Kirjoittaja Aihe: Keikarilliset unet.  (Luettu 4975 kertaa)

Liinuri

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 137
    • Profiili
Keikarilliset unet.
« : 06.12.11 - klo:12:26 »
Ajattelinpa jakaa viime yön seikkailut kanssanne:

Oltiin menossa keikalle kuoron kanssa jollekin valtavalle areenalle, Hartwall Areena tms. vastaava. Takahuoneessa olen muiden kanssa pukeutumassa ja kaivelen frakkia pukupussista. Pukupussissa on jostain syystä mukana kaikkea muutakin mahdollista kauluspaitaa ja pikkutakkia, enkä ole vielä edes löytänyt frakkipaitaa tai liiviä sieltä seasta. Huomaan samalla, että vaatteissa on jotain ihmeen pölyä tai utua hämmentävän paljon. Frakissa isoja rantuja jotain likaa, jota yritän saada pois.

Tutkin pukupussia hiukan lisää, niin löydän yllättäen sieltä aivan holtittoman mutaiset mustat nahkakengät. Yhdet rumimmista mitä omistan, täysin kuivuneessa kurassa. Ne oli vain heitetty pukupussin pohjille ja vähitellen alkaa kirkastua, minkä mittaluokan katastrofi minua voi esim. valkoisen frakkipaidan kanssa odottaa, kun nyt joskus löydän sen pukupussista, jossa kuraiset kengät ovat pyörineet valtoimenaan ties kuinka pitkään.

En kuitenkaan pääse niin pitkälle, kun eräs yleensä varsin mallikkaasti pukeutuva kuorolainen saapuu paikalle ja alkaa kovaan ääneen ihmetellä viereen penkille laskemiani kenkiä.

"Miten kukaan kehtaa liikkua tämmöisissä kengissä ympäriinsä. Miksei vaan voi mennä kauppaan ja ostaa uusia ja säädyllisiä kenkiä, kuten esim. jotain tämmöisiä!" ja nostaa penkille näytille noin kokoa 34 olevat, aivan järkyttävän pienet ja sirot opera pumpsien ja naisten korkkareiden sekoitukset.

Tässä vaiheessa armollisesti heräsin.
Joskus myös blogaan: kirjoja ja kuteita

http://tavaus.blogspot.com/
http://liinajahame.blogspot.com

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Keikarilliset unet.
« Vastaus #1 : 06.12.11 - klo:12:52 »
Tuohonhan olisi vain pitänyt tokaista, että sprezzaturaa määän!
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

kokovartalokalsari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Keikarilliset unet.
« Vastaus #2 : 08.12.11 - klo:19:55 »
Ainoa muistamani edes etäisesti pukeutumista käsittelevä uneni oli itse asiassa viime yönä, kun seisoin keskellä katua ja pari työkaveria ilmestyi siihen valittamaan, että kolmas ei suostu tauottamaan heitä. Tällä välin matkatavarani pöllittiin ja totesin, että tämä oli nyt toinen kerta putkeen kun ne vietiin. Sitten olinkin jossain huoneessa tutkimassa ihmisten rytkyjä, että kulkeeko joku minun vaatteeni päällään ja heillä oli jalassa farkkuja, joiden lahkeita polvista alaspäin peitti vaalea ruutukuvio (onko tässä nyt tuleva trendi?).

Matkatavarani taisivat kulkea tynnyrin kokoisessa vihreässä merimiessäkissä.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Keikarilliset unet.
« Vastaus #3 : 09.12.11 - klo:17:09 »
Heh, itse tuppaan näkemään ennemminkin pukeutumattomuusunia. [spoiler](Enkä tarkoita semmoisia joissa parveilisi alastomia naisia, stnan pervertikot.)
Kai se sitten jostain lommosta luonteessa kertoo että näkee unia joisa touhuaa normaalia - tai mikä nyt on unissa normaalia - arkielämää alastomana ilman että se kiinnittää kenenkään huomiota tai että edes tuntuisi itsestä mitenkään kiusalliselta.[/spoiler]



 
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Masa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 181
    • Profiili
Vs: Keikarilliset unet.
« Vastaus #4 : 09.12.11 - klo:20:05 »
Itsellä on monesti väärät vaatteet päällä ja oikeat aina hukassa :D

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Keikarilliset unet.
« Vastaus #5 : 12.12.11 - klo:14:17 »
Olin jostain syystä presidentin linnassa ja vieläpä samaan aikaan mittapukuvalmistajan edustajan kanssa. Ajattelin käyttää tilaisuuden hyväkseni ja tilata irtotakin. Kangasvalikoimasta löytyi mielestäni kiva harmaa raskaanpuoleinen villakangas. "Hyvä valinta!" edustaja kehaisi, "Timo Soinilla on samanlainen. Kysytäänpä häneltä, onko ollut tyytyväinen!". Ennenkuin ehdin kommentoida mitään, miehellä oli jo puhelimensa näytölllä Soinin facebook-profiilikuva ja siitä oli samantien puhelua yhdistämässä. Häivyin vähin äänin takavasemmalle...