Kirjoittaja Aihe: M: Uusi Aquascutum pikkutakki 40R  (Luettu 1315 kertaa)

JPK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 301
    • Profiili
M: Uusi Aquascutum pikkutakki 40R
« : 01.03.12 - klo:21:19 »
Otsikon mukainen farkunsininen, 50/50 pellava/puuvilla pikkutakki. Ostin syksyllä Englannista ja se on ollut kaapissa siitä asti (enemmän kevät/kesä tyylinen. Nyt kokeilin päälle, mutta tuntuu jotenkin väljälle/pitkälle. Eli jos joku haluaa brittilaatua kohtuuhinnalla, niin täältä löytyy. Takki on siis käyttämätön, laput olen kuitenkin irrottanut ja hävittänyt.

Koko vastaa reilua 48, merkin 38R ei mahtunut päälle (tai oli ahdistavan tyköistuva). Italialaisista 48 menee heitämällä päälle.

Hinta 100 euroa.

Nemo propheta in patria

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: M: Uusi Aquascutum pikkutakki 40R
« Vastaus #1 : 01.03.12 - klo:21:38 »
Kuvat+mitat?

JPK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: M: Uusi Aquascutum pikkutakki 40R
« Vastaus #2 : 02.03.12 - klo:18:51 »
Kuvat ei valitettavasti onnistu, kun ei ole kameraa.

Tässä jotain mittoja: takana keskisaumasta hartiaan, mitattu vaakasuorana linjana 23 cm,  hihan pituus 61/62 cm, selkäsauma 80/81 cm. Mitoissa voi olla pientä heittoa, kun ei löytynyt kuin metallimitta.

Takissa on kaksi halkiota ja kaksi nappia edessä. Hihoissa on neljä, jos se nyt on olennainen tieto. Väri on keskisininen, aika kivasti sihtaava (pellava) ja eläväpintainen. Takissa on normaalit taskut eli kaksi läpällistä ja rintatasku. Kaikkissa taskuissa on vielä tehtaan ompeleet eli niitä ei ole avattu. Vuori on siniharmaa, jossa on AQ:n vaakunoita. Povareita on molemmilla puolilla ja lisäksi vasemmalla kaksi pienempää sisätaskua.

Olen itse 170/72, urheilullinen rakenteeltani, ehken hieman pitkät kädet. Hihojen pituus on ok, mutta helma tulee liian alas.
Nemo propheta in patria