Kirjoittaja Aihe: Solmiot  (Luettu 232012 kertaa)

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #240 : 07.03.12 - klo:08:51 »
Nättejä, kauniit tekstuurit.

jartsa84

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #241 : 29.03.12 - klo:21:14 »
Tuli sitten tilattua kolme TW.Lewinin solmiota entisten reilun 20 seuraksi. Tulee samalla mulkaistua somioiden laatu.

No millainen laatu oli? Olen kahden vaiheilla tilaisinko Lewiniltä "John Francomb Collectionin" solmiota. Näyttävät kuvissa ihan hyviltä.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #242 : 30.03.12 - klo:07:04 »
Tuli sitten tilattua kolme TW.Lewinin solmiota entisten reilun 20 seuraksi. Tulee samalla mulkaistua somioiden laatu.

No millainen laatu oli? Olen kahden vaiheilla tilaisinko Lewiniltä "John Francomb Collectionin" solmiota. Näyttävät kuvissa ihan hyviltä.

Mitä olen TM Lewinin myymälässä hypistellyt, niin suht halvan oloisia. Mieluummin kyttäisin käytettyjä laatu/sekunda/vanha mallisto -solmioita foorumeilta ja eBaystä.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2429
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #243 : 30.03.12 - klo:19:03 »
Tuli sitten tilattua kolme TW.Lewinin solmiota entisten reilun 20 seuraksi. Tulee samalla mulkaistua somioiden laatu.

No millainen laatu oli? Olen kahden vaiheilla tilaisinko Lewiniltä "John Francomb Collectionin" solmiota. Näyttävät kuvissa ihan hyviltä.

Olen ahkera TM Lewin -paitojen käyttäjä (työpaitoina perushinnoittelemansa "4 paitaa £100" on kyllä hyvä diili, sanokoot hifistit mitä tahansa) ja myös joitakin solmioitansa ostanut. Peruskravatit jätän jatkossa väliin, eivät oikein tunnu oikenevan rypyistään helposti ja laskeutuvuus on huonohko. Jotenkin cheap-o.

jartsa84

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #244 : 30.03.12 - klo:19:18 »
Tuli sitten tilattua kolme TW.Lewinin solmiota entisten reilun 20 seuraksi. Tulee samalla mulkaistua somioiden laatu.

No millainen laatu oli? Olen kahden vaiheilla tilaisinko Lewiniltä "John Francomb Collectionin" solmiota. Näyttävät kuvissa ihan hyviltä.

Olen ahkera TM Lewin -paitojen käyttäjä (työpaitoina perushinnoittelemansa "4 paitaa £100" on kyllä hyvä diili, sanokoot hifistit mitä tahansa) ja myös joitakin solmioitansa ostanut. Peruskravatit jätän jatkossa väliin, eivät oikein tunnu oikenevan rypyistään helposti ja laskeutuvuus on huonohko. Jotenkin cheap-o.

OK. Pitää jättää väliin.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #245 : 03.04.12 - klo:07:34 »
Spoon tämän sunnuntain huudoissa menossa kyseinen TF. Ai että kun on kaunis..


ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #246 : 16.04.12 - klo:11:20 »


The Armoury.

Edit.
« Viimeksi muokattu: 16.04.12 - klo:13:05 kirjoittanut ChuckBass »

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #247 : 16.04.12 - klo:13:04 »
^ Mistä noita saa?

S. Crockett

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 127
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #248 : 16.04.12 - klo:16:51 »
Millä kudonnalla oleva navy-solmio sopii mielestänne parhaiten navy-pukuun, kun puhutaan asiallisesta työpukeutumisesta?

Solmion ajattelin tilata Sam Hoberilta. Olen miettinyt grenadiinia (pientä, garza fina), diamondia ja pellavaa. Myös reppe toimisi, mutta se on myyty loppuun.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Solmiot
« Vastaus #249 : 16.04.12 - klo:18:46 »
Rep, grena, saglia, satin weave. Kaikki hyviä. Oma valinta näistä olisi grena. Muut ovat niin tavallisia.

jartsa84

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #250 : 16.04.12 - klo:22:07 »
Kokemuksia Austin Reedin solmioista? Älyttömän vaikeaa löytää 8 cm leveitä solmioita, mutta tuolla olisi.

erno

  • Vieras
Vs: Solmiot
« Vastaus #251 : 19.04.12 - klo:12:41 »

Tuomitaanko tämä yhdistelmä heti, vai vasta mätkimisen jälkeen:



CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #252 : 19.04.12 - klo:13:00 »
Mä tykkään. Tosin paidankaulukset saisivat olla hieman toisen muotoiset. Nyt tohon jää ns. collar cappia.

Tauno

  • Vieras
Vs: Solmiot
« Vastaus #253 : 19.04.12 - klo:13:55 »

Tuomitaanko tämä yhdistelmä heti, vai vasta mätkimisen jälkeen:

[img]


Saa kyllä siunaukseni ;) Ts. voisin laittaa milloin vaan päälleni.

erno

  • Vieras
Vs: Solmiot
« Vastaus #254 : 19.04.12 - klo:18:40 »
^ Tätä hyväksyntää arvostan todella, kiitos!