Kirjoittaja Aihe: Neuleet  (Luettu 235529 kertaa)

Koutsi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #465 : 02.09.13 - klo:19:03 »
Missä ihmeen kontekstissa huppari voi toimia kauluspaidan päällä, mutta shaalineule ei?
En tiedä, mutta eiköhän Farmari laita tämänkin yhdistelmän pelittämään. Kuvia odotellessa.
Farmer John: Voiko nää vajakit lopettaa nurkkiin paskomisen vaikka nyt heti?

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #466 : 02.09.13 - klo:19:51 »
Eikö tänne foorumille saisi jotain hiekkalaatikko-osiota johon voisi tuhota ylimääräistä energiaa silloin kun ei mitään sisällöllisesti järkevää sanottavaa löydy? Sitten ylläpito voisi ohjata näitä urpoja sinne telmimään.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Neuleet
« Vastaus #467 : 02.09.13 - klo:20:20 »
^Vuosien varrella Keikariin on onneksi päätynyt enimmäkseen järkeviä kirjoittelijoita. Moneen muuhun foorumin verrattaessa viesteihin on joutunut harvoin puuttumaan. Jokaisesta kerrasta jaksetaan toki muistuttaa vielä vuosien jälkeen.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #468 : 02.09.13 - klo:21:01 »
Ei kandee jokaiseen rölöttelyyn tarttua vimmalla, parantaa kaikkien viihtyvyyttä. Vaikka oma agenda oliskin hillitä sitä rölöttelyä. Tosin jermun "Punainen Angry Birds-huppari" aiheutti aika reipasta repeilyä, haha.

Mutta tohon "button down ja huppari"-caseen: itelle huppareista tulee mieleen semmosta yli-isot, paksut ja "lököttävät" hupparit jotka ei mun mielestä millään istu kauluspaitojen kanssa. Ei vaikka button downit onkin rennompia. Tulee liikaa eminemiä.

Ainut milloin ite voisin kuvitella moisen toimivan on jos se hupullinen paita on slimmimpi, tyköistuvampi ja ohuempi, eli juurikin kevyehkö neule hupulla. Suht simppeli ja yksinkertainen & pelkistetty. Tietty montaa mieltä voidaan olla, mutta ite näkisin näin.

Toi suittarin hirvitys-huppari on imho ihan liian massiivinen ja aika mutanttinen yksilö.

Ja btw, ei Beckskään oikein osaa aina:


Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #469 : 02.09.13 - klo:21:08 »
Itseltä löytyy Barbourin topattu neulehuppari, joka on vaatekappale josta itsessään kyllä diggaan, mutta sitä on vaan turkaisen vaikea yhdistää mihinkään, joten vähemmälle käytölle on jäänyt.

Koutsi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #470 : 02.09.13 - klo:21:51 »
^Minulla oli aikoinaan JL:n merinovillaneule. Vahva kudos, ei nukkaantunut, hyvin jousti, hoikka mitoitus, alessa sopivan hintainen. Lopulta myin sen edelleen, kun tympäännyin logoon rinnassa.
Näistä tykkään. Sopivan slimmi leikkaus, ei nukkaannu, ja pieni logo ei häiritse rinnassa pätkän vertaa.
Farmer John: Voiko nää vajakit lopettaa nurkkiin paskomisen vaikka nyt heti?

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #471 : 02.09.13 - klo:22:39 »
Onko jollekin tullut vastaan fiksun näköistä hupullista neuletta?

Siis pitäiskö sen olla ihan huppari vai käykö hupullinen "svetari"?

Saumassa oli ainakin viime kesänä John Smedleyn merinovilla-"verkkareita", jossa siis oli housut ja rotsi. En tiedä oisko vielä esim Smedleyn omassa nettikaupassa saatavilla, itse kyllä diggailin. Eri asia sit toki, missä sitä kukin käyttää.





hansson

  • Vieras
Vs: Neuleet
« Vastaus #472 : 04.09.13 - klo:01:02 »

Mr.Porterilta Michael Bastiania?

Venemies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #473 : 04.09.13 - klo:06:28 »
Eikö tänne foorumille saisi jotain hiekkalaatikko-osiota johon voisi tuhota ylimääräistä energiaa silloin kun ei mitään sisällöllisesti järkevää sanottavaa löydy? Sitten ylläpito voisi ohjata näitä urpoja sinne telmimään.

Moni yhteisö on tuhoutunut "uusien" jäsenten ylenpalttiseen henkisesti tappamiseen. Toivon syvästi, että Keikari on poikkeus tähän.

Täällä on kyllä ylimielistä jengiä, olen huomannut saman. En tiedä onko suurimmalla osalla syytä olla kun katselee kuvia.

Minusta esim. Peakin hupparissa ei ole vapaa-ajan olosuhteissa mitään vikaa.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Neuleet
« Vastaus #474 : 04.09.13 - klo:08:07 »
ei Beckskään oikein osaa aina:

Ei se janari osaa oikein mitään. Futistaidotkin unohtui kun se meni sen anorektisen hevosen kanssa kimppaan. Hyvä miehenalku pilattiin varhain.
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Neuleet
« Vastaus #475 : 04.09.13 - klo:08:13 »
Täällä on kyllä ylimielistä jengiä, olen huomannut saman.

Syyllinen ilmoittautuu. Tämä toki johtuu siitä että olen vain reippaasti parempi ihminen® kuin te tavalliset tallaajat. Bhoh.

Minusta esim. Peakin hupparissa ei ole vapaa-ajan olosuhteissa mitään vikaa.

Peakiin en ota merkkinä kantaa kun en omista. Mutta siis perushuppareista noin yleisesti ottaen samaa mieltä. 

Mulla on koti- / mökki- satunnaisessa juoksukäytössä ikivanha Nike (kasarilta, ainoa kyseisen merkin tuote jonka omistan) ja koti- / pihakäytössä ikivanha Carhartt, jotka on mainituissa käytöissä hemmetin hyviä. Carharttia olen joskus käyttänyt bd-paidankin kanssa, nyt huomaan että palan varmaan kuoltuani Helvetissä kun olen moisen munauksen tehnyt.
get your kicks on route six six six

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #476 : 05.09.13 - klo:01:16 »
« Viimeksi muokattu: 05.09.13 - klo:01:27 kirjoittanut SloBo »

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #477 : 12.09.13 - klo:21:28 »
R-Collection yllätti positiivisesti tänään:

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #478 : 12.09.13 - klo:21:49 »
Mitenköhän tuo R-Collectionin poolokauluspaita vertautuu wooloversin lambswool polo neck jumperiin? 

Ainakin hintaero on melkoinen.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Kadenssi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Neuleet
« Vastaus #479 : 12.09.13 - klo:22:00 »
Tuo oli kyllä positiivinen yllätys. Pitäisi päästä kokeilemaan tuota. Muutenkin R-Collectionin neuleet kiinnostavat.

Menee vähän off-topicin puolelle, mutta firman harmaa collegepuserokin vaikuttaa hyvältä. Harmi ettei siinä ole sitä kolmiobrodeerausta, muuten näyttää asialliselta: