Kirjoittaja Aihe: Myyty  (Luettu 5163 kertaa)

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Myyty
« : 14.04.12 - klo:20:38 »
Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 07.08.14 - klo:15:31 kirjoittanut joekok »

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Hieno kello, (varsinkin nahkahihnalla)!
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

Tauno

  • Vieras
Nyt tuli tarjolle jotakin sellaista, että on hankala vastustaa kiusausta...

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Nyt tuli tarjolle jotakin sellaista, että on hankala vastustaa kiusausta...

Do it! Jos ei olisi muita rahareikiä näin pirusti, niin se olisi jo ranteessani. Onnea kelle ikinä se menee.

Tauno

  • Vieras
Pitkään olen jo miettinyt tämän hetkisen Tag Heijarin vaihtamista Omegaan. . .

mairaksinen

  • Vieras
Itse olen haaveillut pitkään Tag Heuerin Monacosta, Grand Prix -leffan kun ekan kerran pikkupoikana näin, niin se oli siinä. Parempia aikoja odotellessa bongasin Omegan Seamasterin keräilymessuilta. Toinen kauppias tarjotteli maukasta tummatauluista Omega Suverän -kelloa, 400 eurolla. Olikohan 70-luvun malli.

T.H.

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Upea ja monikäyttöinen kello. Toivon todella että joku Keikari tämän tajuaa poimia talteen...

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Pitkään olen jo miettinyt tämän hetkisen Tag Heijarin vaihtamista Omegaan. . .

Mikäs Tagi sinulla on? Hintapyyntö? Voisin olla kiinnostunut kaikista muista, paitsi Formulasta, ellei se jotenkin ole aivan tajuttoman upealla väriyhdistelmällä tai hinnalla...

Tauno

  • Vieras
Carrera day+date, SE. Tämä valkosella dialilla[spoiler][/spoiler]
- Menin jo perhana ystävälle lupaamaan tuon, jos joskus alan kellonvaihtopuuhiin. . . Pitää alkaa pyörtämään puheensa.

-------
(Formulat on mielestäni kamalinta mitä kellorintamalla olen nähnyt. . . Hyviä yhdistelmiä ei kai olekaan ;)

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Carrera day+date, SE

Carrera on mielestäni aivan tajuttoman kaunis. Joskus olen kuullut "kelloasiantuntijoilta" sellaisen mielipiteen, että Monaco olisi ainoa siedettävä Tag, mutta itse pitäisin Carreraa minä päivänä hyvänsä ranteessa. Hintaahan sillä on aika liki saman verran kuin alennetulla Speedmasterilla, eli halvimmillaan joku 1800? Taitaa olla sen suurin vika, koska jos olisin pistämässä 1800 kelloon, niin pistäisin samalla 2200 että saisin esim tuon Joekokin Speedmasterin.
« Viimeksi muokattu: 15.04.12 - klo:14:47 kirjoittanut jayjay »

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Carrera on todellinen klassikko, siinä missä Speedy Prokin. Ei pidä antaa snobien ja kellonousukkaiden intternetnäkemysten pilata hyviä kelloja. Tosin tuo Taunon yksilö on ehkä hieman liian moderni jo omaan makuuni mutta käsittääkseni myös saanut runsaasti suosiota.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2429
    • Profiili
Astun huonon maun ja nousukasmaisuuden puolelle tällä viestillä, mutta huono humoristi minussa ei voinut välttää kiusausta ehdottaa miksei omistaisi molempia: sekä Carreran että Speedyn? :-)

Tosin automaatti Speedmaster ei ole klassikko kuten Speedy Pro, mutta kun omaan ranteeseeni paremman kokoinen ja näköinen...


joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Astun huonon maun ja nousukasmaisuuden puolelle tällä viestillä, mutta huono humoristi minussa ei voinut välttää kiusausta ehdottaa miksei omistaisi molempia: sekä Carreran että Speedyn? :-)


Hyvä combo! Itsellä on ollut aikoinaan Carrera krono ja sekin on hemmetin hieno peli. Kyseessä ovat kuitenkin hyvin erilaiset kellot, vaikka nopealla vilkaisulla voisi olettaa muuta. Etenkin Speedy Pro on jollakin tavalla elegantti verrattuna sporttiseen Carreraan. Molemmat ovat krono-suosikkejani.

Itse myyntikohteesta eli Speedystä piti sanoa vielä, että pidän tätä tällähetkellä myynnissä ainoastaan täällä Keikarissa, jossei täällä tärppää niin katsotaan sitten jotain muita kanavia. Tämä on kuitenkin ennenkaikkea herrasmiehen kello, joten ehkä täältä löytyisi sopivin henkilö tällaista käyttämään :).

jayjay

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Astun huonon maun ja nousukasmaisuuden puolelle tällä viestillä, mutta huono humoristi minussa ei voinut välttää kiusausta ehdottaa miksei omistaisi molempia: sekä Carreran että Speedyn? :-)

Noinko sinä pidät niitä päivittäin? ;)

Qristian

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
  • SL R 1
    • Profiili
Täytyy sanoa, että ihan sydämeen sattuu että olet luopumassa tuosta kellomaailman ikonista. Vaikea kuvitella, että mikään kello voisi korvata tuon jättämää aukkoa missään kellokokoelmassa. Periaatteessahan kyseessä on kuitenkin inhouse-koneistolla (Lemania liittyi Breguettiin, joka kuuluu SwatchGroupiin eli vaaleanpunaisilla laseilla katsellen Speedmasterissa on Breguetin koneisto sisällä) varustettu kronografi uskomattomalla hinta/laatusuhteella.
« Viimeksi muokattu: 15.04.12 - klo:19:57 kirjoittanut Qristian »