Kirjoittaja Aihe: Väkijuomista  (Luettu 599156 kertaa)

Farmer John

• Legenda
    • Profiili
Vs: Väkijuomista
« Vastaus #1290 : 12.12.13 - klo:18:56 »
^^^Toi on kyl melko ahterista..

Jaguar

• Flanööri
    • Profiili
« Vastaus #1291 : 12.12.13 - klo:19:00 »
Vai sellaista perseilyä. 25 gbp + 5 gbp koodilla olisi, joten mikäpä noista olisi paras? En tule mistään noista tykkäämään mutta halvalla (n. eurolla) kun saa niin voishan tuota kokeilla. Niin ja toki Arin ref-linkkiä käytin. Onko tuo grappa tuolla 0,7 l? Viskistä en pidä.

Ari

• Auktoriteetti
    • Profiili
« Vastaus #1292 : 12.12.13 - klo:19:04 »
Hetkinen... siis jos bonareita on 45 ja pullo maksaa 30, lähtee tililtä kaikki 45? Eli toisin sanoen täytyy tilata aina heti kun tilillä on fygyä pullon verran.

Kyllä - vaikka bonareita oliskin 100 puntaa niin 30 punnan pullo nollaa bonukset. Nollauksen jälkeen alkaa "uusiksi kasvamaan". Eli tavallaan bonukset nollautuu joka kerta kun käytät bonareita ostoksen yhteydessä.

Farmer John

• Legenda
    • Profiili
« Vastaus #1293 : 12.12.13 - klo:19:05 »
^Ihan mielenkiinnosta voitko ostaa kassan tyhjäksi, eli 3-4 pulloa kerrallaan?

Ari

• Auktoriteetti
    • Profiili
« Vastaus #1294 : 12.12.13 - klo:19:37 »
Kyllä voi, näin ainakin oon ymmärtänyt - aluksi teinkin niin, mutta sitten toinen juomista alkoi epäilyttämään: ajattelin laittaa työpäivän päätteeksi Metusalemin tulemaan ja sitten odottaa että josko joulun jälkeen olisi kiinnostavampia tuotteita tullut mukaan. :P

Ari

• Auktoriteetti
    • Profiili
« Vastaus #1295 : 12.12.13 - klo:20:29 »
Voitto.

Lähetin siis palautetta aiheesta kohteliaasti selittäen tilanteeni - johon aspa vastasi että "no niin se vaan menee, FAQ:sta asiaa ei löydy". Vastasin että bonussysteemi on "crappy".

Ja sain takaisin vastauksena henkilöltä nimeltä Matt:

"our system is perfect for the needs we have at this moment and since we're growing very fast, honestly - yes, we didn't have time or even thought about it to update FAQ about credits, I completely agree with you.

On the other side, where else would you and your friends get Nikka an other bottles for £5-15, in your case, £0.2, right? :) And if you're going to ask why £0.2 - that's the minimal amount (€0.1) that we need to process to get a successful order.

I'm sure that you'll collect some additional credits as well, and thanks for sharing! "

Ja vastasin:

"Hello,

It doesn't matter even if I would be able to buy Empire State Building for one euro through your page - if I have X amount of bonuscredits and when I use 30% of the Bonus, I should be left with 70 per cent of my bonus. Not 0. My math might have been slightly off, but, I had at least 75 GBP of bonus and I spent those on 30.99 GBP bottle, I paid 0.2 GBP, so should have left with, what, 44.2 GBP - plus the 15 GBP I just got, that means that my balance should be 59.2, not 15 - Right?

I do understand the minimum amount, it does make sense, you cannot have a 0 euro transaction.

However: My bottle of Metusalem just cost 75.2 GBP - Not 0.2: the price is consisting the lost 75 GBP Bonus credits and the 0.2 I paid.

The Credits given were not free, they are for referring your page to a friends mine and bringing you customers: that's working for you, doing the work your PR-people instead of you. It's undermining and really insulting to say that you "gave something free", when actually people take the risk of recommending an unknown shop to people they know. I got you 5 customers, at least 2 of them said that they might join the Monthly subscription-thingie.

Or, let me put it this way, how willing would you (you can direct this to the joker who decided how your bonussystem works) be to tell your parents, best friend and colleagues that "hey, there's this shop that you have never ever heard of, go buy something"?

And, to be honest, your whole bonussystem is crappy. I am not even pissed off or angry, I'm more like extremely stupified: how on earth you, as a company, are able to tear down a good first impression - I was ready to join the School of Spirits, mainly due to the Riedel-glasses and interesting booze, but then you manage to pull out this type of stunt. This must be one of the biggest amateur mistakes I've seen in a longtime.

Br
Ari"

Eli olin ehkä slightly offending, mutta toisaalta mielestäni myös hyvinkin pointin omaava - tosin korotin teidän statukseen "friends of mine", mutta täällä kuitenkin ollaan pienen piirin foorumilla omalla nimellä, joten en viitsisi silti suositella Keikarillakaan mitään paskaa.

Ja:

"Hello Ari, Valerie here.

Matt contacted me about your credits, and I must admit it that he's wrong.
We didnt't have example like your's in the past (loads of credits and small cart amount), so that's why he thought that this action is normal - to take all credits at once. The problem is on our side and we're going to fix it asap.

Sorry for inconvenience, you'll get all your unused credits back."

Ari 1 - Viinakauppa 0.

Kiitos ja jatkakaa. Typot aiheutuneet kiireestä, alkanut nykyään tippumaan sanoja pois tuolta lauseiden väleistä - stressiä ja kiirettä varmaan.

Wolf

• Yleisvalvoja
  • Legenda
    • Profiili
« Vastaus #1296 : 12.12.13 - klo:21:11 »
Eli homma päättyi hyvin.

konda

• Legenda
    • Profiili
« Vastaus #1297 : 12.12.13 - klo:21:14 »
Ari toimittaa. Näemmä tollainen kohtalaisen kyynisvitumainen viesti toimi. Hienoa että asia korjataan -> jatketaan brenkkuhehkutusta. Onneks ei tarvitse kytätä diilejä jatkuvasti credittien menetyksen pelossa.

Farmer John

• Legenda
    • Profiili
« Vastaus #1298 : 12.12.13 - klo:21:14 »
Noni, hyvä homma ja ihan hyvää viestintää sun osalta!

Quijote

• Legenda
  • Esq.
    • Profiili
« Vastaus #1299 : 12.12.13 - klo:21:17 »
Loistojuttu. Valerie vaikuttaa osaavan.

konda

• Legenda
    • Profiili
« Vastaus #1300 : 12.12.13 - klo:21:18 »
Sitte tolle Matt:lle enää vaan Valerien viesti quotaten closing argument:
http://www.youtube.com/watch?v=3fvfsT3LNNM

Ari

• Auktoriteetti
    • Profiili
« Vastaus #1301 : 12.12.13 - klo:21:37 »
Fajo: Thanks
konda: joo, koitan yleensä pitää viestini kohteliaana ja sopivan vmäisenä - suoralla henkilökohtaisella loukkauksella harvemmin pääsee mihinkään. Eikä kynnysmattokaan tarvitse olla.

Sen sijaan koitan yleensä perustella näkökantani. Toki, joskus tää "tuohtumus" juontaa omasta työhistoriasta, ei siis nuolla hanuria, vaan tehdään asiat Oikein.

Tai no, sanotaanko että tossa vaiheessa mulla aina kicks in se "miten minä toimisin"-vaihde. Jos itse olisin ollut Matt, ja olisin olettanut että "kaikkien bonusten olisi pitänyt mennä ekan ostoksen yhteydessä", olisin todennäköisimmin ilmoittanut että:

- Tämä on se Policy, bonarit nollautuu
- Myöntänyt että kyseessä on täysin uusi tilanne meille: jollain on (reilusti) enemmän bonareita kuin keskivertokaverilla
- Pahoitellut että se tieto puuttuu sivuilta, sori
- Kertonut että tämä johtuu siitä ja tästä asiasta, myöntänyt että pitäisi olla sivuilla info
- Tarjonnut hyvitystä ja luvannut että tieto päivitetään sivulle X ajassa

Jne. Isoin "napinan aihehan" mulle oli toi asenne. Melkoisia First World Problemeita, mutta tässä on yks asia mikä tosiaan grinds my gears.

Wolf

• Yleisvalvoja
  • Legenda
    • Profiili
« Vastaus #1302 : 13.12.13 - klo:12:07 »
Tuleeko tuolta seurantakoodia yms kun paketti lähtee?

Tommi

• Legenda
    • Profiili
« Vastaus #1303 : 17.12.13 - klo:16:06 »
Ei ole vieläkään kuulunut mitään...
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Wolf

• Yleisvalvoja
  • Legenda
    • Profiili