Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2130186 kertaa)

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3945 : 11.04.12 - klo:01:43 »

http://www.mrporter.com/product/185056

Rumat, naurettava kulutus ja käsittämätön hinta valmiiksi loppuun kävellyistä kengistä.

Edit: Paul Smith kostaa samantyylisillä:


http://www.mrporter.com/product/184054
« Viimeksi muokattu: 11.04.12 - klo:01:46 kirjoittanut Elias »
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3946 : 11.04.12 - klo:08:43 »
^ Tämä on ehkä maailman surullisin kenkäkuva:

Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1029
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3947 : 11.04.12 - klo:08:47 »
Näitä Miuccia Pradan neronleimauksia vissiin. Kuluttamattomina noi olisi voinut kuvitella johonkin vintage-puutarhajuhliin kroketin pelaamiseen, tuollaisina lähinnä jonkun Chaplinin roolihahmon lautaselle.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3948 : 11.04.12 - klo:09:08 »
These leather and linen-canvas panelled loafers are a reissue of shoes that were designed in 1929 by Church's for Englishmen living abroad.

Luulis et tällä foorumilla toimii.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3949 : 11.04.12 - klo:09:59 »
Mä oon kyllä nähnyt yhet loaferit, jotka voittaa noi.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3950 : 11.04.12 - klo:10:24 »
^Come on, be fair, ei nekään ole noin pahat!

Noi 735 € Bertie Wooster On Acid - Church'sit on todella jotain aivan muuta.

Silmiin sattuu! ai ai ai

get your kicks on route six six six

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3951 : 11.04.12 - klo:10:28 »
Vilkkuvat siniset ja punaiset valot taustapeilissä ja ihan silkkaa omaa huolimattomuutta. 71@50 ja tämänkin lapun hinnalla olisi saanut vaikka sen irtotakin Ferestä korjauksineen. Lapussa voisi lukea rikoksena vaikkapa: "Liian aikainen kiihdytys satasen nopeuteen viimeisen suojatieristeyksen jälkeen".

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3952 : 11.04.12 - klo:14:24 »
These leather and linen-canvas panelled loafers are a reissue of shoes that were designed in 1929 by Church's for Englishmen living abroad.
Luulis et tällä foorumilla toimii.

Ne englantilaiset oli varmaan karkotettu huonon tyylitajun vuoksi.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3953 : 11.04.12 - klo:20:14 »
Pakko kopioda tähän oma facebook vuodatukseni tältä päivältä, tää on vähän huonosti kirjoitettu ja huonossa formaatissa mutta koittakaa kestää.

Lainaus
Ollut kyllä sellanen show poliisin, käräjäoikeuden, oikeusrekisterikeskuksen ja ulosottoviraston kanssa että huh huh. Nyt se lopulta vaikuttaa olevan ohi (toisaalta niin luulin jo kauan aikaa sitten). Ja kaikki täysin turhaan kun en mihinkään syyllistynyt

‎- Syksyllä joku on ajanut mun omistamalla autolla jossa firma haltijana kameratolppaan ja rapsauttanut siitä sakot.
- Sakko on lähetetty joko mulle tai yritykselle, mutta sitä en ole koskaan vastaanottanut (miksi ei ole kirjattu kirje?)
- Joskus marraskuun tienoilla saan karhukirjeen oikeusrekisterikeskuksesta jolloin ekan kerran olen asiasta tietoinen. Tämä tuli kuitenkin suoraan minulle eikä auton haltijalle (tietääkseni virhe). Rupesin selvittään asiaa että miten pääsen kiistämään tämän.
- Toijalan poliisi oli yhteydesssä että pitäisi tulla jutteleen ajokortti asioista kun on liikaa sakkoja plakkarissa. Kiistin ajaneeni autoa ja sanoivat että kun sakon kiisto aika on mennyt umpeen pitää anoa uusi aika käräjäoikeudesta
- Anoin käräjäoikeudesta menetetyn määräajan palautusta
- Aikanaan sain määräajan ja sitten selvittelin mihin sakko pitäisi kiistää
 - Sain poliisilta tampereen poliisin kirjaamon osoitteen mihin sakko kiistetään. Osoite oli kyllä väärin, mutta sain selville oikeankin osoitteen.
- Kiistin sakon juuri ennen kuin määräaika olisi taas mennyt umpeen, ja samana iltana kun lähdin lomalle Thaimaahan.
- Loman aikana oli poliisi lähettänyt viestin että sakko pitää kiistää käräjäoikeuteen eikä heille. Perään vastasi kuitenkin mun poissaoloviestin saatuaan että välittää asian käräjäoikeuteen jotta asian käsittely jatkuisi.
- Maaliskuussa Toijalan poliisi taas kyseli että missäs mennään että asia pitäisi saada käsiteltyä. Kyselin kärjäoikeudesta jotka tonkivat eivätkö mitään löytäneet. Lopulta löysivät tämän poliisin mailit ja olivat vastanneet siihen että kyllä poliisin pitää asia käsitellä eikä käräjäoikeuden.
- Käräjäoikeus ilmoitti että he käsittlevät asian keskenään poliisin kanssa ja ilmoittavat minulle kun asia selvä. Jossain vaiheessa sain tiedon että nyt pitäisi olla ok, ja vähän ajan päästä sain myös Tampereen poliisilta tiedon että rikesakko on peruttu.
- Toijalan poliisiin yhteydessä ollessa myös he katsoivat asian käsitellyksi. Luulin että kaikki on nyt ok.
- Nyt Huhtikuussa saan ulosotosta kirjeen että mun veronpalautukset on käytetty maksamattoman sakon hyväksi osittain. Osa vielä maksamatta.
- No nyt ulosottoon oli jo kirjautunut että sakko on peruttu ja loppua ei peritä. Mutta piti vielä pyytää oikeusrekisterikeskusta palauttamaan se summa mikä oli jo ehditty perimään.

Hävisin tässä ihan helkutisti aikaa, hermoja ja todennäköisesti jonkun verran perintäkuluja joita en saa enää takas, mutta en viitsi enää niistä tapella. Alkuperää sakkoa ei olisi pitänyt osoittaa minulle vaan firmalle joka on haltijana. Ja voisiko tälläiset tärkeät viranomaispaperit lähettää kirjattuna jolloin tietäisi onko ne vastaanotettu vai ei. Argh
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3954 : 11.04.12 - klo:20:37 »
Ymmärrän tuskan tuossa kafkamaisessa prosessissa. Toisaalta, jos olisit kertonut kuka autoa ajoi, olisi homma mennyt sinun kannaltasi helpommin. Jotenkin minun on vaikea uskoa, ettei kuski olisi selvillä. Firmojenkin autoissa pitää kai olla ajopäiväkirja.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3955 : 11.04.12 - klo:21:27 »
Nii-in, olisi kannattanut laulaa, ettei olisi tullut nenukkiin. Ensi kerralla kaikki muistavat sitten käräyttää kaverinsa, ok?

Niin, ihan reiluahan on ajaa toisen omistamalla autolla kameraan ja jättää välähdyksestä kertomatta. Kiva kaveri?
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3956 : 11.04.12 - klo:21:51 »
Jos on infrapunasalama niin välähdystä ei näe.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3957 : 11.04.12 - klo:22:40 »
^tuo nimenomaan oli mielestäni se suurin ongelma. En voi käsittää että tuollasta ei lähetetä kirjattuna kirjeenä.
Todennäköisesti autoa on ajanut puolisoni, ja taisi mainitakkin syksyllä että kamera on välähtänyt, mutta eipä se kerro mitään. Kaikista ei tule edes varoitusta. Ja mää unohdan tuollaiset asiat hetkessä, että jos kirjettä ei kuulu niin en mää sen perään rupea kyseleenkään.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3958 : 11.04.12 - klo:22:44 »
Ymmärrän tuskan tuossa kafkamaisessa prosessissa. Toisaalta, jos olisit kertonut kuka autoa ajoi, olisi homma mennyt sinun kannaltasi helpommin. Jotenkin minun on vaikea uskoa, ettei kuski olisi selvillä. Firmojenkin autoissa pitää kai olla ajopäiväkirja.
Missä vaiheessa olisin kertonut (en kyllä edes tiedä kuka autoa on ajanut, todennäköisesti puolisoni)? Asiaahan ei myöskään ole multa koskaan kysytty. Tai sitä on varmaan kysytty siinä ekassa kirjeessä joka on kadonnut, ja kun en ole sitä kiistänyt niin se on pistetty mun piikkiin. Eli itsehän sain asiasta oikeastaan tiedon siinä vaiheessa kun oli jo myöhäistä.

EDIT: kyseisestä autosta ei pidetä ajopäiväkirjaa. Omistan sen itse, firmani on sen haltija. Mutta maksan itse kaikki polttoaineet, vakuutukset, katsastukset, huollot yms. Se että firma on haltijana on puhtaasti vakuutustekninen juttu (vakuutusyhtiö ehdotti tätä itse, säästin toistatuhatta euroa kun siirsin kaikki vakuutukset firman nimiin niin sain täydet bonukset autoihin ja mopoihin), autot ei näy siis kirjanpidossa mitenkään.
« Viimeksi muokattu: 11.04.12 - klo:22:50 kirjoittanut Jami »
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #3959 : 11.04.12 - klo:22:47 »
En viitti rikkoa foorumia giganttisella kuvalla, mutta...

http://26.media.tumblr.com/tumblr_m2bnrxUPTZ1qad1efo1_1280.jpg

Viime aikoina usko kyseisen herran tyylitajuun on horjunut vähän turhan monta kertaa. Puku/irtotakkisetit ovat yleensä loistavia, mutta kun aletaan sekoilemaan fedora päässä tai streetwear-puolella, mennään metsähallituksen puolelle välittömästi.
« Viimeksi muokattu: 11.04.12 - klo:22:51 kirjoittanut Ron Burgundy »
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda