Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2130187 kertaa)

Dandylion

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2145 : 23.02.11 - klo:11:50 »
^^

Sehän on tietenkin jenkkien viettämä piin likiarvon päivä (3.14)! Muistakaa leipoa pii-rakkaa...




Honestly, I have no idea...

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2146 : 23.02.11 - klo:14:31 »
^ Mikäli sikäli ei napsahtanut sohvamajoitusta, niin tilanne ei liene kriittinen. Mutta jotenkin epäilen, että kostotoimena puoliso unohtaa maaliskuun 14. pvän ;)
pitäiskö mun tietää mitä ihmeellistä siinä päivässä on vai kiusataanko mua vaan? Kalenteri ei kerro mitään. Oon ehkä dubaissa silloin.
Luulin, että kaikki maailman miehet ovat sen päivän merkinneet kalenteriinsa (tai ainakin puolisoidensa kalenteriin). Mutta jos herrat eivät tiedä, niin en katso asialliseksi ko. juhlapäivästä enempää kertoa, etten saa naisten vihoja niskoilleni ;)
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2147 : 23.02.11 - klo:14:49 »
^ Mikäli sikäli ei napsahtanut sohvamajoitusta, niin tilanne ei liene kriittinen. Mutta jotenkin epäilen, että kostotoimena puoliso unohtaa maaliskuun 14. pvän ;)
pitäiskö mun tietää mitä ihmeellistä siinä päivässä on vai kiusataanko mua vaan? Kalenteri ei kerro mitään. Oon ehkä dubaissa silloin.
Luulin, että kaikki maailman miehet ovat sen päivän merkinneet kalenteriinsa (tai ainakin puolisoidensa kalenteriin). Mutta jos herrat eivät tiedä, niin en katso asialliseksi ko. juhlapäivästä enempää kertoa, etten saa naisten vihoja niskoilleni ;)

Kyllähän Suomen naiset ovat isänmaallisia, mutta en kuvitellut talvisodan päättymispäivän olevan näin kova juttu.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2148 : 23.02.11 - klo:14:50 »
pitäiskö mun tietää mitä ihmeellistä siinä päivässä on vai kiusataanko mua vaan? Kalenteri ei kerro mitään. Oon ehkä dubaissa silloin.

Sinä ja vaimosi ette taida popsia lihaa?

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2149 : 23.02.11 - klo:15:02 »
^no tää vaikutti kyllä erinomaiselta päivältä. Harmi että olen aika monen tuhannen kilometrin päässä puolisosta. No eiköhän asia jotenkin saada järjestyyn :)
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2150 : 23.02.11 - klo:15:10 »
Kyllähän Suomen naiset ovat isänmaallisia, mutta en kuvitellut talvisodan päättymispäivän olevan näin kova juttu.
Tarkoitat varmaan 13.3, mutta sikäli olet oikeassa, että varmaan ne vaakamambot alkoi aikaisintaan päivää myöhemmin..

Ylipäällikön päiväkäsky sodan päättymisestä on päivätty 14.3.
Tokihan sota päättyi edellisenä päivänä.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2151 : 23.02.11 - klo:15:35 »
Lainaus käyttäjältä: Dandylion
Sehän on tietenkin jenkkien viettämä piin likiarvon päivä (3.14)! Muistakaa leipoa pii-rakkaa...
Lainaus käyttäjältä: ChuckBass
Enpä ollut ikinä kuullut, mutta pakkohan tuo oli googlata...

http://www.steakandbjday.com/

Yhteenvetona voidaan varmaan todeta, että eiköhän myös piirakkaa ole silloin tarjolla, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2153 : 25.02.11 - klo:20:41 »
Kirje poliisilta "Ajokielto toistuvien liikennerikosten ja -rikkomusten vuoksi"

Lisäksi onnistuin repäseen jalassani melkein uudet 501:set pöytäsirkkelin vasteohjaimeen.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2154 : 25.02.11 - klo:21:29 »
Kirje poliisilta "Ajokielto toistuvien liikennerikosten ja -rikkomusten vuoksi"

Lisätietoja!?
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2155 : 25.02.11 - klo:21:38 »
Kirje poliisilta "Ajokielto toistuvien liikennerikosten ja -rikkomusten vuoksi"

Tätä kirjettä minäkin pelkään. Tapaan jaappanilaisella pakettiautollani eläytyä Steve MacQueenin rooliin elokuvassa "Bullit" vähän turhan usein.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2156 : 25.02.11 - klo:22:05 »
Kirje poliisilta "Ajokielto toistuvien liikennerikosten ja -rikkomusten vuoksi"

Lisätietoja!?
Ne on nuo perkuleen valvontakamerat ja pikkasen liian raskas kaasujalka. Liian monta rikesakkoa lyhyelle ajalle. En usko että kortti silti lähtee pois, poliisi kun voi tässä asiassa käyttää omaa harkintaansa ja ei täältä korvesta ilman autoa pääse ja työn kannalta melkein autoa tarvin. Lisäksi voin aina koittaa vetää ässän hihasta, eli olen aikaisemmin kärsinyt syyttömänä 5viikkoa ajokieltoa (kiistin sakon ja oikeudessa voitin asian, mutta ajokielto lusittiin puolivuotta ennen oikeudenkäyntiä). Tai sitten järjestän sen kuulustelun päivää ennen kuin lähden kuukaudeksi kiinaan että jos on riski että lähtee kortti niin en ainakaan ole sitten suomessa sitä aikaa kun ei ole korttia.

EDIT: pidemmillä työreissuilla tuntuu päivärahat ja kilometrikorvaukset menemään sakkoihin. Ei vissiin ihan kannattavaa.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2157 : 26.02.11 - klo:08:25 »
^ Pirkanmaa on pahinta pönttöpoliisialuetta ;( Mistään muista pöntöistä ei tule postia, kuin sieltä... tai ainakaan Turstille ei ole tullut, vaikka kilometrejä palaa milloin mihinkin suuntaan Suomea. *koputtaa puupäätään*
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2158 : 26.02.11 - klo:09:58 »
Kuumemittarin lukema 40.1. Olis kai vain pitänyt ostaa paksu kaulahuivi noita rankimpia pakkasia varten..
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2159 : 26.02.11 - klo:10:30 »
Ne on nuo perkuleen valvontakamerat ja pikkasen liian raskas kaasujalka.

^ Pirkanmaa on pahinta pönttöpoliisialuetta ;( Mistään muista pöntöistä ei tule postia, kuin sieltä... tai ainakaan Turstille ei ole tullut, vaikka kilometrejä palaa milloin mihinkin suuntaan Suomea. *koputtaa puupäätään*

Tähän ongelmaanhan on teknisiä apuvälineitä. ;) Vaikkakaan ne eivät ole idioottivarmoja niin vierailla teillä ajellessa navigaattorin antama ennakkovaroitus on silti ihan kiva ja pitää muutenkin mukavasti hereillä. Tars jaksaa askarrella pönttövaroitukset tuohon auton omaan naviin seuraavaksi.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.