Kirjoittaja Aihe: Mitä juot/syöt nyt?  (Luettu 528010 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #510 : 01.07.12 - klo:22:41 »
Perus Famous Grouse vedellä leikattuna lähinnä [spoiler]jalkapallovitutuksen[/spoiler] lääkkeeksi.
« Viimeksi muokattu: 01.07.12 - klo:22:44 kirjoittanut konda »

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #511 : 06.07.12 - klo:14:18 »
Eilen tuli maisteltua panimoravintolassa hyviä oluita ja jälkiruuaksi sikarille





Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #512 : 06.07.12 - klo:21:36 »
Tälläistä tuli kokkailtua perheelle päivälliseksi. Lienee sanomattakin selvää, että sämpylät, burgerikastike ja lohkoperunat on itse tehtyjä, eikä mitään kaupan shittiä. Ja kyllä, iskä ei ole mikään ruokakuvaaja.

Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Koutsi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #513 : 06.07.12 - klo:21:39 »
No mikset sitten itse kuvannut? Hä.
Farmer John: Voiko nää vajakit lopettaa nurkkiin paskomisen vaikka nyt heti?

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #514 : 06.07.12 - klo:22:23 »
Tälläistä tuli kokkailtua perheelle päivälliseksi. Lienee sanomattakin selvää, että sämpylät, burgerikastike ja lohkoperunat on itse tehtyjä, eikä mitään kaupan shittiä. Ja kyllä, iskä ei ole mikään ruokakuvaaja.



No nyt Tampereen Seutu toimittaa. Arvostan.

Lupaan etten kettuile paljon kun vastaan säkkitakkikinaan Aloittelevat jäsenet blaa blaa -ketjussa.

Tai sit annan tula täyslaidallisen, ihan huviksi.
get your kicks on route six six six

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #515 : 06.07.12 - klo:22:27 »
Voin luvata Alex, että kokkaustaito miehellä on kovaa valuuttaa naisrintamalla. Sitten jos vielä on kuteet kunnossa, eikä ole täydellinen A-hole, niin voittajayhdistelmä on kasassa. Itsehän olen päässyt suht pitkälle pelkällä kokkaustaidolla. :-D

Tänään nykäisin perheelle simppelisti grillikylkeä ja perunoita. Koira oli hyvin messissä. :-)

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #516 : 06.07.12 - klo:22:46 »
Anna tulla vaan, ivyman. Keksin jo valmiiksi jonkun hyvän onelinerin, jolla päättää tappelu ennen kuin Tommi kehottaa siirtymään toiseen ketjuun.. ;)

Jos ihan totta puhutaan, niin oli eka kerta, kun tein jotain makkaraa tai peruspihviä haastavampaa. Vähän meinas mennä sormi suuhun sämpylätaikinan kanssa, mutta onnistui silti loistavasti.. Laihdutuskuuri kiittää.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #517 : 06.07.12 - klo:22:51 »
^ Laihdutuskuurissa ratkaisee arkisyöminen, ei satunnainen mässäily. Ja se kalorivaje.

Asiaan: Maker's Mark. Iso lasi.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #518 : 06.07.12 - klo:23:17 »
Hyvä AE! Säästelin tätä tuhannetta viestiä ja tämä lienee oikea paikka käyttää se.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #519 : 07.07.12 - klo:00:47 »
Voin luvata Alex, että kokkaustaito miehellä on kovaa valuuttaa naisrintamalla. Sitten jos vielä on kuteet kunnossa, eikä ole täydellinen A-hole, niin voittajayhdistelmä on kasassa. Itsehän olen päässyt suht pitkälle pelkällä kokkaustaidolla. :-D

Tänään nykäisin perheelle simppelisti grillikylkeä ja perunoita. Koira oli hyvin messissä. :-)
Mutta kuitenkin melko persereikä pitää olla.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #520 : 07.07.12 - klo:11:23 »
Jos ihan totta puhutaan, niin oli eka kerta, kun tein jotain makkaraa tai peruspihviä haastavampaa. Vähän meinas mennä sormi suuhun sämpylätaikinan kanssa, mutta onnistui silti loistavasti.. Laihdutuskuuri kiittää.

Ainoa tapa kehittyä on aloittaa. Moni asia jää puheiden tasolle kun ei edes yritä. Isot propsit täältäkin. Se on kuules hieno juttu, kun opiskelijana ei tartte tyytyä makarooniin ja sekavihannespussiin, kun osaa tehdä ruokaa.

Plus oma kikkakolmonen opiskeluaikana oli se, että kun kaveit tiesivät minun tekevän hyvää safkaa, niin en käytännössä kahteen vuoteen ostanut ruokaa kun kaverit toivat ruokakassit meikäläisen luokse ja tein niistä sitten kaikille, myös itselleni, ruokaa. Itseasiassa saivat puolen vuoden jälkeen minulta ostoslistan, jonka sitten hankkivat kimpassa. Tein ruokaa ruokapalkalka. Säästyneet rahat sijoitin silloisen yritykseni kehittämiseen.
« Viimeksi muokattu: 07.07.12 - klo:11:26 kirjoittanut Maira »

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #521 : 07.07.12 - klo:11:54 »
Hyvännäköistä burgeria AE:lla. Kertokaapa veljet mistä lihasta teette omaan burgeriin pihvin. Olen kokeillut jauhelihana perus-nautaa, sikanautaa, paistijauhelihaa ja jotenkin tuntuu että sikanaudan rasvaisuus halpuudesta huolimatta tuo makua ja pelkät naudalliset versiot ovat turhan kuivia.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #522 : 07.07.12 - klo:12:53 »
Itse käytän naudan paistijauhelihaa ja monesti raastan taikinaan mozzarellaa. Toki mausteet jne. Kananmunaa en käytä.

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #523 : 07.07.12 - klo:20:10 »
Perus naudanjauheliha tuo mehevyyttä pihveihin mukavasti enemmän kuin paistijauheliha. Vielä kun jauhaa itse jotain kunnon pihvikarjan lihaa.

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä juot/syöt nyt?
« Vastaus #524 : 07.07.12 - klo:20:41 »
Lihamylly tosiaan on yksi perusvempele kotiin. Jos ei itse jauha, niin kauppahalliin tms. Hopihopi.