Kirjoittaja Aihe: Kolmiosaiset puvut  (Luettu 7076 kertaa)

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Kolmiosaiset puvut
« Vastaus #15 : 11.07.11 - klo:22:23 »
Toki, tarkoitin, että tuo näyttää windsorilta eikä four-in-handilta. Luistonestovinkistä kiitos.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Kolmiosaiset puvut
« Vastaus #16 : 15.07.11 - klo:11:16 »
Kolmiosaista pukua on mielestäni alkanut näkyä viihdeteollisuuden tuotteissa hyvinin taajaan, tai sitten minä vaan kiinnitän asiaan enemmän huomiota. The mentalistin Patrick Janen tavaramerkkinä näyttää olevan valeanharmaa 3-piece ilman solmiota. Sadepäivän ratoksi katselemaasani Inception -leffassa oli myös paljon maukkaan näköisiä kolmiosaisia pukuja. Tiedä sitten, olisivatko nämä heikkoja signaaleja jotka kertovat liivin paluusta?

Tuo aikaisemmin tässä ketjussa näytetty ruskea tweed-puku miellyttää minua erityisesti. Mielen syövereissä on pyörinyt jo jonkin aikaa ajatus jalostaa jotain tämänlaista town and country tyyliä tulevalle syksylle.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Kolmiosaiset puvut
« Vastaus #17 : 15.07.11 - klo:11:54 »
Liivit voisivat puolestani palata, tosin valmisliivit eivät allekirjoittaneelle sovi ja olemassa olevien pukujen kanssa mätsääviä liivejä onkin haastava lähteä metsästämään. Tarvitsee näemmä teettää liivit itse. Minkä värinen "irtoliivi" voisi toimia niin tummansinisen, tummanharmaan ja keskiharmaan puvun kanssa?

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Kolmiosaiset puvut
« Vastaus #18 : 15.07.11 - klo:12:01 »
Minkä värinen "irtoliivi" voisi toimia niin tummansinisen, tummanharmaan ja keskiharmaan puvun kanssa?

Ehkä pellavan tai kerman värinen irtoliivi toimisi?
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Kali

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 300
    • Profiili
Vs: Kolmiosaiset puvut
« Vastaus #19 : 15.07.11 - klo:12:08 »
Itselläni on teetetyt irtoliivit luonnon värisestä pellavasta. Toimivat hienosti sinisen ja harmaan kanssa.