Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2131317 kertaa)

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5085 : 12.04.13 - klo:14:33 »
Ihan utealiaisuudesta ensimmäistä kautta tuli vilkaistua pari jaksoa ja genressään se oli hyvin tehtyä tositeeveetä.  Siinä mielessä siis hyvä vain, jos katsovat jotain ammattitaidolla tehtyä eikä Sinkkulaivaa.

Kakkoskausi vaikuttaa siltä, että on kasattu kaikki jämäjulkkikset ja BB-Niko. Varmaan edelleen ammattitaidolla tehtyä, jossa pihvinä on kaiketi Nikon neiteily ja sanomiset (ainakin ne on nyt nostettu viihdeuutisiin).

Sen verran olen kyllä elitisti, että en ole ajatellut katsoa.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5086 : 12.04.13 - klo:14:38 »
MEGAVAROITUS - ÄLÄ KATSO TAI ELÄMÄSI MUUTTUU IKUISESTI!
[spoiler][/spoiler]

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5087 : 12.04.13 - klo:15:56 »
^ hyi helvetti. Taisi olla ensimmäinen kerta kun tällä foorumilla kirjoitin ruman sanan.

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5088 : 12.04.13 - klo:15:59 »
Kaverilla on kengät samaa paria. Ei jatkoon.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5089 : 12.04.13 - klo:19:53 »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5090 : 12.04.13 - klo:21:27 »
MEGAVAROITUS - ÄLÄ KATSO TAI ELÄMÄSI MUUTTUU IKUISESTI!
[spoiler][/spoiler]

Oon käyny DTM:ssä joskus. Eli on näitä nähty. Ihmisiä he ovat siinä missä muutkin, mutta en menisi koskettelemaan.

Mistä tulikin mieleen, että harmi, että olen hukannut tämän legendaarisen ja aivan loistavan kortin! Muistaako joku näitä aikoja?

« Viimeksi muokattu: 12.04.13 - klo:21:30 kirjoittanut konda »

Ukki

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 313
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5091 : 12.04.13 - klo:21:55 »
MEGAVAROITUS - ÄLÄ KATSO TAI ELÄMÄSI MUUTTUU IKUISESTI!
[spoiler][/spoiler]

Oon käyny DTM:ssä joskus. Eli on näitä nähty. Ihmisiä he ovat siinä missä muutkin, mutta en menisi koskettelemaan.

Mistä tulikin mieleen, että harmi, että olen hukannut tämän legendaarisen ja aivan loistavan kortin! Muistaako joku näitä aikoja?



Helposti: me hoidettiin DTM:n painatuksia :)

En tiedä kuinka tarkasti uskaltaisi tätä sanoa (en ole mikään lääkäri/lakimies omertan lakien kera): erään helsinkiläisen homobaarin mainonnan / flyerit hoiti eräs henkilö X. Tietysti hänelle kun soitti kysyäkseen vedoksesta / toimituksista tms. niin (hiljaisella kuiskauksella) "mä soitan sulle kohta"... selvästi meni vessaan tai vastaavaan josta tuli "joo, se on ok, mut kato että mun nimi ei näy missään". Henkilö naimisissa naisen kanssa ja ehdolla ollut useasti eri luottamustehtäviin. Mies on nähty myös homosaunassa Roballa. Ei siis toimintaa ja henkilöä vastaan mitään mutta aika.. kieltäjä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5092 : 12.04.13 - klo:22:18 »
^sulla varmaan on noita vielä? Hitto kun menin heittämään tuon joskus pois.

Kyllä joskus oli. Tällainen on kuollut tyystin. Nykyjään saan vain 1 € alennusta bissestä joka tiistai kun ostaa ensin 40 € vuodessa maksavan kortin. Noin yleistettynä siis.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5093 : 14.04.13 - klo:12:43 »
^Ei varmaankaan ole mukava tunne, kun perse repeää.

Sikäli erikoista, kun pellava on kuitenkin vahvimpia luonnonkankaita. Ilmeisesti AR:n housukangas oli erittäin ohutta?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5094 : 14.04.13 - klo:14:46 »
^Olen ollut siinä käsityksessä, että housuissa on yleensä takasauma.

Vestido

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
  • MadMen
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5095 : 14.04.13 - klo:14:56 »
Eilen oli ensimmäinen ja viimeinen käyttökerta Austin Reedin villa/pellava-housuilla. Onneksi vasta tilaisuudesta palatessa koko perse repesi kun nousin autoon.

Saumako siinä laukesi? Voin kyllä hyvin kuvitella tunteen - ja toisaalta sen, jos tuo olisi sattunut mennessä. Noustako edes autosta ylös vai jatkaako saman tien takaisin kotiin...

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5096 : 14.04.13 - klo:21:32 »
Melko ohuet housut ovat kyseessä. Saumasta tuo meni, joten langassa on jotain vikaa tai sinne päin. Laatu ei näiden osalta nyt vakuuta, mutta muut saman putiikin housut ovat kyllä kestäneet. Pistin saman tien palautetta.

Ketjutikattu hanurisauma, purkaantuu vetämällä langanpäästä (ja käytössä itsekseen, jos lanka katkeaa). Tarjousaikaan ostettuina AR:n pöksyt ovat kohtalaisia aihioita, mutta ainakin takasauma kannattaa tikata uudestaan ompelukoneella - lukko-ommel ei petä samalla tapaa hallitsematta. Ei sivusaumojenkaan uudelleenompelu pahaa tee. Samalla voi tehdä muokkauksia ja hieman muotoiluakin.
Kaikki villa tottelee rautaa.

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5097 : 15.04.13 - klo:10:14 »
Sen verran olen kyllä elitisti, että en ole ajatellut katsoa.

Elitistihän voi aina oikeuttaa katsomisensa ironialla, metailulla, mediatutkimuksella tms. tekosyyllä joka on räätälöity siten ettei kuulija uskalla sitä kyseenalaistaa. Myönnän nähneeni itsekin tuosta ensimmäisen jakson ja useassa kohtaa naurahdin hieman. Tosin en ole ihan varma minkä takia.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5098 : 15.04.13 - klo:13:14 »
Elitistihän voi aina oikeuttaa katsomisensa ironialla, metailulla, mediatutkimuksella tms. tekosyyllä joka on räätälöity siten ettei kuulija uskalla sitä kyseenalaistaa. Myönnän nähneeni itsekin tuosta ensimmäisen jakson ja useassa kohtaa naurahdin hieman. Tosin en ole ihan varma minkä takia.

Hmmm...
Totta.

Elitismin kanssa vähän sama juttu kuin pyrkimys puhua ranskaa kuten intellektuellit tai yläluokka: aina kun oppii yhden tavan ja tietyn koodiston, niin tavoiteltava ryhmä onkin siirtynyt toiseen suuntaan ja sitä on taas nousukasmaista rahvasta.

Heisenbergin epätarkkuusperiaate sosiaalisessa kontekstissa.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5099 : 15.04.13 - klo:14:45 »
Minä puhun aina aivan omalla tavallani ja siksi olen pysyvästi yläluokan yläpuolella.
Suositellaan täysraittiutta.