Kirjoittaja Aihe: Urheiluvaatteet  (Luettu 17258 kertaa)

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #30 : 26.08.12 - klo:10:05 »
^ Pitipä googlettaa, miltä näyttivät. Nyt menee jo turhan hightechiksi aloittelevalle, plus eikös trikoot kuulu supersankareille ;)

Uncle Criminal

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #31 : 26.08.12 - klo:10:13 »
Itse olen sitä mieltä, että peruslenkkeilijä ei tarvitse muuta kuin hyvät kengät. Keskisormea näille urheilukauppojen "asiantuntijoille", jotka tyrkyttävät aloittelijoille ties mitä skeidaa vedoten niiden tärkeyteen.

JPK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #32 : 26.08.12 - klo:10:39 »
Kenkiin kannattaa panostaa, tosin tarjousten katselu on kannattava. Isojen merkkien kenkiä saa jatkuvasti kymmenien prosenttien alennuksia. En ole maksanut koskaan yli sataa euroa kengistä, lähtöhinnat ovat olleet 150-200. Kaikkia suorituskykyä parantavia vekotuksia ei kannata hankkia, mutta juoksuun kannatta ostaa hieman omia tekstilejä, trikoot, paita (pitkä ja lyhyt), kevyt juoksupuku (näitä saa alesta muutamalla kympillä). Kevyet, kosteutta imemättömät/haihduttavat materiaalit tekevät lenkeistä miellyttävämpiä kuin vaikka vanhat verkkarit, joita taitaa kaikilla olla kaapeissa.
Nemo propheta in patria

Zildjiar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 277
    • Profiili
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #33 : 26.08.12 - klo:11:22 »
Hommaa samassa kompressiotrikoot. Puolueetonta näyttöä niiden hyödyistä harjoituksen aikana ei ole, mutta ainakin minä olen ihastunut niihin. Ei maitohapot tunnu niin voimmakkailta ja tukevat polvia ja ehkä hieman lonkkaa ja nilkkaa. Erityisesti pyöräilyn ja juoksun yhdistävissä treeneissä antaa lisää vauhtia juoksuun.
JA NE SUKAT! Osta juoksemiseen tarkoitetut sukat, mutta älä Niken. Niken kengät ovat hyviä, mutta Niken sukat eivät kestä käyttöä.

John_Galt

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #34 : 26.08.12 - klo:15:12 »
Hommaa samassa kompressiotrikoot. Puolueetonta näyttöä niiden hyödyistä harjoituksen aikana ei ole, mutta ainakin minä olen ihastunut niihin. Ei maitohapot tunnu niin voimmakkailta ja tukevat polvia ja ehkä hieman lonkkaa ja nilkkaa. Erityisesti pyöräilyn ja juoksun yhdistävissä treeneissä antaa lisää vauhtia juoksuun.
JA NE SUKAT! Osta juoksemiseen tarkoitetut sukat, mutta älä Niken. Niken kengät ovat hyviä, mutta Niken sukat eivät kestä käyttöä.
Juuri näin. Itseasiassa hommaa kunnon kompressiosukat ja normi trikoot. Pyöräilyissä (varsinkin järvi/merivedessä uinnin jälkeen) trikoiden reisillä tuntuvat vaikutukset ehkä ylikorostuvat. Hyvillä kompressiosukilla pääsee käsiksi pohkeisiin ja näyttökin vähän selkeämpää. Mutta sukkien kompression pitäisi olla astettaista. Kevenee ylöspäinmentäessä.

Ässä

  • Kisälli
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #35 : 10.06.13 - klo:19:29 »
Nostetaanpas vanhaa lankaa kysymyksellä. Onko tietoa, saako mistään Helsingistä perus harmaita collegehousuja ja -hupparia vai pitääkö kaivella netistä? Rocky Balboa onkin suht hyvä esimerkki siitä mitä olen hakemassa:



Eli seuraavanlaisia ominaisuuksia olisi hyvä olla:
- Väri harmaa
- Ei logoja
- Resorit housuissa sekä vyötäröllä että lahkeensuissa
- Taskut housuissa
- Housuissa kiristysnauhat etupuolella
- Hupparissa ei vetoketjua
- Hupparin vatsatasku(?) ei haittaa

Ja vielä lisäyksenä, että sekä housuista ja hupparista olisin yhteensä valmis pulittamaan yhteensä noin satasen, eli mitään kashmirista valmistettuja tähän väliin. : D

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #36 : 10.06.13 - klo:19:36 »
Nostetaanpas vanhaa lankaa kysymyksellä. Onko tietoa, saako mistään Helsingistä perus harmaita collegehousuja ja -hupparia vai pitääkö kaivella netistä? Rocky Balboa onkin suht hyvä esimerkki siitä mitä olen hakemassa:



Eli seuraavanlaisia ominaisuuksia olisi hyvä olla:
- Väri harmaa
- Ei logoja
- Resorit housuissa sekä vyötäröllä että lahkeensuissa
- Taskut housuissa
- Housuissa kiristysnauhat etupuolella
- Hupparissa ei vetoketjua
- Hupparin vatsatasku(?) ei haittaa

Ja vielä lisäyksenä, että sekä housuista ja hupparista olisin yhteensä valmis pulittamaan yhteensä noin satasen, eli mitään kashmirista valmistettuja tähän väliin. : D

H&M, Tarjoustalo, Prisma, Citymarket, urheilukaupat jne

premier

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 519
    • Profiili
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #37 : 10.06.13 - klo:20:20 »
H&M:llä on näköjään nykyään ihan passelin näkösiä juoksuvermeitäkin. Ja ollut näin kesän alussa myös reilusti alennuksessa.

Venemies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: Urheiluvaatteet
« Vastaus #38 : 10.06.13 - klo:22:29 »
Saleiluun ja random-ulkoiluun Nike freet ja huppari jonka alla hiaton. Jos tulee kuuma niin huppari pois.