Kirjoittaja Aihe: Ab Suomen Herrainpukimo Oy  (Luettu 788286 kertaa)

Vintage-mies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1605 : 07.05.17 - klo:07:54 »
Siis itse laitan kalsarit kuivaustelineelle ja hyvin kestävät. Miksi edes kysyt, kestävätkö kalsarit kuivausrummutusta, jos kuivausrummutus ei näkemyksesi mukaan kuluta vaatteita? Ai, haluat pehmeät valmiiksi kuivat vaatteet, selvä. Telineessä kuivattu vaate voi tuntua vähän kovemmalta, mutta vain aluksi - se kyllä pehmenee hyvin nopeasti päällä ollessa, varsinkin alushousut. Itse myös pidän siitä, että märkä vaate vähän kostuttaa asunnon kuivaa ilmaa.

Joo, kyllä, monessa Ruusu-Derekin tuotteessa on reilusti elastaania eli Lycraa eli Spandexia, joka ei välttämättä pidä kuivausrumpukäsittelystä, mutta jos niitä ei sinne tunge, tämä ei ole mikään ongelma. Tosin suunnilleen jokainen alusvaatefirma tekee erilaisia tuotteita, joten mitään nyrkkisääntöä on mahdoton sanoa, sinun tulee aina lukea tuotetiedot. Sitä minä vaan, että alushousut kuivuvat suunnilleen lattialle heitettynä yön aikana, joten mikään pakko ei ole rummuttaa.

Ja lisätään vielä, että nuo Derek Rosen alushousuni ovat melko ohuita ja pehmeitä, joten rumpukuivauksen tuottama lisähyöty on nolla. Varmaan siksi niissä onkin oltava vähän enemmän varaa saumoissa, etteivät ne ratkea.

Tämä viesti on kirjoitettu 10 vuotta vanhat Man Underwear -pöksyt jalassa. Niissä on muuten aidosti hyvä hinta-laatusuhde, pitää vaan vaivautua rahvaan sekaan Dressmannille.

Tarkoitukseni on joka tapauksessa kuivausrummuttaa jatkossakin kalsarini, edellä kerrotuista syistä ja siksi, että kun rummutuslinjalle on lähtenyt, on selkeämpää ja helpompaa rummuttaa suunnilleen kaikki pyykki joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Yksi lisäsyy (kaupunkiasunnossa) rummuttamiseeni on se, ettei meillä ole tässä 1926 rakennetussa talossa erillistä kodinhoitohuonetta kuivausta varten ja painovoimainen ilmanvaihtommekin on vähän sitä sun tätä. Ehkä tärkein syy rummuttamiseen on kuitenkin se, että vihaan kylppärissä kuivaustelineessä roikkuvaa pyykkiä.

Kysyin kasarien pesulappumerkintää siksi, että mielellään ostan sellaisia kalsareita, jotka tämän toimepiteen sallivat, koska minusta sen on jonkinlainen tae valmistajan luottamuksesta oman tuotteensa kestävyyteen.

Vintage-mies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1606 : 07.05.17 - klo:08:07 »
Uusia tuotteita! Derek Rosen paitoja ja alusvaatteita. Jos tiedätte maailmassa olevan parempia alusvaatteita, kertokaa mistä niitä saa.

http://herrainpukimo.fi/vaatteet/alusvaatteet.html

Testikalsarit saapuneet ja ovat päällä. Mukavilta tuntuvat ja ovat laadukkaan oloiset. Vielä pesu, rummutus ja jos koko senkin jälkeen on ok, lisätilaus sisään.

Vastaus omaan kysymyseeni: pesulapun mukaan kuivausrummutus on ok.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1607 : 16.05.17 - klo:12:15 »
Kesähatut tulleet valikoimaan:

http://herrainpukimo.fi/asusteet/hatut.html

Vähän larpimpaankin menoon tuli muutama malli.

Tähän asti asiakkailta tullut pelkkiä kehuja DK:n alusvaatteista. Moni ostaa yhdet, toteaa hyviksi ja ostaa sitten kaapin kerralla täyteen.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1608 : 16.05.17 - klo:17:42 »
Ette viitsisi mitata noita Derek Rosen aluspaitoja kuinka pitkiä ne ovat kauluksesta helmaan? Koot M ja L kiinnostavat lähinnä.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1609 : 24.05.17 - klo:13:55 »
Herrainpukimon pukujen hinnoittelumalli yksinkertaistuu kesäkuun alussa. Hintaluokkia yhdistetään, mikä tarkoittaa 1. hintaluokan pukujen osalta pientä hinnankorotusta ja 2. hintaluokan pukujen osalta hintojen laskua. Toukokuu on siis erinomainen aika hankkia lahjakortti, mikäli 1. hintaluokan pukuhankinta on ollut haaveena.

Pukulahjakortin ostajalle toukokuun loppuun asti mittatilauspaitalahjakortti kaupan päälle. Mittatilausvaatteet ovat erinomainen valmistumislahja! Lahjakortit myös myymälästämme. Laskutus asiakkaalle sopivalla maksuajalla on tarjolla ilman lisämaksua.

http://herrainpukimo.fi/lahjakortit.html
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1610 : 24.05.17 - klo:15:44 »
Ette viitsisi mitata noita Derek Rosen aluspaitoja kuinka pitkiä ne ovat kauluksesta helmaan? Koot M ja L kiinnostavat lähinnä.

Pituus on noin 73cm M-koossa, L on aavistuksen pidempi.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1611 : 24.05.17 - klo:17:57 »
Tuohan vaikuttaa aika hulppealta. Voisin pistää yhden ämmän tilaukseen.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1612 : 31.05.17 - klo:01:25 »
Jos vain suinkin sopii, niin haluaisin antaa avoimen palautteen Suomen Herrainpukimo Oy:lle..

Olin tuossa hiljan teidän mittapäivillä stadissa ja voin kertoa, että olen todella vakuuttunut teidän palvelustanne ja ennen kaikkea olen hyvin iloinen siitä että tämän kaltainen yritys on tullut Suomeen. Tulin paikalle (ARTAG- galleriaan) reilusti etuajassa ja ystävällinen nainen antoi minulle selattavaksi haluamani kankaita. Sitten kun kundit tulivat lounastauolta, eli Joona W. ja se tumma roteva kaveri, niin alkoi tapahtua... Asiakaspalvelu oli erinomaista ja sellainen ns. pelisilmä selvästi nähtävillä. Eli "tatsi" oli juuri oikealla tavalla hivenen erilaista esim. minun ja erään vanhemman arvokkaan herran tapauksessa. Erityiskiitos jätkille, eli Joonalle ja sille tummemmalle kaverille (en muista nimeä millään, joten siksi näin harmillisen epämääräinen kuvaus)

Sanoisin myös hinnoista sen verran, että minä tilasin parasta puuvillaa mitä maa päällään kantaa, ja ko. tilaus käsitti sekä pukua että monta paitaa ja silti loppusumma jäi selvästi alle 2K€:n... Joten sanoisin kaikille foorumilaisille, että suosikaa ihmeessä näitä foorumin "omia poikia"...

Ennen kaikkea olen tyytyväinen saamaani asiakaspalvelukokemukseen... Jotta turhilta "ylisanoilta" vältyttäisiin tällä kertaa, (minä "viljelen" niitä nykyisen naisystäväni mielestä aivan liikaa) niin sanon lyhyesti, että jätkillä tuntuisi olevan pelisilmää vaikka toisille jakaa.
« Viimeksi muokattu: 31.05.17 - klo:01:42 kirjoittanut Tumppi$ »
VASTATUULEEN!

henaal

  • Kisälli
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1613 : 31.05.17 - klo:07:51 »
Pukimon vahvuus on kieltämättä palvelussa ja sen ansiosta olen pysynyt asiakkaana hankalista tilausprosesseista huolimatta. Esimerkiksi puvun saamiseen tilauspäivästä meni yli kolme kuukautta, ensimmäiset mitat oli kaukana optimista ja korjausompelijalla oli ollut ilmeisesti krapulapäivä, kun tuli niin huonoa jälkeä. Aina on kuitenkin päästy sopuun ja nyt kun mitat ovat hyvin kohdallaan, niin helppo tilata lisää.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1614 : 05.06.17 - klo:15:48 »
^ Tähän liittyen meillä on tätä nykyä täysipäiväisesti töissä oma vaatturi, joka tekee korjausompelut erinomaisella pieteetillä. Välillä on silti tarvetta ostopalveluille, mutta niissäkin olemme pystyneet ohjaamaan työn laatua siten, että laatukriteerit täyttyvät sekä meidän että asiakkaidemme näkökulmasta. Pahoittelen omasta puolestani asiakaskokemusta, ja välitän positiviisen palautteen asiakaspalvelusta tiimillemme.

Pukujen toimitusajoissa oli aikanaan ajoittaista viivettä tehtaan tuotantokapasiteetin kanssa, mutta siihen on tehty toimittajalla olennaisia parannuksia. Toimitusvarmuus toiminnan kasvaessa on parantunut olennaisesti, toki myös oman prosessimme kehittyessä.

Aikanaan hommaa tehtiin puolipäiväisen toimarin ja kahden työntekijän voimin, tätä nykyä meitä on kuusi täyspäiväistä ja yksi puolikasta työviikkoa tekevää duunissa. Reagointikykymme on parantunut, vaikka volyymit ovat moninkertaiset aiempaan nähden.

Koska en osaa yhdistää nimimerkkejä ja asiakkuuksia, risuja ja ruusuja otan mielelläni vastaan sähköpostitse [email protected] tai suoraan puhelimitse 041 535 2035. Jos jokin vanha asiakkuuden hoito on jäänyt hiertämään, kannattaa siitä kertoa suoraan minulle. Nopeiten pienyrityksessä (kyllä, olemme edelleen pieyritys mikroyritys) asiat ratkeavat suoraan yrittäjän kanssa rupatellessa ja minulle on aina eduksi, että asiakas - vaikka ei enää koskaan ostaisi meiltä - jää hyvälle fiilikselle, koska en halua jättää ikäviä kokemuksia kalvamaan ihmisten mieliin.

Edellä mainittu toimintatapa on luonut meille kestävän kasvun perusteet, eikä näillä näkymin hyväksi havaittua tapaa olla muuttamassa.
« Viimeksi muokattu: 06.06.17 - klo:10:58 kirjoittanut tuc »
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Vintage-mies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1615 : 05.06.17 - klo:18:39 »
(kyllä, olemme edelleen pieyritys)

Vai mikroyritys?:
Kirjapitolain mukaan mikroyrityksiä ovat ne "joilla ylittyy enintään yksi rajoista: tase 350 000 €, liikevaihto 700 000 €, palveluksessa keskimäärin 10 henkilöä."

Saman lain mukaan pienyrityksiä ovat "ne, joilla ylittyy enintään yksi rajoista: tase 6 000 000 €, liikevaihto 12 000 000 €, palveluksessa keskimäärin 50 henkilöä."

Kolibri

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 202
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1616 : 05.06.17 - klo:20:30 »
Kuulen mikroyrityksen käsitteestä nyt vasta ensi kertaa. Arkikielessä tämä on yleensä sulautettu pienyritysten joukkoon.
(This section has abandoned itself)

puttejanari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1617 : 05.06.17 - klo:20:37 »
Toki noin muotoiltuna AB Suomen Herrainpukimo Oy voi olla yhtäaikaa sekä mikro- että pienyritys. :)

Vintage-mies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1618 : 05.06.17 - klo:20:56 »
Hiusten halkomistahan tämä oli. Mikroyrityksiä, pienyrityksiä ja keskisuuria yrityksiä kutsutaan yhteisnimityksellä PK-yritys. Mutta oikeasti yrityksen kasvattaminen pienyrityksestä keskisuureksi on kova homma.

Vintage-mies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1619 : 05.06.17 - klo:21:08 »
Vielä perustelu, miksi viilasin pilkkua: tuc korosti, että ovat edelleen pienyritys, mikä minusta viittasi siihen, että se on yllätys. Onkohan maailmassa yhtään HP:ta vastaavaa yritystä, joka on keskisuuri noilla lain kriteereillä?