Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Wings + Horns takki (M)  (Luettu 1014 kertaa)

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
MYYTY: Wings + Horns takki (M)
« : 07.09.11 - klo:09:22 »
Myydään kanadalaisen Wings + Hornsin pikkutakki kokoa M. Hinta 90 euroa. Takkia on käytetty muutaman kerran. Kunto on uudenveroinen

Materiaali on puuvillan ja villan sekoituksesta (n. 70/30 %) valmistettu fleece -kangas, joka on tekstuuriltaan todella jännää ja yllättävän lämmintä. Takki on istuvuudeltaan slimmi, mutta hieman boxy merkin yleisen linjan mukaisesti.

Pidän takista itse todella paljon, mutta 190cm pituuteni takia takki on itselleni liian lyhyt hihoista. Myyn takin vain, koska se on väärän kokoinen/mallinen minulle. Käytän yleensä kokoa M/euro 48 melkein kaikissa vaatteissani ja takki onkin periaatteessa oikeuan kokoinen, mutta vain liian lyhyt.

Takki on tehty Kanadassa, joten kyse ei ole mistään halpatavarasta. Merkki menisi varmaan paljon paremmin kaupaksi Sufun tai SF:n puolella, mutta minua ei oikein huvittaisi myydä tavaraa ulkomaille lisävaivan yms. takia. Takki on aw10 mallistosta research -sarjaa.

Takissa on kolme nappia ja kolme paikkataskua. Lisäksi takissa on toimivat hihanapit ja osittainen chambray vuori yläselän kohdalla.
Kuva ei ole omani, mutta lisään itse ottamani kuvat illalla. Rotsi sijaitsee PK-seudulla.



Uploaded with ImageShack.us

http://blameitonthebogi.tumblr.com/post/983677767/wings-horns-a-w-2010-collection linkin takana aw 10 lookbookista kuvia, joissa takki on heti ylhäällä oikealla. Yksittäisten tuotteiden kuvista takki on ylhäältä viidennessä.

Mitat (otettu ns. laid flat ja voivat sisältää pienen virheen +-1cm):
Kainalo - kainalo: 52 cm
Hartiat: 43 cm
Pituus niskasta kauluksen alapuolelta: 67 cm
Hiha hartiasta: 64 cm
« Viimeksi muokattu: 09.09.11 - klo:17:39 kirjoittanut Terby »