Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2131834 kertaa)

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4335 : 27.07.12 - klo:09:53 »
Näin miehen, jolla oli keltainen neuleliivi, gun club check rotsi ja tummansiniset housut. Todella tyylikästä. Paitsi että jalassa mustat lenkkarit.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4336 : 27.07.12 - klo:09:58 »
Soini unohti vaihtaa vaatteet ja tuli pyjama päällä töihin?

Osman

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 709
  • Parturiunt Montes...
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4337 : 27.07.12 - klo:10:02 »
Soini unohti vaihtaa vaatteet ja tuli pyjama päällä töihin?
http://thechapmagazine.co.uk/2012/02/today-its-pyjamas-tomorrow-its-underwear/
Tesco kieltänyt naisilta pyjamashoppailun.
Jenkeissä joku liike myös miehiltä.
Lainaus
Sanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4338 : 27.07.12 - klo:10:11 »
^ Siinähän on kuvassa miehellä taskuliinakangasta housuina, mitä ihmettä.

Suomessa voisi prestiisi-liikkeet kieltää reinojen/ainojen käyttämisen ulkojalkineina. Hyrrr..

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4339 : 27.07.12 - klo:13:27 »
Eilen näin kadunvarressa kolaroidun autoni korjausarvion. Tänään soitettiinkin vakuutusyhtiöstä, että lunastukseen se taitaa mennä.

Kevättalvella saman kokeneena toivotan voimia koitokseen. Ilmeisesti selvittiin kuitenkin ilman vakavampia vammoja? Ota se uuden auton etsiminen muuten terapiana ja aloita välittömästi vaikkei lunastuspäätöstä vielä olisikaan paperilla. Jos muut vinkit tilanteeseen kiinnostavat niin ota yhteyttä.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4340 : 27.07.12 - klo:13:41 »
Kevättalvella saman kokeneena toivotan voimia koitokseen. Ilmeisesti selvittiin kuitenkin ilman vakavampia vammoja? Ota se uuden auton etsiminen muuten terapiana ja aloita välittömästi vaikkei lunastuspäätöstä vielä olisikaan paperilla. Jos muut vinkit tilanteeseen kiinnostavat niin ota yhteyttä.

Ei ole uuden hankinnalla mikään kova hätä ja lainaankin järjestyy ajokki jos tarvetta tulee. Eikä mitään vammoja kun autoni oli parkissa kun sitä päin ajettiin. Tekijä ilmoittautui ja teki vahinkoilmoituksen eli ainoa mitä tässä oikeastaan saa jännittää on, että minkälaisella summalla ne minua hyvittävät. Katselin nettiautosta hintoja yksityisiltä myyjiltä samoilla spekseillä, kilometreillä ja vuosilla mutta päässeekö näiden keskiarvoon vai etsitäänkö hakemalla se halvin mikä on myyty? Paljonko mahtavat vähentää hintapynnillä perustellen ja näin siis jättää tavallaan minun omavastuukseni tai tingattavakseni?

Jos kaikki menee putkeen niin tavallaan tämä voi koitua parhaaksi kun ei tarvitse vanhaa koslaa itse kaupata edelleen ja pääsee neuvottelemaan kauppaan ilman vaihtoauton taakkaa.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4341 : 27.07.12 - klo:14:41 »
^Myynti-ilmoituksessa mainittu hinta on vasta lähtökohta neuvotteluille. Ostaja joka on liikkeellä setelinipun kanssa ilman vaihtoautoa on aina hyvissä asemissa. Autoliikkeissä ei ehkä hintaa saa niin hyvin alas mutta mukaan voi puhua kaikenlaista kaupantekijäistä, renkaita, uutta akkua, seuraavaa huoltoa yms. samaan pakettiin.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4342 : 27.07.12 - klo:14:49 »
Sun ei tarvi tyytyä summiin mitä ne ehdottelee, jos ei muuta niin sitten korjaavat entisen auton siihen kuntoon kun se oli ennen kolaria.

Itse sain vuosi sitten lunastuksesta ok hinnan. Pajerosta olin maksanut 10500e, ajoin sillä 50 000km ja muistaakseni sain lunastushintana 16 000e. Eka koitti ehdottaa jotain pienempää mutta hetki neuvoteltiin kun totesin että alle 16 000e en vastaavaa vaan saa edes saksasta hakemalla.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4343 : 27.07.12 - klo:14:50 »
Sun ei tarvi tyytyä summiin mitä ne ehdottelee, jos ei muuta niin sitten korjaavat entisen auton siihen kuntoon kun se oli ennen kolaria.

Itse sain vuosi sitten lunastuksesta ok hinnan. Pajerosta olin maksanut 10500e, ajoin sillä 50 000km ja muistaakseni sain lunastushintana 16 000e. Eka koitti ehdottaa jotain pienempää mutta hetki neuvoteltiin kun totesin että alle 16 000e en vastaavaa vaan saa edes saksasta hakemalla.

Ensimmäinen kappale on epätosi niiltä osin, että korjaisivat. Hinnasta voi toki valittaa kunhan on ensin hyväksynyt ns. riidattoman osuuden. Toinen kappale pitää paikkansa eli katsotaan markkinahinta käteisellä yksityiseltä myyjältä tinkivara vähennettynä. Näin siis ainakin teoriassa.

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4344 : 27.07.12 - klo:18:56 »
Näytti inhottavalta, kun pesula oli prässännyt minun kolme 3/2 roll -takkiani normaaleiksi kolminappisiksi. Harmitti, kun olin vielä pesuun jättäessä maininnut asiasta...

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4345 : 27.07.12 - klo:21:19 »
Sun ei tarvi tyytyä summiin mitä ne ehdottelee, jos ei muuta niin sitten korjaavat entisen auton siihen kuntoon kun se oli ennen kolaria.

Itse sain vuosi sitten lunastuksesta ok hinnan. Pajerosta olin maksanut 10500e, ajoin sillä 50 000km ja muistaakseni sain lunastushintana 16 000e. Eka koitti ehdottaa jotain pienempää mutta hetki neuvoteltiin kun totesin että alle 16 000e en vastaavaa vaan saa edes saksasta hakemalla.

Ensimmäinen kappale on epätosi niiltä osin, että korjaisivat. Hinnasta voi toki valittaa kunhan on ensin hyväksynyt ns. riidattoman osuuden. Toinen kappale pitää paikkansa eli katsotaan markkinahinta käteisellä yksityiseltä myyjältä tinkivara vähennettynä. Näin siis ainakin teoriassa.

Mulle ei ainakaan puheltu mistään riidattomasta osuudesta. Tarjottu hinta oli just se halvin mitä nettiautosta löytyi ja joka ikisessä ilmoituksessa oli hinnasta riippumatta olevinaan vähintään tonnin tinkivara. Tutustuin prosessin aikana omin päin aika perusteellisesti tuohon arvonmuodostukseen joten neuvotellessa oli tavallaan hieman kättä pidempää apuna. Lopunviimein sain tiristettyä tarjousta 500€ korkeammaksi, mutta paska maku jäi koko toiminnasta.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4346 : 27.07.12 - klo:22:50 »
Näytti inhottavalta, kun pesula oli prässännyt minun kolme 3/2 roll -takkiani normaaleiksi kolminappisiksi. Harmitti, kun olin vielä pesuun jättäessä maininnut asiasta...


Mikä pesula?
Suositellaan täysraittiutta.

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4347 : 28.07.12 - klo:00:21 »
Näytti inhottavalta, kun pesula oli prässännyt minun kolme 3/2 roll -takkiani normaaleiksi kolminappisiksi. Harmitti, kun olin vielä pesuun jättäessä maininnut asiasta...


Mikä pesula?

Pesula lupasi korjata virheensä, joten jätän nimeämättä, Uudellamaalla maaseudulla tapahtui. Ystävällinen asiakaspalvelija väitti, että näki tuollaisia takkeja ensimmäistä kertaa, ja kertoi ihmetelleensä omituista leikkausta. Laitan siis oppimisen piikkiin, kaikki tekevät virheitä. Seuraavalla kerralla varmaankin menee oikein.

Parempi huomauttaa asiasta topakasti ja kirjauttaa huomautus kuittiin, että tulee varmasti selväksi.

Centauri

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4348 : 28.07.12 - klo:10:08 »
Pahuksen ötökät, ovat purreet/pistäneet pojan toisen silmän umpeen:

[spoiler][/spoiler]

No, katu-uskottavuuttahan tuo tietysti lisää kylän narttujen joukossa...

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #4349 : 28.07.12 - klo:10:39 »
Ensimmäistä kertaa tuli katsottua Olympialaisten avajaisten vaatetuksia. Moni maa veti perusvarmalla khaki/vaalea-laivastonsininen -kombolla. Sitten joku maa tuli kumppareilla ja sateenvarjoilla, kaunista läppää siis järjestävän seuran säälle.

Mutta mitä helkuttia suomalaisilla oli, aivan kamala tuulitakki. Laskin sen varaan, että Yhdysvallat pistää parhaimpansa päälle ja näin tekivätkin. Ralph Laurenin vermeet heillä olikin.