Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2130487 kertaa)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1860 : 07.01.11 - klo:20:21 »
OK, odotellaan. Kyllä ne Oakleyt on pakko saada, jos vain kengät on mahdollista valmistaa meikäläisen räpylöille.
Suositellaan täysraittiutta.

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1029
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1861 : 07.01.11 - klo:20:36 »
Briteissä on joku postikaaos meneillään, itsellänikin on pari eBay-voittoa matkalla jossain. Sikäli ikävä tilanne että on samaan aikaan muutto vähän kauemmas menossa...

Dandylion

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1862 : 08.01.11 - klo:05:57 »
^ Royal Fail asialla, omat Chelsea Leather Foodit piti tulla jo aikoja sitten, mutta ei vain näy eikä kuulu.

juuzzom

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1863 : 08.01.11 - klo:16:41 »
Itse lähetin Chaylle sähköpostia jo ennen joulua neuvotellakseni kenkien tilaamisesta trunk shown mittojen mukaan mutta eipä ole minkäänlaista vastausta kuulunut.

Itse kirjoitin Chaylle 19.12. ja vastausta sai odotella muutaman päivän, mutta tulihan se sitten jouluaattona. Helmikuun lopulle odottelen nyt sitten Coldstreameja. Toivottavasti talvikeliä riittää ja tulevat talvet ovat samanlaisia.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1864 : 08.01.11 - klo:18:36 »
*Tähän iso facepalm*
Itse olen tottunut erittäin pitkiin toimitusaikoihin Rushdenin suunnalta, mutta näistä on aina sovittu etukäteen.
Eipä tuossa paljoa selittelyt ketään lohduta.
No mun kohdalla AS ei ole vielä myöhässä, toki kummaa ole se että shoehealer ei saanut tilattua tavaraa. Lähinnä harmittaa euron kurssi muutokset.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1865 : 09.01.11 - klo:19:46 »
Itse lähetin Chaylle sähköpostia jo ennen joulua neuvotellakseni kenkien tilaamisesta trunk shown mittojen mukaan mutta eipä ole minkäänlaista vastausta kuulunut.

Itse kirjoitin Chaylle 19.12. ja vastausta sai odotella muutaman päivän, mutta tulihan se sitten jouluaattona. Helmikuun lopulle odottelen nyt sitten Coldstreameja. Toivottavasti talvikeliä riittää ja tulevat talvet ovat samanlaisia.

Harvakseltaan vastailee hän, mutta taitaa Chay olla ainoa(?) joka AS:n taholta reissaa ympäri pallon esittelyjä pitämässä. Jos jalkineet saapuvat samantasoisina kuin mitä kuvissa olen nähnyt, odotus on hintansa arvoinen.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1866 : 10.01.11 - klo:12:26 »
Toistaiseksi: Tukholman sää, Tukholman kadut ja ruotsalaisten talvityyli.
Ilma on kostean kylmä, kaduilla on kirjaimellisesti jäävuoria ja todella liukasta ja ilmeisesti tästä syystä natiivat ovat keskustassa pukumiehet mukaanluettuna löytäneet kaikki hirveimmät tossut sekä rätit & lumput.

Miksei näin pohjoisessa osata puhdistaa jalkakäytäviä... Tähän verrattuna Helsinki on mallikaupunki, ainakaan ei ole koko aikaa kaatumassa.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1867 : 11.01.11 - klo:00:34 »
Miksei näin pohjoisessa osata puhdistaa jalkakäytäviä... Tähän verrattuna Helsinki on mallikaupunki, ainakaan ei ole koko aikaa kaatumassa.
Mutta täytyy kyllä ihmetellä myös miten huonosti on pääkaupaunkiseudulla saatu tiet hoidettua viimeaikoina. Tänään kävin Espoossa ja oli eka kerta (no omassa pihassa olen parin lumipenkan läpi puskenut hitaalla nelivedolla) kun piti oikeasti hyödyntää maasturin maastoominaisuuksia, oli ihan oikeasti töitä päästä eteenpäin (ja väitellä niitä hankeen jumiutuneita autoja). Enpä ole muualla törmännyt yhtä kehnosti puhdistettuihin teihin.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1868 : 11.01.11 - klo:08:57 »
^ Ja Espoo on vielä paratiisi verrattuna vaikkapa Kallioon tai Etelä-Helsinkiin.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1869 : 11.01.11 - klo:14:15 »
^ Ja Espoo on vielä paratiisi verrattuna vaikkapa Kallioon tai Etelä-Helsinkiin.
Juu en joutunut onneksi siellä käymään.

Espoo näytti kutakuinkin tältä: http://pics.kuvaton.com/kuvei/snowpocalypse.jpg
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1870 : 12.01.11 - klo:21:19 »
*Tähän iso facepalm*
Itse olen tottunut erittäin pitkiin toimitusaikoihin Rushdenin suunnalta, mutta näistä on aina sovittu etukäteen.
Eipä tuossa paljoa selittelyt ketään lohduta.
No mun kohdalla AS ei ole vielä myöhässä, toki kummaa ole se että shoehealer ei saanut tilattua tavaraa. Lähinnä harmittaa euron kurssi muutokset.
Nyt tuli AS:lta ilmoitus että ovat valmiit ja kyselyä kuinka maksan kengät. Ehkä ne vielä tässä kuussa on siis jalassa :)
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1871 : 12.01.11 - klo:22:17 »


El Naturalistan luonnonmateriaalipohja. Kierrätys on, toden totta, viety pitkälle...
Kaikki villa tottelee rautaa.

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1872 : 13.01.11 - klo:10:52 »
El Naturalistan luonnonmateriaalipohja. Kierrätys on, toden totta, viety pitkälle...

Reps. Ihmettelin noita itsekin taannoin kaupassa, mutta en (kai onnekseni) tajunnut tarkastella pohjaa ihan tuossa kulmassa.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1873 : 13.01.11 - klo:11:10 »
Näin 63478 silmille vedettyä mustaa pipoa Tampereen keskustassa.

Musta pipo sopii tummaan päällystakkiin. Musta pipo sopii kiitoshuppariin. Musta pipo sopii nahkatakkiin. Musta pipo sopii kaikkiin ihmisen kehittämiin vaatekappaleisiin. Musta pipo täyttää löytötavaralaatikot. Musta pipo ajelehtii unohdettuna ruuhkabussin lattialla. Mustaan pipoon voi lisätä hauskoja iskulauseita. Musta pipo lentää päästä, kun sen kantaja saa turpaansa grillijonossa. Musta pipo antaa viimeisen silauksen tarkkaan harkitulle asukokonaisuudelle, kun ollaan menossa tärkeään tapaamiseen. Mustan pipon voi vetää kasvojen suojaksi käräjäoikeuden istunnossa.

Musta pipo - "se on ihan hyvä".
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1874 : 13.01.11 - klo:12:05 »
Musta pipo on ihan hyvä talvella, mutta sen ei tarvitse olla musta.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.