Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2132157 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4155 : 24.05.12 - klo:23:47 »
Koko vapun pv meni kaivarissa kylpytakissa. Vain jurri piti kylmän loitolla.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4156 : 25.05.12 - klo:00:11 »
Vappuna täällä Kuopiossa oli kyllä niin kylmä että piti pitää takkia päällä ja terassilla kylmän kaljan kanssa istuskellessa kaipasi jo toppatakkia :D

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4157 : 25.05.12 - klo:09:18 »
Joo en ole mikään kylmäverinen että tarvii helteellä olla takki päällä, toisaalta en tarkene hellehepenissä 15 asteessa. Pointti tässä oli se että ainakin mua inhottaa katsella ihmisiä liian pienissä, lähinnä uimarannalle sopivissa vaatteissa, terassilla tai kaupungilla tai vaikkapa mun työpaikalla. Varsinkaan kun siihen ei sään puolesta ole oikeasti tarvetta. Yksi tuttu kävi keväällä Barcelonassa ja sanoi että ihan hyvin tarkeni päivällä olla shortsit jalassa kaupungilla, ja ihmetteli miksi paikalliset ei käyttäneet shortseja...
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4158 : 25.05.12 - klo:09:26 »
Kaippa se on miten sen ottaa. Minä en laita shortseja vasta kuin 25 astetta rikkoutuu ja olen silloin kotona pihalla tai mökillä tai rannalla tms. En esim. koulussa. Mun mielestä yleensäkin Suomessa on oikeasti vain muutama päivä kesällä niin kuuma että on pakko laittaa shortsit. En tarkoita nyt sua kyberkoira. Monilla on hirvee hinku vetää ylikevyt kesäluukki ylle heti kun mittari nousee yli kymmenen astetta. Olenhan itsekin siirtynyt kevyisiin kenkiin ja housuihin, lyhythihaiseen paitaan jne.

Alan juoksemaan shortseissa kun mittari näyttää +5 ja yleensä siirryn rennossa vaatetuksessa lyhyisiin hihoihin hyvin pian kymmenen asteen paremmalla puolella. Lämpötalouteni vaan on sillä kantilla, että en juurikaan palele mutta kuuma tulee todella helposti. Ulkona on ihan shortsikelit mielestäni jo nyt ja jos varsinaisesti ulkoilemaan tai picnicille lähtisin, niin mikä ettei shortseja jalkaan tulisi vedettyä.

Yksi tuttu kävi keväällä Barcelonassa ja sanoi että ihan hyvin tarkeni päivällä olla shortsit jalassa kaupungilla, ja ihmetteli miksi paikalliset ei käyttäneet shortseja...

Tästä olikin juttua jo tuolla hellepukeutumisketjussa mutta lämpötilat tuntuu ihan erilaisilta kun tulee erilaisista lämpötiloista. Ei ne etelän miehet Espanjassa, Italiassa tai Kreikassa kärsi tuskissaan koko kesää kuten suomalainen joka sinne heitetään vaikkapa heinäkuussa. Samoin Malesiassa asuvat tuttavat kertoivat, että aluksi sai olla jatkuvasti hiestä märkä mutta siihen lämpöönkin tottuu ja sopeutuu ja hikoilu ja tuska helpottaa.
« Viimeksi muokattu: 25.05.12 - klo:09:29 kirjoittanut Co-respondent »

Cdos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
  • turhin postaaja 2013
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4159 : 25.05.12 - klo:09:50 »
kuten vanha keikarisanonta toteaa: parempi burka päällä kuin hotpantsit pakaristossa.

e.
« Viimeksi muokattu: 28.11.12 - klo:00:55 kirjoittanut Cdos »
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4160 : 25.05.12 - klo:09:52 »
Enemmän mietin sitä säätä ja vaatetusta. Ja cdos on oikeassa, joku roti täytyy olla.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Gene

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 200
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4161 : 25.05.12 - klo:09:53 »
Tästä olikin juttua jo tuolla hellepukeutumisketjussa mutta lämpötilat tuntuu ihan erilaisilta kun tulee erilaisista lämpötiloista. Ei ne etelän miehet Espanjassa, Italiassa tai Kreikassa kärsi tuskissaan koko kesää kuten suomalainen joka sinne heitetään vaikkapa heinäkuussa. Samoin Malesiassa asuvat tuttavat kertoivat, että aluksi sai olla jatkuvasti hiestä märkä mutta siihen lämpöönkin tottuu ja sopeutuu ja hikoilu ja tuska helpottaa.

Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu, sillä totta kai ihmiskeho adaptoituu vallitsevaan lämpötilaan ja Italiankin ihmisille lämpötila tuntuu erilaiselta kuin suomalaiselle. Silti, jos pitkät housut jalassa ja irtotakki päällä yli +30 asteessa taaplaavalta roomalaiselta esimerkiksi kysäisisi, mikset käytä shortseja tai edes riisu irtotakkia näin kuumalla säällä, todennäköisesti saisi vastaansa vain hölmistyneen katseen ja vastauksen: "mutta nämähän ovat ohutta pellavaa,  eikä sortsit kuulu katukuvaan". Eli kyllä pukeutumiskulttuurissakin on huimia eroja. Tämä huomio siis luonnollisesti miesten pukeutumisesta.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4162 : 25.05.12 - klo:09:56 »
^Tuosta saa vaikutelman, että Roomassa ei yleisesti liikuttaisi shortseissa, myös paikallisten toimesta, mikä ei pidä paikkaansa. Jos tapaat Helsingissä puku päällä 30 asteen helteessä liikkuvan äärikeikarin, olisi vastaus luultavasti samaa luokkaa pienellä suomalaisella itseinholisällä ryyditettynä.

Gene

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 200
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4163 : 25.05.12 - klo:10:12 »
Huomattavasti vähemmän yleisiä shortsit siellä päin ovat kaupunkipukimeena, eikä siellä tarvitse olla ääriliikkeen edustaja kieltäytyäkseen pitämästä shortseja kaupungissa. Itse asiassa yksi italialainen minulle tokaisikin, että shortsit ja huonot kengät ovat varma turistin merkki. En nyt tässä sen kummemmin kantaa ota, kumpi pukeutumiskulttuuri on "parempi", sillä jeesusteluksihan se menisi: käytän shortseja kesällä itsekin. Jopa kaupungilla. Kylmän hyisen talven jälkeen suomalaisille se sallittakoon.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4164 : 25.05.12 - klo:10:29 »
cdos kävi editoimassa röllin, ajattelit että otin sinut tosissani?
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Cdos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
  • turhin postaaja 2013
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4165 : 25.05.12 - klo:10:30 »
vastaus = menestys
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4166 : 25.05.12 - klo:14:31 »
Ja jos se, ettei hyväksy kaikkea paskaa, jota eteen tuputetaan, on kapeakatseisuutta, olen ihan mielelläni kapeakatseinen konservatiivi.

Liityn samaan jengiin (saanko jäsenkortin?).

Niin ja jos vaatemaun kommentointi rinnastuu homoseksuaalien kohteluun, niin suosittelen pikaista suhteellisuudentajun kurssia.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4167 : 25.05.12 - klo:17:07 »
Ei kukaan pakota teitä laittamaan noita jalkaan, joten lopettakaa nillitys




Ja jos se, ettei hyväksy kaikkea paskaa, jota eteen tuputetaan, on kapeakatseisuutta, olen ihan mielelläni kapeakatseinen konservatiivi.

Niin. Onneksi kaikki suunnittelijat eivät pyydä sun, tai kenenkään hyväksyntää. Ja niinkuin sanoin, ei sun tarvii noita jalkaan laittaa eikä tykätä niistä. Se että et tykkää niistä ei tarkota että ne ei sais olla olemassa.
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4168 : 25.05.12 - klo:17:55 »
En ole väittänytkään etteivät ne saisi olla olemassa - enhän ole mikään natsi. Totesin vain että ne ovat syvältä hanurista, mikä ei ole sama asia. Jos jokin on minusta paskan näköistä ei se tarkoita että minusta sitä ei saisi olla.

Mitä tulee hyväksynnän pyytämiseen - ihan sama tässä osoitteessa - en minäkään pyydä kenenkään hyväksyntää. Minulle on täysin samantekevää mitä sellaiset ihmiset, jotka eivät ole minulle läheisiä ja tärkeitä minusta ajattelevat.

Ja jos joku suunnittelija / suunnittelijoiden kaveri loukkaantuu kun kritisoin mainitun suunnittelijan tekeleitä, sen kun. Jos ei kestä palautetta ei pidä toimia designalalla. End of.

Btw, onko Fiona Miuccia Prada henkilökohtainen tuttavasi kun noin hermostut?
get your kicks on route six six six

FionaTimantti

  • Kisälli
  • Viestejä: 41
  • The Swingin' Siren
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4169 : 26.05.12 - klo:21:31 »

Btw, onko Fiona Miuccia Prada henkilökohtainen tuttavasi kun noin hermostut?

Hahaha! No ei ole. Enkä mä ihan kauheesti hermostunut. Ihmettelen lähinnä.
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford