Kirjoittaja Aihe: Ab Suomen Herrainpukimo Oy  (Luettu 788328 kertaa)

Hypersauna

  • Kisälli
  • Viestejä: 44
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1455 : 30.09.15 - klo:20:21 »
Löytyykö Herrainpukimon liikkeestä lepolestejä kengänkoolle 41? Verkkokaupasta on ilmeisesti loppu.

Hoograaa

  • Kisälli
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1456 : 30.09.15 - klo:21:20 »
Kaikkiin tilauksiin toimituskulut Suomeen ovat tasan 0,00 euroa. Kiitos huomautuksesta, korjataan!

edit: hmm, itse asiassa minulla nuo toimivat.

Alareunan linkit eivät toimi (ainakaan) Sukat-alasivulla, jossa ne ovat herrainpukimo.fi/asusteet/rekisteriseloste.html kun pitäisi tietenkin olla herrainpukimo.fi/rekisteriseloste.html.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1457 : 30.09.15 - klo:21:23 »
Tämä asiakas toivoisi tummanruskeita sukkia.

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1458 : 30.09.15 - klo:21:36 »
Pakko oli tilata pari paria tuolta.

Mutta siis ennestään oli, kun katsoin, noin viisitoista paria
Pantherellan ja Burlingtonin sukkia,  kuviolla, värillä ja
lisäksi noin viisitoista paria KS-sukkia, mustia.


Cisne36

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1459 : 02.10.15 - klo:20:51 »
Alareunan linkit eivät toimi (ainakaan) Sukat-alasivulla, jossa ne ovat herrainpukimo.fi/asusteet/rekisteriseloste.html kun pitäisi tietenkin olla herrainpukimo.fi/rekisteriseloste.html.

http://herrainpukimo.fi/asusteet/toimitusehdot.html

Joo, näin toi ilmeisesti on, ei tuolta toimi.

Anyways, Klassikko täytti vuoden 2015 joululahjatarpeen, joten äsken laitoin vuoden 2016 joululahjakyselyn (sukkia) vedoten synkkeneviin talousnäkymiin...
... jos sitä joulua voi viettää jo lokakuussa 2015 niin miksi ei...

Cisne36

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1460 : 14.10.15 - klo:23:52 »
Totean olevani hieman pettynyt: keräsin hieman yli kymmenen läheisen ihmiseni joululahjatoiveet tyyliin "jos ne ei ole Herrainpukimo by Pantherella" nettisivuilta, niin sitten niitä ei ole. Hehkutin että kerrankin todella hyvää laatua jne.

Jos sukkaparitarve tällä tsydeemillä olisi noin 15 paria, ja ekan kolmen jälkeen ei löydy väriä eikä kokoa, niin ei ihan toi vakuuta. Varsinkaan kun tilauskori ei mitenkään houkuta jättämään tilauksia sisään, nää hommat kuitenkin haluaisi hoitaa kerralla ja jättää tilaukset firman huoleksi.

Ymmärtäisin paremmin sukkien vähäisen inventaarion, jos niitä olisi kovin laaja valikoima, mutta nykyisellään joko inviksessä tai nettikaupassa on totaalifeilurea.

21b3rt

  • Kisälli
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1461 : 15.10.15 - klo:11:07 »
Vähän samoja fiiliksiä. Oon tässä vuoden mittaan yrittänyt ostaa asioita useampaankin otteeseen, mutta yleensä jää pää vetävän käteen. Ymmärrän pienen firman kannalta sen, että suurta varastoa ei voi pitää, mutta asiakkaana tympii kyllä. Varsinkin kun ikinä ei tunnu olevan mitään tietoa seuraavasta erästä.

Herrainpukimo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 85
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1462 : 15.10.15 - klo:12:43 »


Talven juhlasesongin lähestyessä haluamme tarjota laatupukineita myös pääkaupunkiseudun asiakkaille.
Herrainpukimon Helsingin mittapäivät järjestetään maanantaina 19.10.2015 klo 12–18 viinikerho
Kruunukellarin tiloissa osoitteessa Kulmakatu 5.
Mittapäivänä tilatut tuotteet toimitetaan itsenäisyyspäivään mennessä.

Herrainpukimon mittapäivän aikana teillä on mahdollisuus tutustua Herrainpukimon laadukkaaseen
tuotevalikoimaan ja hyödyntää erinomaista mittapaita- ja -pukupalvelua.

Pukumme valmistetaan irtoliinarakenteella ensiluokkaisista kankaista. Kangasvalikoimaamme kuuluu
mm. Vitale Barberis Canonicon, Redan, Marlanen, Cerrutin sekä Dormeuilin kankaita. Tämän lisäksi saatavilla on
kattava valikoima Holland & Sherryn puku- ja irtopukinekankaita.

Tumma puku alk. 875 €
Smokki alk. 925 €
Frakki alk. 975 €
Paidat alk. 120,00 €

Edellytämme puku- ja irtopukinemittoihin ajanvarausta ja suosittelemme pukeutumaan kauluspaitaan.
On myös eduksi, mikäli haluttu tyyppi ja väri ovat etukäteen tiedossa. Pukinemittaus kestää
kokonaisuudessaan noin 45–60 minuuttia. Paitamittojen ottoon on hyvä varata n. puoli tuntia.

Tilaisuus on kaikille avoin, joten kutsu ystäväsikin mukaan viihtymään laadukkaiden mittapukineiden
ja asusteiden pariin.

Aika ja paikka:
Maanantai 19.10.2015 klo 12–18
Kruununhaan viinikellari Oy
Kulmakatu 5
00170 Helsinki
http://www.kruunukellari.fi/

Tiedustelut ja varaukset:
[email protected]
+358 45 865 4345
http://herrainpukimo.fi/

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2428
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1463 : 21.10.15 - klo:12:15 »
Olipa mielenkiintoinen ja inspiroiva mittojenottontilaisuus - kiitos herroille opettavaisesta tapahtumasta!

On jo nyt täysin selvää, että mikäli tilaamani puku täyttää sen mielessäni syntyneen ennakko-odotuksen, jonka käydyt keskustelut ja hypistelyt loivat, ei tältä tieltä ole sitten paluuta.

Prosessissa itsessään monet detaljit sytyttivät, kuten yhtenä esimerkkinä se, että saattoi valita takin sisätaskujen ja vuorin värit, mutta erityisesti jäi mieleen takin istuvuuteen liittyvä Jussin aksiooma: takin kuuluu olla sisältä iso ja päältä pieni. Uskoakseni oivalsin mistä on kyse, ja minun ruumiinrakenteellani rtw-vaatteista ei tällaisia vain löydy.

Ainoa takaisku olikin rahoituspuolella. Ennen  hinnankorotusta hankittu 1-hintaryhmän lahjakortti ei tietenkään riittänyt kun kakkoskorin kangas tuntuikin parhaalta. Mutta näinhän siinä aina käy.

Vintage-mies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1464 : 22.10.15 - klo:16:46 »
Jep, koukuttavaa on. Minä olen hankkinut viimeiset pukuni, irtotakkini, housuni ja kauluspaitani mittatilaustuotteina ja niin aion jatkossakin toimia.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1465 : 22.10.15 - klo:17:30 »
Kun nyt vihdoin sain käytettyä viimeiset inhottavan lemuiset Saphir-hoitoaineeni pois, vaihdan valmistajaa. Kokeeksi siis Collonilin kamaa HP:n diilaamana - saas nähdä, mitä kenkäni niistä sanovat.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Ukki

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1466 : 30.10.15 - klo:22:18 »
Jahas, kiitokset HP:lle nopeasta toimituksesta: tilaus sisään torstaina puoliltapäivin ja kamat smartpostista noudettuna jo pe iltapäivänä.

Grenadiinisolmio oli juurikin niin mainio kuin oletinkin, joskin nyt olen VARMA että tarvitsen samaisen myös navy -värisenä.
Myös HP by Pantherella sukkia piti tilata kokeeksi.

Cisne36

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1467 : 31.10.15 - klo:05:40 »
Myös HP by Pantherella sukkia piti tilata kokeeksi.

Omani (ne muutamat harvat mitkä löytyivät, valikoimassa paaljon parannettavaa) paketoin juuri joululahjapaperiin. Yleensä olen hoitanut joululahjani ennen lokakuuta, nyt hieman venähti.

Nopea toimitus oli, kiitoksia.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1468 : 03.11.15 - klo:11:44 »
Grenadiinisolmio oli juurikin niin mainio kuin oletinkin, joskin nyt olen VARMA että tarvitsen samaisen myös navy -värisenä.

No minulla ei käynyt ihan yhtä hyvä tuuri. HP:n mukaan tällainen epäsymmetria on täysin normaalia grenadiineissa ja itse pitäisi silitysraudalla korjata...



« Viimeksi muokattu: 03.11.15 - klo:11:46 kirjoittanut Bordeaux »

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1469 : 03.11.15 - klo:11:46 »
ˆPah! Tuo solmio oli pilalla jo silloin, kun lähti tehtaalta. Palautus välittömästi ja häpeää valmistajalle.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/