Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2131035 kertaa)

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4140 : 24.05.12 - klo:12:12 »
Noi Pradat on kyllä jollain perversillä tavalla ihan hiton siistejä. Toimisivat kylläkin paljon paremmin longwingeinä..

E: Ja pidän myös maksalaatikosta.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4141 : 24.05.12 - klo:12:16 »
^Huono maku siis kaikin puolin. Onneksi siitä voi parantua.
get your kicks on route six six six

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4142 : 24.05.12 - klo:12:26 »
...nyt kun katsoin uudestaan, tämä pari voisi toimia jos pohjaus ei olisi varastettu Monster Truck -fanileluista:

Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4143 : 24.05.12 - klo:12:29 »
Ei kukaan pakota teitä laittamaan noita jalkaan, joten lopettakaa nillitys :D Itse en kauheesti lämpee noille naistenkengille mutta tollaset kokeilut pitää muotikentän mielenkiintoisena.

Miksi ihmeessä mitään muotia pitäisi pitää mielenkiintoisena? Se, että joku raiskaa laadukkaan kenkävalmistajan historian ja tekee osaamattomasti rumaa jälkeä, ei ole muotia vaan suunnittelijan kyvyttömyyttä. Tekisi edes jotain omaa - tai edes etäisesti esteettistä.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4144 : 24.05.12 - klo:12:32 »
^Varovaisesti nyt subjektiivisten asioiden ympärillä. Ei kyllä nuo naisten kengät itseänikään miellytä mutta oikeanpuolimmaisesta saattaisi saada pelastettua jotain.

erno

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4145 : 24.05.12 - klo:13:49 »
^Huono maku siis kaikin puolin. Onneksi siitä voi parantua.

Miksi joku haluaisi parantua siitä? Tuohan on yhtä asenteellista kuin joidenkin suhtautuminen homoseksuaalisuuteen.

Osman

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 709
  • Parturiunt Montes...
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4146 : 24.05.12 - klo:13:57 »
^Huono maku siis kaikin puolin. Onneksi siitä voi parantua.

Miksi joku haluaisi parantua siitä? Tuohan on yhtä asenteellista kuin joidenkin suhtautuminen homoseksuaalisuuteen.

Huono maku on kuitenkin parempi kuin ei makua ollenkaan.
Lainaus
Sanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4147 : 24.05.12 - klo:14:17 »
^Huono maku siis kaikin puolin. Onneksi siitä voi parantua.

Miksi joku haluaisi parantua siitä? Tuohan on yhtä asenteellista kuin joidenkin suhtautuminen homoseksuaalisuuteen.

Olen asenteellinen mies, minun on vaikeaa parantua siitä.

( kaikkea meikäläisen läpänheittoa ei kannata aina ottaa ihan täysin tosissaan - minähän suutun ja olen tosissani ainoastaan silloin kun itselleni oikeasti pyhiä asioita kuten wingtip brogueita, pennyloafereita, amerikkalaisia nappikauluspaitoja ja taksitakkeja pilkataan. )

get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4148 : 24.05.12 - klo:14:19 »
Eikä minun kaaliini jumalauta mahdu miksi jossain Graftoneissa pitäisi olla yhdistetty espadrillos- ja lenkkaripohja?

Aika usein muotisuunnittelu näyttää olevan suunnittelijoiden kukkoilevan 'taiteilijaegon' lapsellista jatketta.
get your kicks on route six six six

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4149 : 24.05.12 - klo:19:15 »
Tottakai muodissa tulee aina käsittämätöntä sontaa ja toisaalta jotain käyttistäkin. "Kukaan ei pakota katsomaan älä siis itke" on minusta vähän "tyhmä" kommentti, koska se nillitys ja niiden omasta mielestä rumien muotijuttujen ostamatta jättäminen on juuri sitä mikä erottaa sen käsittämättömän sonnan niistä muodin asioista, jotka ovat hyviä.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4150 : 24.05.12 - klo:19:32 »
Nuorison liian kevyissä, liian pienissä kesävaatteissa. Rantavaatetus erikseen ja rannalla. Hirvittää katsoa eilenkin kun ollaan avojaloin ilman kenkiä, pienet shortsit jalassa ja ohuessa t-paidassa. Ulkona täälläpäin eilen 17 astetta.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4151 : 24.05.12 - klo:21:45 »
Kyllä mä koiraa kusetan jo ihan hyvin pikee paidassa ja shortseissa. Jalassa fivefingersit. Ulkona tosiaan mittarin mukaan se 17 astetta. Aurinko kun paistaa niin on jo mukavan lämmin ja tuossa keskitahtia kävellessä tulisi kuuma tuhdimmassa varustuksessa.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4152 : 24.05.12 - klo:22:52 »
Kaippa se on miten sen ottaa. Minä en laita shortseja vasta kuin 25 astetta rikkoutuu ja olen silloin kotona pihalla tai mökillä tai rannalla tms. En esim. koulussa. Mun mielestä yleensäkin Suomessa on oikeasti vain muutama päivä kesällä niin kuuma että on pakko laittaa shortsit. En tarkoita nyt sua kyberkoira. Monilla on hirvee hinku vetää ylikevyt kesäluukki ylle heti kun mittari nousee yli kymmenen astetta. Olenhan itsekin siirtynyt kevyisiin kenkiin ja housuihin, lyhythihaiseen paitaan jne.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4153 : 24.05.12 - klo:23:45 »
Kyllä mä koiraa kusetan jo ihan hyvin pikee paidassa ja shortseissa. Jalassa fivefingersit. Ulkona tosiaan mittarin mukaan se 17 astetta. Aurinko kun paistaa niin on jo mukavan lämmin ja tuossa keskitahtia kävellessä tulisi kuuma tuhdimmassa varustuksessa.
Kyllä tuollaisen pienen lenkin heittää hyvin. Muksua työntelin rattaissa pienen tovin ja hyvin piristyi, kun veti t paidassa.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4154 : 24.05.12 - klo:23:46 »
jotkut tarkenee helpommin...