Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2130455 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1845 : 31.12.10 - klo:15:48 »
Huuto.netissä kaupattavan smokkitakin kuvauslause "sopii farkkujen kaveriksi".

...taitaa olla minun smokkitakistani. Käytin sitä aikanaan farkkujen kanssa ja aivan mainiolta näytti.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1846 : 01.01.11 - klo:22:29 »
PoW / Glen check irtohousut Zarassa. Olin jo matkalla sovituskoppiin kun ohimennen huomasin peilistä, että niissähän on reisitaskut! Nepeillä suljettavat.

Kai kuviot oli kohdistettu.

Hah! Hyvä heitto. En muista satavarmasti, mutta epäilen ettei kohdistusta ollut. Ehkäpä juuri sen takia sivusilmä huomasi taskun peilistä.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1029
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1847 : 02.01.11 - klo:17:22 »
Stockan kenkäosaston, pitkästä aikaa. Liimapuikuloita ja niin korjattua nahkaa, että koko kengän olisi voinut tehdä samalla vaivalla muovista. Parhaat suoritukset muodon ja laadun puolesta olivat Tiger of Swedenin goodyear-weltatut(!) ruskeat mokkabroguet ja Italigenten chelsea bootsit, jotka taisivat olla blake/rapid-rakenteiset.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1848 : 02.01.11 - klo:20:28 »
Ei näin.

http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1849 : 03.01.11 - klo:09:14 »
Huuto.netissä kaupattavan smokkitakin kuvauslause "sopii farkkujen kaveriksi".

...taitaa olla minun smokkitakistani. Käytin sitä aikanaan farkkujen kanssa ja aivan mainiolta näytti.

Tämä tuntuisi edellyttävän kuvamateriaalia tuekseen.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1850 : 03.01.11 - klo:13:17 »
Huuto.netissä kaupattavan smokkitakin kuvauslause "sopii farkkujen kaveriksi".
...taitaa olla minun smokkitakistani. Käytin sitä aikanaan farkkujen kanssa ja aivan mainiolta näytti.
Tämä tuntuisi edellyttävän kuvamateriaalia tuekseen.

Ei välttämättä.
En nyt ihan näin alkuvuodesta haluaisi tuhota silmiäni.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Loial

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1851 : 04.01.11 - klo:22:48 »
Joensuun Sokos, kenkäpuoli: "Eikö teillä ole muun värisiä kenkiä kuin mustia?"
Miesten kauluspaitahylly: Vain Petrifunia?
Kuopion Carlsonin tms. iso kenkäosasto, villaisten sukkien osto: "Löytyykö muun värisiä kuin mustat (ainakin 7 eri valmistajaa" -> "Ei ole, musta on aina tyylikäs"
Tällä hetkellä koko itäinen Suomi täynnä toppatakkivenäläisiä. Tyylikästä sakkia kun koko perheellä samaa sarjaa olevat pakasta vedetyt laskettelutakit Prisman hyllyjen välissä...

Jum-Jum

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1852 : 05.01.11 - klo:17:10 »
Ei varsinaisesti inhottavaa, mutta hivenen harmillista silti:

Pediwear.co.uk ei ole saanut lauantaina tekemääni tilausta lähtemään, eikä luottokorttiani ole vieläkään veloitettu.

Kuvittelevat varmaan olevansa reiluja - mutta tilauksen tekopäivämäärän jälkeen euron vaihtokurssi on lähtenyt laskemaan kuin lehmän häntä ja tilaus sen kun kallistuu. Typerää.

Jum-Jum

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1853 : 05.01.11 - klo:19:13 »
Valitettavaa hitautta, mutta jos ne Aldwychit tosiaan ostit niin eipä tuossa vielä ole pahasti takkiin tullut.

No ei kylläkään, euro tai pari. Tosi arvokkaan tilauksen kanssa voisi olla jo enemmän merkitystä. Sitten kai pitäisi harrastaa valuuttafutuureja...

Lainaus käyttäjältä: Loial
Joensuun Sokos, kenkäpuoli: "Eikö teillä ole muun värisiä kenkiä kuin mustia?"
Miesten kauluspaitahylly: Vain Petrifunia?
Kuopion Carlsonin tms. iso kenkäosasto, villaisten sukkien osto: "Löytyykö muun värisiä kuin mustat (ainakin 7 eri valmistajaa" -> "Ei ole, musta on aina tyylikäs"

Jep, musta on ilmeisesti jokin Suomen epävirallinen kansallisväri etenkin talvella.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1854 : 07.01.11 - klo:10:37 »
^ Mulla on ollu AS:n tehtaalla kengät tilauksessa pari-kolme kuukautta. Hinta nousee päivä päivältä, ja kohta en kyllä enää halausikaan niitä...
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1855 : 07.01.11 - klo:13:25 »
^ Mulla on ollu AS:n tehtaalla kengät tilauksessa pari-kolme kuukautta. Hinta nousee päivä päivältä, ja kohta en kyllä enää halausikaan niitä...
Chay Cooperin lupailuista eivätpä tulleet AS:n Ramseyt tammikuun ensimmäisen viikon aikana. Hääkengiksi niitä nyt pääsääntöisesti tarvitsin ja mustat C&J:n Monktonit olisin varmaankin hankkinut ellei Chay olisi kenkien saapumista luvannut. Sain sentään hankittua nyt mustat florsheimin tykkiveneet korvaamaan, mutta hieman kyllä kys. lafkan tuotanto vaikuttaa parhaillaan kusevan.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1856 : 07.01.11 - klo:13:30 »
Ikävä kyllä tuotannossa on selkeitä ongelmia. Ekahan yritin noita saada Shoehealersin kautta, mutta Richard perui kaikki AS tilaukset jossain vaiheessa kun ei AS:lta mitään saanut. Sen jälkeen tein tilauksen suoraan Chaylle, mutta katotaan nyt...
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1857 : 07.01.11 - klo:17:42 »
*Tähän iso facepalm*
Itse olen tottunut erittäin pitkiin toimitusaikoihin Rushdenin suunnalta, mutta näistä on aina sovittu etukäteen.
Eipä tuossa paljoa selittelyt ketään lohduta.
There ain't no rest for the wicked...

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1858 : 07.01.11 - klo:20:14 »
Itse lähetin Chaylle sähköpostia jo ennen joulua neuvotellakseni kenkien tilaamisesta trunk shown mittojen mukaan mutta eipä ole minkäänlaista vastausta kuulunut.
Suositellaan täysraittiutta.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1859 : 07.01.11 - klo:20:19 »
^Sen osaan tuohon sanoa että purkavat pyhinä kertynyttä postivuorta parhaillaan.
There ain't no rest for the wicked...