Mitä juot/syöt nyt?

Aloittaja konda, 11.11.11 - klo:21:27

« edellinen - seuraava »

Barbarossa

Legenda
Beta as fuck!
Sijainti: The Kingdom of Swagsbury
Kirjattu
^^^^HeMaPa?
LOL
There ain't no rest for the wicked...

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Bowstan satsi on täyttä asiaa. Huh huh! Edes mun legendaarinen kaveri Japi ei syö noin  paljoa kerralla.
get your kicks on route six six six

Laurentius

Legenda
Kirjattu
Stockan hulluilla päivillä oli poron ulkofileetä edullisesti. Sen kanssa laitoin bataattia ja päälle punkkusoosia. Huuhdottiin alas Begalin Amarone 05:lla. Nam!

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Eilen tuli jatkoilla naatiskeltua sahtia ja voin vakuuttaa, että just nyt ei hivele nautinto.

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Laurentius - 22.04.12 - klo:11:07
Stockan hulluilla päivillä oli poron ulkofileetä edullisesti. Sen kanssa laitoin bataattia ja päälle punkkusoosia.

Aika köntti lihaa ja hyvältä näyttäviä bataatteja.

Omalla lautasella parsaa ja prosciuttoa.

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Sijainti: Lohja
Kirjattu

Franck Gaultier

Legenda
Kirjattu

danius

Legenda
Kirjattu
^ainoa oikea.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Tumppi$

Legenda
Kirjattu
Mitäs ukoilla (ja akoilla tietenkin myös?) on tänään lasissa? Itse olen perusasioiden ääressä vaihteeksi, eli vähän "konepajakonjakkia"... Mutta vain vähän, sillä huomenna on vääntäydyttävä aamuvarhain työmaalle... Prkl... Joka tapauksessa hauskaa vappua!
VASTATUULEEN!

danius

Legenda
Kirjattu
Pari martinia olen nauttinut, Unkarista ostettu roseviini maistettu, kuoharia illalla.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Laurentius

Legenda
Kirjattu

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
Pyöräytin kananpojan fileistä maissileivitettyjä herkkuja. Sitten vähän simaa koneeseen niin eiköhän siitä wappufiilis synny.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Vaimo teki mahtavia chilimausteisia uunilohkoperunoita, vieläkin polttelee sopivasti. :-)

TheodoreMaul

Legenda
Kirjattu
Eilisillan tunnelmaa.

Tänään olisi tarkoitus jatkaa.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Tumppi$ - 30.04.12 - klo:19:36
Mitäs ukoilla (ja akoilla tietenkin myös?) on tänään lasissa? Itse olen perusasioiden ääressä vaihteeksi, eli vähän "konepajakonjakkia"... Mutta vain vähän, sillä huomenna on vääntäydyttävä aamuvarhain työmaalle... Prkl... Joka tapauksessa hauskaa vappua!

Perussettiä eilen, Cavaa (en muista merkkiä, en jaksa panostaa kalliisiin kuohareihin juurikaan), muutama Anchor Breweryn olut, Laitilan Kukko Pilsiä ja iltanapsuin Balvenia Double Barrelia. Ja vaimon tekemää hemmetin hyvää simaa.

Tänään samat systeemit, pienemmin määrin, miinus viski. Nyt juon Earl Greytä ennen kuin menen vetämään Z.

Myöhästyneitä vappuja kaikille.
get your kicks on route six six six