Kirjoittaja Aihe: Parturit  (Luettu 134070 kertaa)

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #90 : 11.09.12 - klo:19:31 »

JJV

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Re: Parturit
« Vastaus #91 : 27.09.12 - klo:10:53 »
Suositelkaas jotain hyvää Turussa sijaitsevaa parturia? M-room on kohtalaisen heikko

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #92 : 27.09.12 - klo:18:20 »
Oulunkylässä on iso parturi jossa ainakin suuri osa partureista
tekee töitä toiminimellä.
Useita vuosia käyneenä tiedä siellä olleen kolme hyvää ja
osaavaa parturia.
Nyt kaksi heistä ovat perustaneet oman parturi-kampaamon
Pitäjänmäkeen, Salon Royal.
Siellä en ole käynyt mutta tekijät ovat hyviä, Mari ja Laura.

vjvesa

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Re: Parturit
« Vastaus #93 : 30.10.12 - klo:21:25 »
Suositelkaas jotain hyvää Turussa sijaitsevaa parturia? M-room on kohtalaisen heikko

Avantgarde ja mieluiten miesparturi.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #94 : 30.10.12 - klo:22:04 »
Käynyt Vantaalla Bonus Innin kivijalassa Hiuskulmassa kohta vuoden. Toimii ja on halvin, mitä olen löytänyt.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #95 : 30.10.12 - klo:22:45 »
Puoliso on jo muutaman vuoden reenailun jälkeen saanut koneella jo aika näppärää jälkeä, itse yleensä vedän alun "ruffin version" ja hän viimeistelee :). Nykyään menee n. 3mm sivuille ja 20mm päälle.

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #96 : 31.10.12 - klo:07:40 »
Berliinissä oli muuten partureiden hintataso "hieman" Suomea halvempi: haarukkaa 10-20 euroa, sijainnista riippuen.

Falcon Crest

  • Kisälli
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #97 : 31.10.12 - klo:10:43 »
Hieman muistoja takavuosilta Helsingistä. Fleminginkadulla oli usean vuoden ajan Ola´s cut ´n go -niminen parturiliike. Paikka oli suhteellisen legendaarinen omistajansa Olan johdosta. Mies oli tunnettu rockabilly-piireissä jo 1970-luvun lopulta saakka ja esiintyy vielä nykyäänkin bändeineen. Pahat kielet kertovat parturitoiminnan loppuneen alkoholiongelmaan, mikä ei välttämättä ole kaukana totuudesta ainakaan omien kokemusteni pohjalta. Pari kertaa perjantai-iltapäivisin Olan parturintuolissa istuneena jouduin todistamaan suhteellisen vapaamielistä toimintaa. Tätä harjoitti lähinnä paikalla aina notkunut seurakunta eri ikäisiä rockabilly-entusiasteja sekä Kallion hörhöjä. Taisi itse isäntäkin siinä joskus huikan pari siemaista. Jossain vaiheessa parturin takahuoneessa työskenteli ilmeisesti Mc Bandidosiin kytkeytynyt tatuoijakin. Kävin Olan leikattavan pari vuotta, eikä leikkauksessa ollut koskaan valittamista. 60-lukua edeltäneisiin hiusmalleihin erikoistuneena Olalla oli laaja asiakaskunta, myös naisia, vaikka paikka olikin leimautunut lähinnä tötterötukkien parturiksi.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #98 : 31.10.12 - klo:11:19 »
Vielä kun joku kertoisi että kukas täällä Kuopiossa osaa leikata tuollaista vähän rockabilly henkistä tukkaa? Kaikki joita olen kokeillut ovat olleet auttamattoman ulalla asiasta.

holipompeli

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #99 : 04.02.13 - klo:10:23 »
Pystyisikö kansa suosittelemaan asiallista parturia Leppävaaran alueelta? Riittää, että on klassiset miesten hiusmallit hallussa. Ei jaksa aina raahautua parturin takia Helsinkiin...

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #100 : 04.02.13 - klo:10:29 »
Pystyisikö kansa suosittelemaan asiallista parturia Leppävaaran alueelta? Riittää, että on klassiset miesten hiusmallit hallussa. Ei jaksa aina raahautua parturin takia Helsinkiin...

Itse olen viimeiset 2-3 vuotta käyttänyt M-roomeja koska vihaan parturin varaamista ennakkoon. Leppävaarassa Sellon viereisessä toimistotornissa on yksi tällainen.

Herkko

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #101 : 07.02.13 - klo:20:12 »
Pystyisikö kansa suosittelemaan asiallista parturia Leppävaaran alueelta? Riittää, että on klassiset miesten hiusmallit hallussa. Ei jaksa aina raahautua parturin takia Helsinkiin...

Itse olen viimeiset 2-3 vuotta käyttänyt M-roomeja koska vihaan parturin varaamista ennakkoon. Leppävaarassa Sellon viereisessä toimistotornissa on yksi tällainen.

M-Room julkaissut tänään kätevän mobiilisovelluksen iOS sekä Android-laitteille.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #102 : 07.02.13 - klo:20:24 »
Lopetin M-Roomissa käymisen aikanaan, kun firma lopetti opiskelija-alennuksen. Sittemmin olen ymmärtänyt, että siellä käyminen olisi pitänyt lopettaa jo paljon aiemmin. Leikkauksen laatu nimittäin vaihteli paljon, mikä johtui varmasti siitä, että suurin osa partureista oli harjoittelijoita ja hiukseni leikkasi lähes aina eri henkilö. En pitänyt muutenkaan M-Roomin partureiden tavasta tuputtaa jos jonkinlaisia klubijäsenyyksiä ja hiushoitotuotteita.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #103 : 07.02.13 - klo:21:22 »
Hoitotuotteiden tyrkyttäminen kaiketi kuuluu kyllä jokaisen paremman lafkan hommiin nykyään.

Käyty tänään Avantgardessa Turussa, varsin ok ja hintakin "vain" 28e.

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Parturit
« Vastaus #104 : 08.02.13 - klo:02:29 »
Kalevankadun Groom on ollut istelleni ainoa toimiva paikka leikata hiukset. Työn jälki on aina erinomaista ja parturit osaavat aina tulkita mutinan seasta oikeat asiat.