Kirjoittaja Aihe: Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista ja Saphirin hoitoaineista  (Luettu 280781 kertaa)

Dan-D

  • Vieras
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #255 : 08.02.12 - klo:09:27 »
Otan kyllä parin.

Kai tuollaisen tummemmankin voisi käydä hakemassa jahka niitä tulee.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #256 : 08.02.12 - klo:09:37 »
Laitan uuden ketjun Cannon Tan -asiasta heti kohta kun saan vahvistuksen tehtaalta siitä väristä. Listataan siihen sitten nimet ja koot ja loput 24 kpl sarjasta tulee varastoon koossa 8-10.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #257 : 08.02.12 - klo:09:50 »
^ Menevätkö koot puolikkaan välein? Muistaako joku, onko tuolla lestillä mitä tahansa Loaken mallia, jota voisi sovittaa Helsingissä? Pitänee ryhtyä toimenpiteisiin Tampereen työmatkaa varten.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #258 : 08.02.12 - klo:09:56 »
^Schoffassa on muistaakseni joku Capital-lestin malli.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #259 : 08.02.12 - klo:10:03 »
Mikä on kustannus: Loake Fleet?

Pystyykö Chancery ja Capital lestejä vertaamaan mitenkään keskenään?

Jostakin syystä hinnastossa ei näy tuota Fleet'tiä ollenkaan, vaikka muut uutuudet ovatkin. Kysyn tehtaalta sitä hintaa.

Ikävä kyllä meillä ei ole yhtään mallia edes näytillä tuolla Chancerylla, joten minä en osaa sanoa asiasta mitään.
Laitatko viestiä kun tiedät hinnan ja saatavuuden. Voisin ottaa nuo, jos hinta on tuon alle 200.


Jep ilmoitan. Ovat varmasti alle 200,-, koska kaikki 1880-sarjalaiset ovat ihan muutaman euron sisällä (lukuunottamatta saappaita). Veikkaus on, että ovat saman 179,- kuin muutkin.
Mutta nuo ovat Evolution sarjaa :)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #260 : 08.02.12 - klo:10:04 »
^ Menevätkö koot puolikkaan välein? Muistaako joku, onko tuolla lestillä mitä tahansa Loaken mallia, jota voisi sovittaa Helsingissä? Pitänee ryhtyä toimenpiteisiin Tampereen työmatkaa varten.
Mulla on kapu 11 koko Capitolista, jos se auttaa sua yhtään. Sitä voit sovittaa jos haluat.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #261 : 08.02.12 - klo:10:05 »
Koot menevät puolen koon välein kokoon yleensä kokoon 12 asti, mutta siitä seuraava on tasan 13.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #262 : 08.02.12 - klo:10:08 »
Mutta nuo ovat Evolution sarjaa :)

Juu, mutta 1880 ja Evolutionit ovat ihan saman hintaisia.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #263 : 08.02.12 - klo:10:11 »
Laitatko viestiä kun tiedät hinnan ja saatavuuden. Voisin ottaa nuo, jos hinta on tuon alle 200.

Olit muuten taas oikeassa ja minä etsiskelin hintaa väärästä paikasta. Sieltähän ne Evolutionin hinnastosta löytyivät Fleetit. Hinta on edullisempi kuin 179,-, lasketaan tänään miten paljon.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #264 : 08.02.12 - klo:11:31 »
Ok hienoa. Sitten otan parin ja siihen päättyy mun ei poistoja klubin jäsenyys. Saato kysyttyä/selvitettyä mitenkään ton lestin eroa Capitoliin? En haluaisi tilata väärää kokoa jälleen kerran. Lähinnä jos tämä lesti on kärjestä kapeampi kuin capitol, niin sitten tiedän, että täytyy ottaa suurempi koko.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #265 : 09.02.12 - klo:20:43 »
Ok hienoa. Sitten otan parin ja siihen päättyy mun ei poistoja klubin jäsenyys. Saato kysyttyä/selvitettyä mitenkään ton lestin eroa Capitoliin? En haluaisi tilata väärää kokoa jälleen kerran. Lähinnä jos tämä lesti on kärjestä kapeampi kuin capitol, niin sitten tiedän, että täytyy ottaa suurempi koko.

Mark Hadden vastasi:

"Capital is a traditional  chisel toe last ; Chancery is a longer rounder toe giving a more progressive look.

Fleet is a great shoe...monk style with a rubber sole...hope you can try some!"

Olisin laittanut hyvän kuvan, mutta meidän palvelin on alhaalla tällä hetkellä.

Fleet'in hinta on muuten 165,-.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Jaa, no, kokeillaan sitten jos koko osuu oikein. Eli niitä koossa uk 11 sitten mulle ruskeana. Mitenkä haluat "virallisen" tilauksen?

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #267 : 09.02.12 - klo:21:42 »
Jaa, no, kokeillaan sitten jos koko osuu oikein. Eli niitä koossa uk 11 sitten mulle ruskeana. Mitenkä haluat "virallisen" tilauksen?

Yksi tuollainen Fleet voisi olla ihan hyvä myös myymälässä, mallina Chancery-lestistä. Joten tilataan kaksi kokoa. 11 toinen, mutta otetaanko toinen pienempi vai isompi?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #268 : 09.02.12 - klo:22:48 »
No jos MINÄ saan valita, niin toiseksi pariksi ehdottomasti UK 11.5. Jos tätä ei ole niin sitten UK 12. Ajan sitten Manseen sovittamaan monot ja otan jommat kummat. Muistelisin, että niitä on vain yhtä ruskean sävyä: dark brown.
« Viimeksi muokattu: 09.02.12 - klo:22:50 kirjoittanut konda »

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Keikari ja Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista
« Vastaus #269 : 10.02.12 - klo:07:24 »
No jos MINÄ saan valita, niin toiseksi pariksi ehdottomasti UK 11.5. Jos tätä ei ole niin sitten UK 12. Ajan sitten Manseen sovittamaan monot ja otan jommat kummat. Muistelisin, että niitä on vain yhtä ruskean sävyä: dark brown.

Sinä nimenomaan, jotta toinen olisi sitten ainakin kohdillaan ja me pidetään se toinen :) Kyllä, mallia saa ainoastaan mustana ja tumman ruskeana. Pistän vielä kuvan tähän ketjuun kunhan saadaan palvelin ylös...

No nyt on palvelin taas ylhäällä ja tässä kuva Fleetistä:

[spoiler][/spoiler]
« Viimeksi muokattu: 10.02.12 - klo:09:14 kirjoittanut Centauri »