Kirjoittaja Aihe: Hävytön WWM-neuletakki, GANT Rugger, APC NS, Muji, J.Crew, EG Workaday, JTG jne  (Luettu 3547 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vaatekaappia pitää vielä tyhjentää. Otan omat kuvat kunhan saan kameran haltuuni tuossa viikonlopun loppupuolella. Olen kuitenkin pyrkinyt kuvaamaan tuotteiden kuntoa totuudenmukaisesti tekstin puolella. Pistin hinnat vastaamaan tuotteiden kuntoa, paria poikkeusta lukuunottamatta kyseessä on käytetty kama.

WWM:n neuletakki



Daiki Suzukin viimeisestä WWM-(talvi)mallistosta aika härski neuletakki. Igentien ei kannata välttämättä vaivautua ja rehellisesti sanoen muutenkin tämä vaatii jo vähän sitä ns. swaggeriä jotta saa toimimaan. Hyvännäköinen kuitenkin esim tumman denimin tai tummansinisten villakangashousujen kanssa. FW 10 oli varmaan Daikin all-time parhaita ja vaikka tämä edustaa ehkä sitä malliston kreisimpää päätä, on tässä oma röyhkeä viehätyksensä. Koko L ja väittäisin että on aika true to size. Made in Amerika ja kaikki noi muut perussetit, laatukamaa. Virheetön kunto. Värin puolesta noi mun kuvat on lähempänä totuutta, tosin oikeasti takki ihan snadisti kirkkaammansininen.

Alkuperäinen hinta oli jotain aika hävytöntä, itse poistin aikoinaan 'baysta vähän päälle satkulla, nyt lähtee halvalla. 50e


Gant Ruggerin miltei käyttämätön neule



Pari kertaa ollut päällä, mutta ei ihan sovi ruumiinrakenteelleni. Periaatteessa tykkään, mutta vaatisi minulta kavennusta helmasta jotta toimisi paremmin. Olen miettinyt pitäisikö tämä kiikuttaa ompelijalle, mutta ajattelin että ehkä ennen tuollaista operaatiota tsekkaisin josko tälle löytyisi uusi omistaja. Koko L, hyvin pitkälti true to size, mutta meikäläisen V-torsolle turhan leveä vyötärön kohdalta. Ei kuitenkaan missään nimessä mikään teltta. Luonnollisesti aivan uudenveroinen, ei mitään käytön jälkiä. Värin puolesta toi mallikuva lähimpänä totuutta.

Hintapyyntö 50e


APC:n New Standardit, koko 30

Jonkun verran käyttöä nähneet APC:t ovat käyneet minulle vaan bodaamisen seurauksena liian pieniksi reisistä (ja no, massakauden myötä vyötärökin vähä ahistaa, se tosin toivottavasti vaan väliaikaista). Oliskohan kertaalleen pesty, käyttökertoja en osaa arvioida mut uransa alkuvaiheessa ovat viel. Kauttaaltaan vielä tummansiniset, ihan hentoisia ns. whiskereitä ja vaalentumia on muodostunut haarojen alueelle ja lahkeissa on kulumaa käännösten kohdalla. Saattavat viel vähän venyä, mut väittäisin et eivät enää paljoa. Sopii laihemmanpuoleiselle 32:lle tai sit 31:lle.

Todella käyttökelpoiset farkut ja näissä viel vuoden parin päivät elämää jäljellä, mut ovat kuitenkin käytetyt joten 45e saattais olla kohtuullinen hinta. APC:t kuitenkin. MYYTY

vyötärö 86cm
front rise 25cm
lahkeensuu 19cm


Engineered Garments Workaday sammarit



Engineered Garmentsin Workaday-mallistosta viininpunaiset samettihousut. Made in America, Täydellinen leikkaus ja erittäin laadukas kangas. Workaday on sellainen ympärivuotinen perusmalleja tarjoava EG:n laini jota euroopassa taitaa myydä ainoastaan The Bureau Belfast ellen ihan väärin muista. Itselle vaan väri ei oikein sovi, mutta täällä foorumilla lienee jengiä joille viininpunainen väri on mahdollisuus eikä uhka. Sopivat pirun hyvin esim rouheiden Trickersien ja vastaavien kanssa. Jonkun verran käytön jälkiä toisessa takataskussa (aiemmin tuli aina lompakkoa pidettyä siellä) ja parissa paikkaa aika hankalasti havaittavaa kulumaa. Kokomerkintä on 34, mutta Workadayllä sammarit istuvat pari kokoa liian pieninä. Kuten mitoista voi havaita, koko vastaa paremminkin 31:tä tai slimmiä 32:a. Kunto sellaiset 7/10.

vyötärö 87cm
front rise 28cm
lahkeensuu 21cm

Hintapyyntö 50e


Käyttämättömät Mujin samettihousut



Näiden suhteen en tajua miten Mujilla noi kokomerkinnät. Pitää viel mitata, mutta sanoisin et soveltuvat sellaiselle W30-W31 vyötärölle, vaikka mielestäni olin hankkimassa rentoja sammareita vyötärökoolle 32. Laadukas kangas, ei mitään ihmeellistä, erittäin laadukkaan tuntuiset perussammarit. Tosiaan käyttämättömät, merkit ja laput vielä kiinni. Kapeammat kuin em. Workadayt.

vyötärö 86cm
front rise 24,5cm
lahkeensuu 20cm

Hintapyyntö 50e


Our Legacyn neuletakki


Viimeisenä Our Legacyn tummansininen shaalikaulusneule, koko M. Aika perussettiä, oliskohan F/W '09:stä. Käytetty paljon ja on käynyt pari kertaa pesussakin. Hieman nukkaantunut, mutta muuten ihan hyvässä kunnossa. Ei tietenkään ole normaalisti roikutettu henkarista, pistin vaan kuvaa varten. Paska kuva tuli, mut minkäs teet.

Hintapyyntö 50e

J.Crewn pellavapaitoja 2kpl valkoinen ja laivastonsininen




M-koko, point collar molemmissa. Laivastonsininen yksivärinen, valkoisessa haaleita raitoja. True to size M-kokoa molemmat, eipä näissä ihmeempää. Hyviä kesäpaitoja.

Hintapyyntö 30e kpl tai 45e molemmat.

ja tässä ketjussa oleva JTG:n puku on vielä myynnissä, aivan pilkkahintaan. Poistakaa ny joku toi.
http://www.keikari.com/foorumi/index.php?topic=1756.0
« Viimeksi muokattu: 24.03.12 - klo:19:29 kirjoittanut BowtiePasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Schuhwerk

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Mites nuo APC:t mahtais suhtautua meikäläisen mittoihin, jotka silloin viimeksi lähetin?

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Jos sellainen vähän loosempi fit on ookoo, niin sit sopinevat. APC:llahan se on vähän makuasia että kuinka monta kokoa menee alaspäin omasta koosta. Jotkut menevät vaan sen yhden (esim itse vastaisuudessa jos ostan uudet APC:t tilalle), aika monet menevät kaksi ja huhujen mukaan jotkut ovat vetäneet sen kolmekin kokoa alaspäin (en tosin tajua onko tuo edes käytännössä mahdollista).
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Schuhwerk

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
    • Profiili
OK... Taidan jättää väliin, kun pidän tiukasta fitistä.

moonshine

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Mittoja kaipailisin neuletakkiin.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Jos sellainen vähän loosempi fit on ookoo, niin sit sopinevat. APC:llahan se on vähän makuasia että kuinka monta kokoa menee alaspäin omasta koosta. Jotkut menevät vaan sen yhden (esim itse vastaisuudessa jos ostan uudet APC:t tilalle), aika monet menevät kaksi ja huhujen mukaan jotkut ovat vetäneet sen kolmekin kokoa alaspäin (en tosin tajua onko tuo edes käytännössä mahdollista).

Entä jos haluaa ns. total separationin, niin voiko mennä alas neljä kokoa?
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Jos on pieni meisseli, niin ei kannata. Muuten +1..


bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Otan mitat neuletakista kunhan kerkiän takaisin stadiin alkuviikosta.

Jos vetää neljä kokoa alaspäin, epäilen et meisselin koolla ei ihan kauhean kauaa ole merkitystä.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

erno

  • Vieras
^^Arvelen, että kyseessä on avannepussi.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Melko iso vyötärömitta kokoarvioon nähden minusta farkuissa ja eg-sammareissa. Olen itse joku 33 vyötäröltäni ja tapaan ostaa housuja jotka ovat vyötäröltään 43-44cm suuntaansa.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Kokoarvio lienee vähän alakanttiin, vähän paha arvioida kun itse kasvanut jonkun verran kokoa. Vertaan lähinnä tossa mun Uniqlon koon 32 vintage chinoihin ja kaikki tässä myynnissä olevat housut ovat mielestäni about sen yhden tai puoli kokoa pienemmät kuin noi. Sanoisin et noi EG:t, APC:t ja Mujit sopii molemmat parhaiten 31:lle tai slimmeille 32:lle.

http://blueingreensoho.com/site/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=41

Mittojen pitäis kuitenkin olla BiG:n mallin mukaan oikeet.

(kuvia tulossa viel kunhan saan jostain toimivan kameran)
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Kuvia otettu, surkeeta et kestänyt taas ikuisuuden. Itsellä ei oo toimivaa kameraa parhaillaan enkä oo ehtiny kauheasti kysellä mokoman perään. Nyt tuli kuitenkin kaverilta londittua tollaista kehnonlaista pokkaria. Kuvat otettu eteisessä ja toi kelmee vihertävä sävy on vähä nihkeä.

Jos olette pistäneet mulle jossain vaiheessa YV:tä näistä enkä oo vastannut, pahoitteluni ja pyydän et palaisitte asiaan uuden viestin kera. Mulle tuli tossa yhdessä vaiheessa sattuneesta syystä aikamoinen viestien suma ja varmaan johonkin jäi vastaamatta, pitänyt kiirettä jne.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Totta. Vaatteiden jääminen pieneksi on vähän sellainen one of them good problems, erästä Baltimorelaista merkkihenkilöä mukaillakseni.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!