia varten oli räätäli, nyt vaimo? Ei hyvä kombo!

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
...

tfw dumppaat eukkosi tyylifoorumin takia

En foorumin. Vaan sen takia, että minulla on oma tyylini ja hänellä ei ollut tyylitajua. Piste.
Kaikki villa tottelee rautaa.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Täysin yhteinen tili on kyllä hulluutta.

Miten niin?

+10-v. aviossa eikä kertaakaan, kertaakaan ole rahasta riidelty.

Eiköhän jokainen  perhe osaa valita sen itselleen parhaiten sopivan vaihtoehdon.