Kirjoittaja Aihe: Naisihanteesi / Ihanat naiset?  (Luettu 456648 kertaa)

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #165 : 14.11.11 - klo:09:59 »
Kovat on vaateet joillakin herroilla täällä. Olis hauska nähdä millaset täydellisyydet täällä näitä eräitäkin kuvia on postaillu ;)

Olemme internetissä - go figure. ;P



(Kuvassa täydellinen iGent, Ronnie)
« Viimeksi muokattu: 14.11.11 - klo:10:15 kirjoittanut ivyman »
get your kicks on route six six six

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #166 : 14.11.11 - klo:10:07 »
Kovat on vaateet joillakin herroilla täällä. Olis hauska nähdä millaset täydellisyydet täällä näitä eräitäkin kuvia on postaillu ;)
Niinpä...
There ain't no rest for the wicked...

Dan-D

  • Vieras
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #167 : 14.11.11 - klo:10:30 »
Kuten joku viisas taannoin sanoi:

Itse asiassa ehkä tästä ketjusta pitäisi kieltää kaikki teksti kokonaan.

Höpö. Pakkohan noin perinpohjaista trollausta on arvostaa.

Pyh.  Trollaus on niin 2005.

deMastro

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #168 : 14.11.11 - klo:11:04 »
Tästähän voi tulla vielä ihan hyvä ketju!

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #169 : 14.11.11 - klo:11:15 »
Kovat on vaateet joillakin herroilla täällä. Olis hauska nähdä millaset täydellisyydet täällä näitä eräitäkin kuvia on postaillu ;)

Ja varmasti ei kukaan tosissaan sano että tietystä maasta tulee tietyn tyyppisiä naisia esim. luonteeltaan. Mut mä en ehkä vielä ole päässyt kärryille tän huumorin laadusta täällä :D


En nyt tiedä oliko kommenttisi suunnattu varsinaisesti kenelle. Mutta vastailen kuitenkin hieman omia ajatuksiani. Ja varoitan että ne saattavat joidenkin korvaan kuulostaa sovinistisilta tai muuten ikäviltä. Ne eivät sellaisiksi ole suinkaan tarkoitettu. Itse kannatan ehdottomasti tasa-arvoa kaikilla elämän osa-alueilla.

Ei se kai sitä tarkoita etenkö voisi muodostaa kuvaa mieleeni täydellisestä naisesta jos ja kun itse olen lyhyenläntä ylipainoinen persjalkainen mies? Kyllähän naisetkin niin tekevät ja todellisuudessa heidän vaatimuksensa ovat tiukemmat kuin miesten. Tämä todistuu osittain sillä että "markkinoilla" on naisten valta. Toisekseen se ei tarkoita myöskään sitä ettenkö voisi olla ei ihanne naisen kanssa onnellinen. Oma tyttöystäväni on kaukana ihannenaisestani fyysisesti. Samoin kuin minä olen hänen ihannemiehestään. Molemmat sen tiedämme. Päänsisältö ratkaisee kunhan on fyysisesti edes siellä suunnalla.

Ja kyllä se muuten on todennettavissa että minkälaisia ihmisiä tulee mistäkin maasta yleisesti ottaen. Karkeaa yleistystähän se on mutta keskiarvoa se kuvaa. Ei ne stereotypiatkaan ihan turhasta ole syntyneet. Keskiarvo keskiarvo kuulkaas.

Edit:

Ja laitetaan se kuva tänne edelleen. Pysytään niissä ulkoisissa avuissa koska en kyseistä naista tunne. Julkkiksia/näyttelijöitä yritän välttää postaamasta koska ne jostain syystä aiheuttavat jonkin suuntaista inhottavaa reaktiota itsessäni vaikka tuon yhden mallin postasinkin. Ehkä se kumpuaa siitä kuinka naiset fanittavat ja ihailevat joitain näyttelijöitä niin kovin. Se saa tämmöisen taviksen tuntemaan itsensä ö luokan mieheksi. Miesten ihailun kohteet harvoin ovat niin konkreettisia henkilöitä vaan enemmänkin hieman abstraktipia kohteita eli siis tuntemattomampia.

Miksi tuo kuva ei näy...? Onko apina.biz blokattu?
« Viimeksi muokattu: 14.11.11 - klo:11:21 kirjoittanut CyberDog »

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #170 : 14.11.11 - klo:11:18 »


No siinähän on kaikille jotakin.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #171 : 14.11.11 - klo:11:19 »
Väite siitä, että evolutionäärisesti tai yhteiskunnallisesti ne röyhkeimmät hyväksikäyttäjämachot olisivat optimaalinen valinta naiselle ei perustu mihinkään tieteeseen vaan harhaluuloihin.

Ihminen valitsee sellaisen lisääntymiskumppanin, joka tuntuu geneettisesti parhaalta valinnalta. Geneettistä valintaa voi tietenkin huijata (feromonit vs. tuoksutuotteet, paljas ulkonäkö vs. pukeutuminen, luontainen jäntevyys vs. hormoneilla kyllästetty muskelikroppa) mutta missään ei sanota, että se härskein nokka pystyssä kulkeva mulkku olisi millään lailla ihmiskunnalle toivottava alfauros lisääntymiseen yhteiskunnassa, joka pärjää parhaiten sillä, että ihmiset auttavat toisiaan ja ovat empaattisia. Ei se ole ihan sattumaa, että Ruotsi on loistava hyvinvointivaltio ja Venäjä ei.

Kannattaa tutustua Richard Dawkinsin tuotantoon. The Selfish Gene käsittelee aihetta monelta kantilta, ja se on sentään 35 vuotta vanha tuotos.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #172 : 14.11.11 - klo:11:26 »

Ei se kai sitä tarkoita etenkö voisi muodostaa kuvaa mieleeni täydellisestä naisesta jos ja kun itse olen lyhyenläntä ylipainoinen persjalkainen mies? Kyllähän naisetkin niin tekevät ja todellisuudessa heidän vaatimuksensa ovat tiukemmat kuin miesten. Tämä todistuu osittain sillä että "markkinoilla" on naisten valta. Toisekseen se ei tarkoita myöskään sitä ettenkö voisi olla ei ihanne naisen kanssa onnellinen. Oma tyttöystäväni on kaukana ihannenaisestani fyysisesti. Samoin kuin minä olen hänen ihannemiehestään. Molemmat sen tiedämme. Päänsisältö ratkaisee kunhan on fyysisesti edes siellä suunnalla.


Kauheen väsyttävää ajatella että ollakseen onnellinen, pitäis yltää jonkun toisen asettamalle ihannetasolle, eli juu, uskon että voi olla oikein onnellinen parisuhteessa jossa ei vastaa käsitystä "ihannenainen/mies". Mäkin luulin etsiväni sliipattua, vintagetyylistä pukumiestä, mutta jalat veti alta ruutupaitainen pörröpää (ok, on se tosi komee..). Ja vois se olla 10cm pidempikin. Mutta koska juttu toimi kaikilla muilla tasoilla, niin sillä ei ollu yhtään mitään väliä mitä sillä oli päällä/millanen tukka/onko tarpeeksi pitkä.

Tilanne on ihmeellinen ja siksi sitä hämmästelen, koska lähes kaikkialla muualla, röyhkeällä machotyylillä pääsee paljon pidemmälle.
En tiedä missä näin on, mutta itseään täynnä oleva röyhkeä törkimys ei vaan sitten mitenkään päin ole viehättävä.


Ja juu, olis kiva katsella myös ihannemies ketjua. Täällä on varmasti muutamakin sellainen joka heilahtaa enemmän siihen suuntaan. Itse pidän naisista ja miehistä.
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #173 : 14.11.11 - klo:11:30 »


No siinähän on kaikille jotakin.

Oikein kauniita daameja, jokainen.

Väite siitä, että evolutionäärisesti tai yhteiskunnallisesti ne röyhkeimmät hyväksikäyttäjämachot olisivat optimaalinen valinta naiselle ei perustu mihinkään tieteeseen vaan harhaluuloihin.

Ihminen valitsee sellaisen lisääntymiskumppanin, joka tuntuu geneettisesti parhaalta valinnalta. Geneettistä valintaa voi tietenkin huijata (feromonit vs. tuoksutuotteet, paljas ulkonäkö vs. pukeutuminen, luontainen jäntevyys vs. hormoneilla kyllästetty muskelikroppa) mutta missään ei sanota, että se härskein nokka pystyssä kulkeva mulkku olisi millään lailla ihmiskunnalle toivottava alfauros lisääntymiseen yhteiskunnassa, joka pärjää parhaiten sillä, että ihmiset auttavat toisiaan ja ovat empaattisia. Ei se ole ihan sattumaa, että Ruotsi on loistava hyvinvointivaltio ja Venäjä ei.

Kannattaa tutustua Richard Dawkinsin tuotantoon. The Selfish Gene käsittelee aihetta monelta kantilta, ja se on sentään 35 vuotta vanha tuotos.

Kiitos tästä! <3
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #174 : 14.11.11 - klo:12:10 »
Miksi tuo kuva ei näy...? Onko apina.biz blokattu?

Ovat varmaan estäneet hotlinkkauksen apinan päässä. Toisinaan siellä pitää myös kuitata, että ei närkästy tietyntyyppisistä kuvista joten suorat kuvien osoitteet eivät välttämättä senkään takia aina toimi. Mut ihan raikas kuva oli, tuli heti jano.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #175 : 14.11.11 - klo:14:39 »
Miksi tuo kuva ei näy...? Onko apina.biz blokattu?

Ovat varmaan estäneet hotlinkkauksen apinan päässä. Toisinaan siellä pitää myös kuitata, että ei närkästy tietyntyyppisistä kuvista joten suorat kuvien osoitteet eivät välttämättä senkään takia aina toimi. Mut ihan raikas kuva oli, tuli heti jano.

Niinpä tietysti.

osoite on tämä. http://apina.biz/49464.jpg

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #176 : 14.11.11 - klo:14:40 »
Mielestäni minulla oli jo silloin oikeus porukan pisimpänä ja isoimpana tehdä mitä haluan. Sen sijaan tänä päivänä olisi mielekkäämpää että äänestettäisiin vielä enemmän fyrkalla ja haudattaisiin typerät ajatukset siitä että kaikki ovat arvokkaita. Tähän suuntaan ollaan kylläkin globaalisti pikkuhiljaa onneksi menossa.

Ok, tää voi olla taas niitä vitsejä. Ei kauheesti naurata.
Ei pysty arvostaa. Hitto mitä p*skaa.
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #177 : 14.11.11 - klo:14:57 »
Yleensä mulla synkkaa nimenomaan viattomien ja mukavien naisten kanssa

Se kuka kertoi sulle että mä olen viaton ja mukava, jätti ehkä jotain kertomatta. Tai noh, kyllähän mä olen aika mukava.

Muuten olisin ehkä lähtenytkin, mutta olen pois kaupungista perjantaina.
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #178 : 14.11.11 - klo:15:32 »
Tuosta Uuden Ajan Leonardosta (ei DiCaprio?) ei pysty sanomaan onko mies tosissaan vai huumorilla liikenteessä tai sekä että.

Vast. tlk. nim. Tosissaan huumorilla - huumorilla tosissaan.

Ps. läskit, punkkarit ja rillipäät älkööt vaivautuko
get your kicks on route six six six

deMastro

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #179 : 14.11.11 - klo:15:39 »
...Totta kai löytyy myös niitä joilla puheet ja teot matchaa, mutta en ole tavannut kourallista enempää...

Luuletko olevasi yksi heistä?