Kirjoittaja Aihe: Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista ja Saphirin hoitoaineista  (Luettu 280771 kertaa)

premier

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 519
    • Profiili
Mikä mahtaa olla Lincolnin varastotilanne? Löytyykö esim ruskeaa mokkaa koossa 8,5?

Ei löydy, 9 ja 9.5 kyllä olisi. Jos haluat, niin voidaan pistää tähän Cannon-tilaukseen mukaan koot 8 ja 8.5 . Minulle ainakin tuon Lincolnin täytyy olla puoli kokoa pienempi kuin Capital-lestiset.

Joo laita tulemaan. Eiköhän noista jompi kumpi sovi. Milloin nämä ovat Suomessa?

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Joo laita tulemaan. Eiköhän noista jompi kumpi sovi. Milloin nämä ovat Suomessa?

Samalla kun Cannon Tanit, jotka eivät ole vielä valmiit. Loppukuusta, toivottavasti ei lipsahda kesäkuun alkuun.

einton

  • Kisälli
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vaaleat Chesterit olisi kyllä houkuttelevat. Onko kenelläkään kokemusta millainen istuvuus/lesti on verrattuna Aldwychiin? Erityisesti riittävä leveys päkiän kohdalla on omaan jalkaan kriittinen kohta.

Otin äsken kuvan 9-koon Chestereistä verrattuna saman koon Aldwycheihin:



Kuten kuvasta näkyy (?), on Chesterin 024/f-lesti hiukan Capitalia leveämpi ja pyöreämpi. Ainakaan minun tapauksessani ei leveys ole kuitenkaan niin paljon suurempi, että voisin käyttää puolta kokoa pienempiä, vaan sama koko sekä Capitalissa että 024'ssä. Chestereissä kuitenkin on hiukan enemmän tilaa joka suuntaan ja minun jalkaani se onkin 'mukavampi' ollakseen kuitenkaan liian suuri.

PS: Jos muuten Chesterin muotokieli houkuttaa mutta on pelkona liian kapea lesti, niin sittenhän on olemassa malli Ashby:

http://www.loake.co.uk/ashby.html

Vähän Chesteriä rouheampi Pennine/G -lestillä ja jos haluaa noihin kumipohjan, niin sitten on olemassa malli Edward :)

PS 2: Chesteriä on hyllyssä juuri nyt koot 6, 6.5, 8, 8.5, 9.5, 10, 10,5 ja 11. Välistä puuttuvat koot tulevat seuraavassa lähetyksessä.

Minulla on ennestään Aldwychit koossa 7, ne ovat päkiän/varpaiden kohdalta ehkä hieman tiukahkot. Kuvauksen perusteella Chester koossa 7 (tai viimeistään 7.5) voisi siis olla aika nappiin. Millaisella aikataululla seuraava lähetys saapuu? Koska asun Helsingissä, pääsisin mahdollisesti käymään ensi viikon lauantaina, muuten menee jonnekin kesäkuun puoleenväliin.

Ashby on kuvien perusteella omaan silmään jotenkin turhan pyöreä. Mutta Bedalet tai mahdollisesti Kemptonit voisivat tulla ensi talvena ajankohtaiseksi, siksi sovittaisin mielelläni samalla Pennine/G ja 026/F lestit koossa 7-7.5 jos tulen Tampereella käymään.

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Juuri tänään käväisin katselemma mitä hyllystä löytyy ja harmikseni Chesteriä ei sitten ollut koossa 7, joka lienee minulle se oikea. No täytyy käväistä sitten katsommassa kun joskus saapuu.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Minulla on ennestään Aldwychit koossa 7, ne ovat päkiän/varpaiden kohdalta ehkä hieman tiukahkot. Kuvauksen perusteella Chester koossa 7 (tai viimeistään 7.5) voisi siis olla aika nappiin. Millaisella aikataululla seuraava lähetys saapuu? Koska asun Helsingissä, pääsisin mahdollisesti käymään ensi viikon lauantaina, muuten menee jonnekin kesäkuun puoleenväliin.

Ashby on kuvien perusteella omaan silmään jotenkin turhan pyöreä. Mutta Bedalet tai mahdollisesti Kemptonit voisivat tulla ensi talvena ajankohtaiseksi, siksi sovittaisin mielelläni samalla Pennine/G ja 026/F lestit koossa 7-7.5 jos tulen Tampereella käymään.

Nyt kun puhun noista kahdesta mallista, niin puhun vain omista kokemuksistani, mutta minun jalkaani tuo Chester on hiukan väljempi samassa koossa, varsinkin tuolta varpaiden kohdalta.

Puuttuvat koot tulevat Cannon Tan -lähetyksen yhteydessä, koko ajan odotellaan lisätietoa siitä mutta kuun lopulle mennee, tai sitten heti kesäkuun alkuun (ellei mitään ihmeellistä tapahdu).

Tässä lähetyksessä tulee Ashbysta (ja Edwardista) koot 8.5 alkaen, joten siitä ei ole sinulle hyötyä saappaita ajatellen. Meidän saapassuunnitelmat (=mitä malleja tullaan pitämään hyllyssä) on vielä vähän auki, mutta ainakin Bedalea (mahonki), Kempton (musta) ja Pimlico (tummanruskea) tulevat ilmeisesti olemaan ne hyllymallit. Noiden mallien muita värejä on sitten helppo tilata itselleen kun pääsee sovittamaan oikean koon.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Juuri tänään käväisin katselemma mitä hyllystä löytyy ja harmikseni Chesteriä ei sitten ollut koossa 7, joka lienee minulle se oikea. No täytyy käväistä sitten katsommassa kun joskus saapuu.

Juu, ikävä kyllä kuten tuolla edellisellä sivulla sanoin, koot 7 ja 7.5 olivat ainoat koot mitkä tehtaalta oli loppu. Ne tulevat nyt seuraavassa lähetyksessä, tämän kuun loppupuolella/kesäkuun alussa.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Centauri, ovatko kaikki L1-sarjan kengät edelleen 99 euroa, kuten jossakin vanhammassa viestissä kerroit? Malli 256 ruskealla mokkanahalla koossa 11 kiinnostaa. Mitkä ovat toimituskulut Suomen sisällä?
Suositellaan täysraittiutta.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Ikävä kyllä eivät ole enää, hinnat pompsahti kuun vaihteessa. Suurin osa L1'stä on hinnaltaan 109,- eli niihinkin sopii aika hyvin periaate, että Loaken nettisivuilla olevat hinnat kun muuttaa euroiksi, niin paljoa ei ole eroa.

Joten 256 on myös 109,- ja meidän posti- pakkauskulut ovat jatkossa 10,-/lähetys, otti siten miten paljon tai vähän tahansa tavaraa. Jos haluat, niin ehtisi vielä seuraavaan tilaukseen mukaan.

Huomio muuten te jotka haette mokkabrogueita, mutta ette kuitenkaan ole täysin varma että onko se kuitenkaan teidän juttunne: L1 -sarjan malli 202 keskiruskeasta mokasta on kelpo kenkä, Intiassa toki tehty mutta työn laadussa eikä nahassa ei ole mitään vikaa. Hinta on myös tuon 109,- joten siitä ei kauhean korkealta putoisi, vaikka ei niitä tulisi satoja kertoja tänä kesänä käytettyäkään. Parempi satasen Loaket jalassa kuin kolmensadan mokkabroguet unelmissa :)

http://www.loake.co.uk/202.html

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Ikävä kyllä eivät ole enää, hinnat pompsahti kuun vaihteessa. Suurin osa L1'stä on hinnaltaan 109,- eli niihinkin sopii aika hyvin periaate, että Loaken nettisivuilla olevat hinnat kun muuttaa euroiksi, niin paljoa ei ole eroa.

Joten 256 on myös 109,- ja meidän posti- pakkauskulut ovat jatkossa 10,-/lähetys, otti siten miten paljon tai vähän tahansa tavaraa. Jos haluat, niin ehtisi vielä seuraavaan tilaukseen mukaan.

Voisin tilata mallin 256 eli nahkapohjaiset loaferit brittikoossa 11 ruskealla mokkanahalla. Hinta kotiin toimitettuna olisi siis 119 euroa. Miten tämä tilaushomma teillä menee? Olen pihalla, kun en tätä ketjua ole kovin aktiivisesti seurannut. Osaatko sanoa jotakin koosta: jos 11 muilla valmistajilla on yleensä minulle sopiva, voiko tämänkin olettaa olevan noin saman kokoinen vai tuntuuko yleisesti ottaen olevan eroa johonkin suuntaan? Kuinka pian voin odottaa kenkiä saapuviksi?
Suositellaan täysraittiutta.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Tilaushomma menee juuri näin, eli voit tilata täällä foorumilla, yksityisviestillä, sähköpostilla, soittamalla tai käymällä liikkeessä. Me tilataan pari tehtaalta ja se tulee sitten seuraavan lähetyksen mukana. Yleensä meille tulee pari lähetystä/kuukausi.

Meidän kautta tilaamisessa on se ongelma, että mehän ei tehdä oikeasti postimyyntiä eikä me maksella rahteja mihinkään suuntaan. Hinta on mikä on siihen sitten rahti päälle jos ei tule liikkeestä hakemaan. Jos koko ei täsmää, niin me kyllä vaihdetaan _jos_ toista kokoa on hyllyssä, mutta tällöinkään me ei maksella palautusrahteja. Jos taas kyse on mallista mitä ei hyllyssä ole eikä sinne oteta, niin palautus ei onnistu.

Tosin taas tämän nimenomainen malli kiinnostaa kyllä meitä ja yksi malli voidaan ottaa hyllyyn, joten voidaan tehdä niin että tilaan kaksi paria, 10.5 ja 11 jolloin hyvin todennäköisesti toinen voisi jopa sopia. Me voidaan jättää sitten se toinen hyllyyn malliksi.

Meillä ei ole vielä ollut yhtään kappaletta mistään tätä lestiä käyttävästä mallista, joten en osaa sanoa mitään asiasta. Ainoa yhtään lähelle liippaava omakohtainen kokemus on sellainen, että kun minulla lähes kaikissa Loaken kengissä (lukuunottamatta dessuja) on koko 9 oikea, niin Lincoln -mokkaloufereissa se on 8.5.  Joten jos minun pitäisi valita, niin tilaisin juuri sen koon kuin ennenkin + toinen pari otettaisiin puolta kokoa pienempi.

PS: Ai niin toimitusajasta se, että vielä juuri nyt ehtii tilaamaan tehtaalta mitä vaan seuraavaan toimitukseen tämän kuun lopulla.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Mikä siis on tuo kymmenen euron posti- ja pakkauskulu? Tuleeko se hintaan, vaikka noutaisi kengät myymälästä? Ymmärsin, että hinta myymälästä noudettuna on tuo 109 euroa ja postitus Suomen sisällä olisi sitten kympin lisää.
Suositellaan täysraittiutta.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Kympin postituskulu tulee tietysti vain silloin jos kengät postitetaan, myymälästä haettuna ei mitään lisäkuluja toki tule. Eli vaikkapa tuo malli maksaa 109,- jos se noudetaan myymälästä, mutta 119,- jos se halutaan kotiin lähetettynä.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
OK, olin siis ymmärtänyt aivan oikein. Tällä puheella tilaan tuon loaferin ruskealla mokkanahalla brittikoossa 11 kotiin lähetettynä. Minun puolestani ei tarvitse tilata muita kokoja kuin 11 - ainakaan pienempään ei voine mennä, jos kenkä on yhtään normaaleissa mitoissa, sillä jalkani on leveä ja kenkä on F-levyinen. Hoidetaan jatkoviestittely vaikka yksityisviestein.
Suositellaan täysraittiutta.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Ruotsin Loake on uudistanut sivunsa: www.loake.se

Pari poimintaa uusista malleista:



Punaiset dainite-pohjat :)



Cannon Dark Brown Suede (MTO)

Muoks: kuvat on siis tuolta heidän blogistaan http://loake.se/blogg
« Viimeksi muokattu: 24.05.12 - klo:18:12 kirjoittanut Centauri »

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili