Mitä inhottavaa näit tänään?

Aloittaja Ville, 16.04.09 - klo:15:01

« edellinen - seuraava »

Nti Tursti

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: salaryman - 13.05.11 - klo:23:30
Vastasin että se joutui käsittämättömään onnettomuuteen: Joku kaatoi vahingossa sen päälle litran bensiiniä ja sytytti sen epähuomiossa tuleen. Hirvittävä tragedia.

Hempetti! Tuo syy ei ole vielä mennyt läpi missään työpaikassani, joten lienen ihan väärällä alalla ;(
Ja siis olen yrittänyt tuota keinoa työasuihin JA myytävään tavaraan, mutta EI, ei vaan mene läpi.
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
�" Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Cdos

Auktoriteetti
turhin postaaja 2013
Sijainti: 172.0.0.1
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Miguel - 13.05.11 - klo:20:47
Nyt tulee voittaja;
Kolme sutta-tpaita.

Ehdoton voittaja.
Lainaus käyttäjältä: jaro - 10.04.12 - klo:11:28
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Lainaus käyttäjältä: Maybachh - 08.08.12 - klo:20:23
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: salaryman - 13.05.11 - klo:23:30Vastasin että se joutui käsittämättömään onnettomuuteen: Joku kaatoi vahingossa sen päälle litran bensiiniä ja sytytti sen epähuomiossa tuleen. Hirvittävä tragedia.

Asiasta ei tämän jälkeen puhuttu.

Firmaan ei ole enää tilattu halpoja hikipajoissa lapsityövoimalla pusattuja mainospaitoja.

Jubilee.

Tämä, tämä on voittoa.

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: salaryman - 13.05.11 - klo:23:30
Firmaan ei ole enää tilattu halpoja hikipajoissa lapsityövoimalla pusattuja mainospaitoja.

Salaryman taitaa olla eleganssin supersankari! Maailma oli jälleen turval.. umm.. kauniimpi paikka elää.

salaryman

Legenda
Kirjattu
Voiko mainospaita olla tyylikäs? Itse omaan kysymykseeni vastaten olen joskus päissäni miettinyt että laadukas fifties-henkinen bowling voisi jopa toimia.

"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: salaryman - 15.05.11 - klo:11:27
Voiko mainospaita olla tyylikäs?

Niin, näitä on tietysti monenlaisia. Itse olen tehnyt promohommia aina välistä ja kyllä tiukahko polo-paita (pienillä mainoksilla) voidaan saada näyttämään hyvältä. Tämä tietysti sitten taas vaatii myös siltä, joka sitä paitaa pitää tiettyjä ominaisuuksia.

Useimmitenhan näissäkin paidoissa (kauluspaidat myyjillä jne) on kyse siitä, että istuvuus on ihan päin helvettiä. Mainokset ja rumat värit sitten vaan korostaa ja kruunaa koko setin.

Ron Burgundy

Legenda
Kirjattu
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
^ Suomen (nuorison) roolimalleja.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
Kuvista (urheiluruudun) päätellen nuo jampat ovat saaneet pokaalin nyt jo kolhuille. Kai se on kopio. Onhan? Sanokaa että on.

mikmu

Eleganssin esitaistelija
Sijainti: Lontoo
Kirjattu
Mitään surullista kun helvetin hyvät bileet käynnissä. Miten tätä sitten muka pitäisi juhlia?

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
^ Bileet on mielestäni erisuuri kuin ördäys. Ehkä olen vanha ja tylsä.

Jum-Jum

Vieras
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: mikmu - 16.05.11 - klo:21:20
Mitään surullista kun helvetin hyvät bileet käynnissä. Miten tätä sitten muka pitäisi juhlia?

Jos ne lyövät Ruotsin 6-1 niin ne saavat minun puolestani bailata vaikka kellon ympäri :) Eikä pari lommoa pokaalissa mitään haittaa.

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
MOT. Vanha ja tylsä.

Jute

**
Flanööri
Kirjattu
Ehkä pokaalin kolhut eivät ole sittenkään pahin liveilmiö maailmanmestaruuden juhlinnassa. Haaparannassa on ollut monta tappelua, yliajo ja Ruotsin lippuja poltettu.

http://www.iltalehti.fi/mmlatka2011/2011051613724170_jm.shtml

Pchan

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: henrypitkin - 16.05.11 - klo:22:11
^ Bileet on mielestäni erisuuri kuin ördäys. Ehkä olen vanha ja tylsä.

Olet vanha ja viisas. Junttiördäys saisi vaihtua enemmän karnevaalimeiningiksi.