Kirjoittaja Aihe: Naisihanteesi / Ihanat naiset?  (Luettu 456605 kertaa)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #180 : 14.11.11 - klo:15:40 »
Lainaus käyttäjältä: DaVinci
...
Lainaus käyttäjältä: DaVinci
...
Lainaus käyttäjältä: DaVinci
...

« Viimeksi muokattu: 14.11.11 - klo:15:42 kirjoittanut ChuckBass »

Timati

  • Vieras
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #181 : 14.11.11 - klo:15:45 »
+1

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #182 : 14.11.11 - klo:15:47 »


Ps. läskit, punkkarit ja rillipäät älkööt vaivautuko


Rillipäät <3
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

Viitanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 90
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #183 : 14.11.11 - klo:17:09 »
Tämähän on jo hyvää settiä. DaVinci on keikareille, mitä Boack on muroille :)
Taide on ainoa vakava asia maailmassa. Ja taiteilija on ainoa henkilö, joka ei ole koskaan vakavissaan - Oscar Wilde.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #184 : 14.11.11 - klo:17:55 »


Ps. läskit, punkkarit ja rillipäät älkööt vaivautuko


Rillipäät <3

Laittamani huumorin kakka on 70-80-luvun taitteen kirjeenvaihtoilmoitusten klassikko, jonka useampi aikakauden teini lienee laittanut ilmoitukseensa ihan tosissaan. TJEU ajankohdan Suosikki-lehdet. Arvaa oliko vaikeaa kun olin rillipää punkkari, 'läski' en tosin (vielä) tuolloin ollut. :D
get your kicks on route six six six

Holomes

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #185 : 14.11.11 - klo:20:11 »


Ps. läskit, punkkarit ja rillipäät älkööt vaivautuko


Rillipäät <3

Laittamani huumorin kakka on 70-80-luvun taitteen kirjeenvaihtoilmoitusten klassikko, jonka useampi aikakauden teini lienee laittanut ilmoitukseensa ihan tosissaan. TJEU ajankohdan Suosikki-lehdet. Arvaa oliko vaikeaa kun olin rillipää punkkari, 'läski' en tosin (vielä) tuolloin ollut. :D

Joo, Läskit, rillipäät ja punkkarit, tuo Suomen vastine No blacks, no dogs, no Irish :lle. Vähän myöhemmin kv-ilmoissa luki, että kuuntelee "kaikkee musiikkia, paitsi jotain kauheeta örinää."

Hyvä thredi. Ihan niinkuin piffillä olisi.
« Viimeksi muokattu: 14.11.11 - klo:20:20 kirjoittanut Holomes »

Cdos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
  • turhin postaaja 2013
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #186 : 14.11.11 - klo:20:16 »
Tämähän on jo hyvää settiä. DaVinci on keikareille, mitä Boack on muroille :)

Markus on legenda.

Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #187 : 14.11.11 - klo:22:44 »

Ei se kai sitä tarkoita etenkö voisi muodostaa kuvaa mieleeni täydellisestä naisesta jos ja kun itse olen lyhyenläntä ylipainoinen persjalkainen mies? Kyllähän naisetkin niin tekevät ja todellisuudessa heidän vaatimuksensa ovat tiukemmat kuin miesten. Tämä todistuu osittain sillä että "markkinoilla" on naisten valta. Toisekseen se ei tarkoita myöskään sitä ettenkö voisi olla ei ihanne naisen kanssa onnellinen. Oma tyttöystäväni on kaukana ihannenaisestani fyysisesti. Samoin kuin minä olen hänen ihannemiehestään. Molemmat sen tiedämme. Päänsisältö ratkaisee kunhan on fyysisesti edes siellä suunnalla.


Kauheen väsyttävää ajatella että ollakseen onnellinen, pitäis yltää jonkun toisen asettamalle ihannetasolle, eli juu, uskon että voi olla oikein onnellinen parisuhteessa jossa ei vastaa käsitystä "ihannenainen/mies". Mäkin luulin etsiväni sliipattua, vintagetyylistä pukumiestä, mutta jalat veti alta ruutupaitainen pörröpää (ok, on se tosi komee..). Ja vois se olla 10cm pidempikin. Mutta koska juttu toimi kaikilla muilla tasoilla, niin sillä ei ollu yhtään mitään väliä mitä sillä oli päällä/millanen tukka/onko tarpeeksi pitkä.

Tilanne on ihmeellinen ja siksi sitä hämmästelen, koska lähes kaikkialla muualla, röyhkeällä machotyylillä pääsee paljon pidemmälle.
En tiedä missä näin on, mutta itseään täynnä oleva röyhkeä törkimys ei vaan sitten mitenkään päin ole viehättävä.


Ja juu, olis kiva katsella myös ihannemies ketjua. Täällä on varmasti muutamakin sellainen joka heilahtaa enemmän siihen suuntaan. Itse pidän naisista ja miehistä.

Mutta hyvä FionaTimantti... tämä foorumihan ON pullollaan noita foorumistien ihannemiehiä. MTOP-ketjussa on tietyt herrat, jotka keräävät toisten ihailua ja toisissa ketjuissa on kuvia ja linkkejä foorumistien ulkopuolisiin ihanteisiin. Kyseessähän ON herrojen tyylifoorumi, joten omasta mielestäni olisi vähintäänkin outoa, jos täällä olisi ketju jossa olisi vähäpukeisia miehiä. Vaikka luomunahka- asu on ainut ihan täydellisesti istuva vaate, niin onhan se pakko myöntää, että sukupuolista vain nainen on kaunis myös alastomana ;)
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #188 : 15.11.11 - klo:00:41 »
...onhan se pakko myöntää, että sukupuolista vain nainen on kaunis myös alastomana ;)

Hear, hear!

Usein ihmettelen kuinka pirussa ihmislaji on kyennyt lisääntymään tähän päivään asti. Ei meissä miehissä suuremmin kehumista ole.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #189 : 15.11.11 - klo:06:16 »
^ Puhu vain omasta puolestasi.

Minä olen kaunis niinkuin miehen pitää. Komea... Lihaksikas... Viikset... jne.

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #190 : 15.11.11 - klo:07:12 »
Usein ihmettelen kuinka pirussa ihmislaji on kyennyt lisääntymään tähän päivään asti. Ei meissä miehissä suuremmin kehumista ole.
Mutta siinäpäs se villakoiran ydin onkin... nainen kun haluaa piilottaa miehen rujot ruumiinosat näkymättömiin ;) So simple!
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #191 : 15.11.11 - klo:09:09 »
Höh.

Olen kaunis

Olen rohkea

Olen vapaa

Syntynyt voittamaan

http://www.youtube.com/watch?v=6OxmusSvEqg
get your kicks on route six six six

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #192 : 15.11.11 - klo:16:30 »
Sehän on rumaa, jos mies on kaunis.
Suositellaan täysraittiutta.

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #193 : 15.11.11 - klo:22:31 »

Mutta hyvä FionaTimantti... tämä foorumihan ON pullollaan noita foorumistien ihannemiehiä. MTOP-ketjussa on tietyt herrat, jotka keräävät toisten ihailua ja toisissa ketjuissa on kuvia ja linkkejä foorumistien ulkopuolisiin ihanteisiin. Kyseessähän ON herrojen tyylifoorumi, joten omasta mielestäni olisi vähintäänkin outoa, jos täällä olisi ketju jossa olisi vähäpukeisia miehiä. Vaikka luomunahka- asu on ainut ihan täydellisesti istuva vaate, niin onhan se pakko myöntää, että sukupuolista vain nainen on kaunis myös alastomana ;)

Kuka puhui mitään vähäpukeisista miehistä?
Oli puhe ihannemiehistä, ei nakukuvista :)

Ja totta, tämä ON herrojen tyylifoorumi vaikka joiltakin osin jutut meneekin vähän tyylittömän puolelle toisinaan.. :D
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #194 : 15.11.11 - klo:22:34 »
...niin onhan se pakko myöntää, että sukupuolista vain nainen on kaunis myös alastomana ;)
Jep-jep. Alaston nainen näyttää seksikkäältä. Alaston mies näyttää naurettavalta. Lähinnä nyljetty matikka tulee mieleen.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis