Rock your Socks - sukka-kenkäkombot

Aloittaja ChuckBass, 22.08.11 - klo:16:01

« edellinen - seuraava »

choir

Legenda
Sijainti: Lahti
Kirjattu
Aplodeeraan lähes kaikille kuville! Kiva kun on rohkeutta. Pois meistä se harmaa suomalainen mies. - Saarnaan tässä itselleni. Näistä kuvista saan itse intoa kokeilla muutakin kuin mustaa, hih-hih!

No, toki "tilanteen mukainen pukeutuminen" (http://www.keikari.com/blogi/raivion-maksiimit/)
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Lapo

*
Edistynyt
Sijainti: Espoo
Kirjattu

Dan-D

Vieras
Kirjattu

Ja sokerina pohjalla kännykän flashin ja kirkkaiden, vaaleansinisten sukkien maagista interaktiota (aurinkolasit päähän...):

[spoiler][/spoiler]

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
En ole juurikaan broguemiehiä.. Alla olevia popoja olen pitänyt hyllyssä (lähes täysin) käyttämättä viime keväästä asti ja miettinyt, että mitä niiden kanssa pitäisi tehdä.

Mutta annoin niille nyt vielä denimin kaverina yhden mahdollisuuden ja heitin sekaan hieman paksummat sukat. Ehkä sittenkin pidän nämä, saa nähdä...

[spoiler]

[spoiler]

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Kirjattu

Henrik

**
Flanööri
Kirjattu
^ Tyly :)
Lainaus käyttäjältä: ivyman - 08.03.11 - klo:08:52
Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

U-Haul

Legenda
Kirjattu

Tuukka

Legenda
Kirjattu
Great minds think alike - fools never differ.

U-Haul

Legenda
Kirjattu
Topakan oloiset Bourtonit Tuukalla! Mikä tuo värisävy on? Vaikuttaa acorn-sävyä tummemmalta.
Keep Calm and Carry On.

Tuukka

Legenda
Kirjattu

Barbarossa

Legenda
Beta as fuck!
Sijainti: The Kingdom of Swagsbury
Kirjattu
^Ei ole marron(onneksi). Marron on kokolailla corrected grainia muistuttavaa ja hyvin punaista kamaa.
There ain't no rest for the wicked...

U-Haul

Legenda
Kirjattu
Marroneissa taisi olla vielä se reunos maalattu lähes samalla sävyllä, mikä antaa aika jännän vaikutelman. Tuo Coffee on kyllä mukavan näköinen ja harvinaisempikin kun ei ilmeisesti kuulu perus-varastoväreihin.
Keep Calm and Carry On.

Arska

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Dandyish - 15.09.11 - klo:15:26
^Ei ole marron(onneksi). Marron on kokolailla corrected grainia muistuttavaa ja hyvin punaista kamaa.

Jaa, minulla on Woodstockit Marron Antique -nahalla ja pidän niistä kovasti. Eivät minusta muistuta lainkaan corrected grainia vaan ovat ihan kunnon nautaa. Väri on kyllä sellainen punaruskea ja siitä vasta pidänkin.
Suositellaan täysraittiutta.

Gaffer

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Arska - 15.09.11 - klo:16:32
Lainaus käyttäjältä: Dandyish - 15.09.11 - klo:15:26

Jaa, minulla on Woodstockit Marron Antique -nahalla ja pidän niistä kovasti. Eivät minusta muistuta lainkaan corrected grainia vaan ovat inan kunnon nautaa. Väri on kyllä sellainen punaruskea ja siitä vasta pidänkin.

+1. Marron antique on todella upea sävy ja nahka, vähän kuin C&J:n burnished chestnut. En omista, mutta olen hiplannut. Ei tule corrected grain mieleenkään.

Tämä on kiva 'perhekuva'.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Barbarossa

Legenda
Beta as fuck!
Sijainti: The Kingdom of Swagsbury
Kirjattu
^^No perskeles! Minua eräs asiaa hyvin tunteva herra opasti karttamaan ko. nahkaa kun meinasin Bourtonit siitä tempaista.
Arvatenkin minua on johdettu harhaan! Täytyy ottaa uudelleen harkintaan koska tuo on aika kiva sävy noin kaikkinensa.
There ain't no rest for the wicked...