Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2131976 kertaa)

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2250 : 07.03.11 - klo:01:10 »

Arto Nybergin töllössä, haastatteli presidentti Mauno Koivistoa, eikä ollut vaivautunut sitomaan jonkinlaista solmiota kaulaansa. Jokin roti vois olla näillä toimittajanretaleilla. Vaikka kuinka olisi expunkkari tai mikälie, niin hieman kunnioitusta kiitos !

Sehän on Nybergin eikä Koiviston show, Nyberg on isäntä ja päättää, mitä päällensä laittaa. Siisti smart casual -setti hänellä oli päällä, eikä mielestäni tullut huonossa valossa esiin hänen pukeutumisensa.

Näin siis mielestäni, etikettikirjat voi olla eri mieltä.


Nybergin suurin ongelma pukeutumisen osalta on aivan liian suurien takkien käyttö. Hartiaylitys on jokaisessa aivan hirveä.
Kaikki villa tottelee rautaa.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2251 : 07.03.11 - klo:08:55 »
Nybergin case on noussut näköjään jopa iltapäivälehtien nettisivujen ykkösuutiseksi.

"Tyylimoka"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011030713314044_uu.shtml

Heppikissa64

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2252 : 07.03.11 - klo:08:56 »

Arto Nybergin töllössä, haastatteli presidentti Mauno Koivistoa, eikä ollut vaivautunut sitomaan jonkinlaista solmiota kaulaansa. Jokin roti vois olla näillä toimittajanretaleilla. Vaikka kuinka olisi expunkkari tai mikälie, niin hieman kunnioitusta kiitos !

Sehän on Nybergin eikä Koiviston show, Nyberg on isäntä ja päättää, mitä päällensä laittaa. Siisti smart casual -setti hänellä oli päällä, eikä mielestäni tullut huonossa valossa esiin hänen pukeutumisensa.

Näin siis mielestäni, etikettikirjat voi olla eri mieltä.


Ei musta puku valkoisella paidalla solmiotta ole mikään siisti smart casual-setti( vaan toivottavasti pian unhon yöhön vaipuva painajaismainen näky)ja vaikka olisikin niin kyllä aina voi osoittaa fiksuutensa pukeutumalla hieman paremmin kun tilaisuuskin oli kuulemma juhlavampi. Oma show ??? Valta tuokoon vastuuta. Hoh hoijaa....

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2253 : 07.03.11 - klo:11:48 »
Mun mielestä melkein aina puku ilman solmiota on kumman näköinen. En muista olenko itse käyttänyt koskaan pukua ilman solmiota (solmuke / kravatti)
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2254 : 07.03.11 - klo:12:08 »
Kuumemittarin lukeman.

Tämä mittari jäi nyt jotenkin jumiin. Sen on pakko olla niin.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

mikmu

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 383
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2255 : 07.03.11 - klo:13:14 »
Mun mielestä melkein aina puku ilman solmiota on kumman näköinen. En muista olenko itse käyttänyt koskaan pukua ilman solmiota (solmuke / kravatti)

Mä teen aivan päinvastoin. Olen käyttänyt pukua 26 vuotta päivittäin, enkä kertaakaan kravattia. Juhlatilaisuudet ovat sitten eri juttu niissä toki käytän kravattia. Solmuketta olen aina pitänyt hassun näköisenä eikä mielestäni sovi kuin frakin ja smokin kanssa.

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2256 : 07.03.11 - klo:13:44 »
Ja taas silmä osui mainokseen... nyt kaupattiin erinomaisen edullista ristilinjalaseria... Mutta mitä hittoa tekee moisella vekotteella, jonka tarkkuus on +/-8mm/m??? Voisi toimia paperipainona, mutta on siihenkin turhan ruma ;(
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

harmaa eminenssi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 256
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2257 : 07.03.11 - klo:16:14 »
Mun mielestä melkein aina puku ilman solmiota on kumman näköinen. En muista olenko itse käyttänyt koskaan pukua ilman solmiota (solmuke / kravatti)

Samaa mieltä. Myös irtotakin kanssa pitäisi mielestäni olla jotakin täytettä kauluspaidan yllä, ellei solmiota, solmuketta tai ascotia niin ainakin neule tai liivi. Paljas yläosa takin ja paidankauluksen välissä näyttää hieman valjulta. Ehkä tämä liittyy osittain kauluspaidan aluspaitamaisuuteen, mutta se on puhtaan esteettinenkin näkökohta.
Lainaus käyttäjältä: SloBo
Parimetrisellä miehellä päällään polvien alapuolella yltävä hyvin istuva tummanharmaa kolttu ja päässään mitä mahtavin todella paksusta huovasta tehty epätasaisen harmaa ja melko korkea trilby.
^ketjusta "Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?"

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2258 : 07.03.11 - klo:16:26 »
En oikein käsitä normaalin puvun pitämistä ilman solmiota.
Se ei oikein missään tilanteessa näytä hyvältä koska näyttää puvulta ilman solmiota eli sellaiselta, että on siirrytty kotioloissa vapaalle ja silloin toisaalta voisi koko puvun riisua...

Jos tahtoo rentoa lookkia niin sitä varten on irtotakkeja, irtohousuja, neuleita ja tiesmitä varsin kiehtoviin yhdistelmiin.
Sen sijaan puku on puku on puku on puku on puku, perkele. Jos tahtoo rennompaa pukua niin periaatteessa sopivasti leikattu puuvilla-, pellava- tai vakosamettipuku voisi mennä ilman solmiota, mutta "normaaliksi" puvuksi leikattu ei.

Vähän taas sitä, että "tehdään asiat melkein" eli ei olla pukumiehiä, mutta ei myöskään täysin rennosti ja kuten usein välimuodoissa niin taaskin mennään metsään.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2259 : 07.03.11 - klo:16:37 »
^Jokaiselle omansa eiks joo. Itse diggailen puvuista ilman ja solmiolla.
Pukujakin on melkoisen moneen lähtöön, ja ehkä ihan kaikkien kanssa solmiottomuus ei ole hyvä ratkaisu.
Taas kerran totuus löytyy peilistä.
There ain't no rest for the wicked...

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2260 : 11.03.11 - klo:09:08 »
Jan Erola tekee vakuuttavan paluun tähän otsikkoon.
Musta puku, musta paita, sininen solmio ja sininen taskuliina.

Jotenkin ei olisi ekana tullut mieleen, että Punatähdet-yhtyeen jäsen on IKL:n leirissä.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2261 : 11.03.11 - klo:17:13 »
Tänään kirpputorilla käydessä joku vanha mies totesi vaimolleen jotain tälläistä "Katso nyt totakin saatanan keikaria." ja osoitteli sormellaan minua. Päälläni oli sininen kipparitakki messinkinapeilla, farkut, newsboy cap, punainen kaulaliina ja rähjäiset talvitennarit.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2262 : 11.03.11 - klo:18:08 »
Tänään kirpputorilla käydessä joku vanha mies totesi vaimolleen jotain tälläistä "Katso nyt totakin saatanan keikaria." ja osoitteli sormellaan minua. Päälläni oli sininen kipparitakki messinkinapeilla, farkut, newsboy cap, punainen kaulaliina ja rähjäiset talvitennarit.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2263 : 11.03.11 - klo:18:23 »
Eräs vanha rouvasihminen lähestyy minua ja alkaa huutamaan, että miksei minulla ole hattua päässä (oh the irony), tulee korvatulehdus, hän tietää, hän tietää, koska sukulaisellekin oli käynyt niin.
Rouvan lääketieteelliset tiedot olisivat kaivanneet opastusta - ulkopuolinen kylmä ilma ei todellakaan aiheuta tulehdusta välikorvaan, vaan todennäköinen taudinaiheuttajan reitti on sisältä päin.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2264 : 11.03.11 - klo:18:29 »
Uutiset...
There ain't no rest for the wicked...