Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2132124 kertaa)

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1650 : 15.11.10 - klo:23:27 »
Herra ulkoministerin rannekello...

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1651 : 15.11.10 - klo:23:55 »
^ Ei näytä ulkoministeri olevan itsekään kelloon tyytyväinen.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1652 : 16.11.10 - klo:08:36 »
Njaa, en oikein tiedä tuosta kellosta.  Itse en erityisemmin tykkää enkä ranteeseeni laittaisi.  Mutta Stubbilla se on tietoinen valinta, kuvastaa hänen persoonaansa ja tavallaan sopii kokonaisuuteen sitten kuitenkin.  En lähtisi tuomitsemaan.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1653 : 16.11.10 - klo:09:06 »
Njaa, en oikein tiedä tuosta kellosta.  Itse en erityisemmin tykkää enkä ranteeseeni laittaisi.  Mutta Stubbilla se on tietoinen valinta, kuvastaa hänen persoonaansa ja tavallaan sopii kokonaisuuteen sitten kuitenkin.  En lähtisi tuomitsemaan.

Niin no, urheilullisuuttaan voi oikeasti tuoda esille muullakin kuin Suunnolla. En usko, että kyseessä on niinkään tietoinen valinta kuin se, että hän ei ole vaivautunut tutkimaan/osannut tutkia vaihtoehtoja. Näkisin ehkä helpoimpana valintana.
Kaikki villa tottelee rautaa.

tuomas

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1654 : 16.11.10 - klo:10:26 »
Njaa, en oikein tiedä tuosta kellosta.  Itse en erityisemmin tykkää enkä ranteeseeni laittaisi.  Mutta Stubbilla se on tietoinen valinta, kuvastaa hänen persoonaansa ja tavallaan sopii kokonaisuuteen sitten kuitenkin.  En lähtisi tuomitsemaan.

Minulla tökkii tuossa kuvassa se, että miellän Suunnon ensisijaisesti urheiluvälineeksi ja vasta toissijaisesti kelloksi. Siksi tuon yhdistäminen pukuun ei vain ole päässäni mahdollista.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1655 : 16.11.10 - klo:13:20 »
Epämukavaa saattoi olla, mutta tuskin sentään peltipaidan takia? Ostin tämän pehmeästä flanellista tehdyn klassikon intin jälkeen reserviläisen ominaisuudessa koska pidän siitä niin paljon. Paitaklassikoita ei muuten kovin montaa tästä valtiosta tule...

Kai nyt kankainen paita tuntuu aina mukavammalta kuin peltipaita.
Seuraavaksi kai väitetään, että kankainen takki on mukavampi kuin puupalttoo!
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1656 : 16.11.10 - klo:18:28 »
Intissä oli kamalaa kulkea peltipaidassa.

Tsot Tsot.. Nyt puhutaan kuitenkin maailman parhaasta ja mukavimmasta aluspaidasta.
(Huokaus) saisinpa ne ajat vielä kerran elää. Noh, onneksi sentään peltipaitoja löytyy kaapista puolenkymmentä. Jes!

Siis ihan vakavastikin puhuttaessa, en tiedä mitään yhtä loistavaa paitaa esim. paksun ja karkean villapaidan kaveriksi. Viime talven kovimmilla pakkasilla käytin paljon seuraavaa kerrospukeutumista paitojen osalta; verkkopaita SA-int, peltipaita SA-int ja tietysti päällä villapaita SA-int. Ei muuten paleltanut ja ah, niitä muistoja jotka ko. vaatteet toivat mieleen.
« Viimeksi muokattu: 16.11.10 - klo:18:38 kirjoittanut Tumppi$ »
VASTATUULEEN!

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1657 : 17.11.10 - klo:09:53 »
Jännä juttu, omien muistikuvieni mukaan heti kun intin kamat veti päälle, tuli säästä riippumatta kylmä...  =)

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1658 : 17.11.10 - klo:10:05 »
http://www.kerikari.com

Keikari.com domain siis uusittiin vuodeksi taas, kiireessä saattoi tulla eka pieni typo :) Ja toki tein tuon kohdalla poikkeuksen ja ostin sen vielä kahdeksi vuodeksi vaikka yleensä tulee otettua vain vuosi kerrallaan (ei eroa hinnassa). No 2v on nyt sitten myös domain kerikari.com. Puoliso perusti alkuviikosta yrityksen ja yritin ehdottaa firman nimeksi Kerikari Oy, kun olisi jo domainkin valmiina mutta ei suostunut.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Burax

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 102
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1659 : 18.11.10 - klo:01:43 »
http://vimeo.com/15508004
Muuten ihan mukavaa katsottavaa, mutta mitä ihmettä. Parta ajamatta? "Muotisänkikö"? Rumaa ja typerää, sanon minä.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1660 : 18.11.10 - klo:03:18 »
Kuumemittarin ja yleisen flunssatasoni viime perjantain jälkeen. Nyt alkaa viimein loiventua. Saatan kyetä jopa analyyttiseen ajatteluun pian.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1661 : 18.11.10 - klo:09:39 »
http://vimeo.com/15508004
Muuten ihan mukavaa katsottavaa, mutta mitä ihmettä. Parta ajamatta? "Muotisänkikö"? Rumaa ja typerää, sanon minä.

Minulla on tässä asiassa oma lehmä ojassa, mutta mielestäni parrassa tai sängessä ei ole mitään vikaa noin yleisesti ottaen. Itse pidän ns. "kevyttä partaa", joka ei ole erityiset pitkä tai paksu, mutta toisaalta se on pidempi kuin pelkkä sänki. Päädyin tähän ratkaisuun nähtyäni itsestäni kylliksi kuvia, joissa näytin täysin leuattomalta. Partani tarkoitus on siis rajata kasvojani.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1662 : 18.11.10 - klo:09:44 »
Mun mielestä tuo parta ei myöskään ole lainkaan paha tuossa videolla. Ensinnäkin, jos joskus haluaa parran kasvattaa niin jossain vaiheessa se on vain se sänki. Itse en voi sänkeä jättää koska parta kasvaa niin epätasaisesti, se on pahannäköinen. Mutta Grantille tuo mielestäni sopi ihan hyvin.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1663 : 18.11.10 - klo:09:56 »
Eccon gore-tex nilkkurit. Omissa jaloissani. Ovat vielä rumemmät kuin nämä:



Ajattelin, että eccot toimisivat 'lohtukenkinä' tässä säässä, mutta mitä vielä. Rumuus peittää alleen käytettävyyden ilot.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1664 : 18.11.10 - klo:10:01 »
Parta FTW!!!
There ain't no rest for the wicked...