Kirjoittaja Aihe: CT:n päällystakit  (Luettu 12853 kertaa)

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #30 : 17.12.09 - klo:11:20 »
Katsoitko CTn kokotaulukkoa ?

Mitat pitävät aika hyvin paikaansa. Jos tuntuu epävarmalta niin tilaa molemmat koot ja palauta
se mikä ei sovi (tai vaikka molemmat).

Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #31 : 17.12.09 - klo:13:22 »
Jos edellinen kommentti oli tarkoitettu minulle, vastattaneen: CTn trenssin pienin koko on 38 eli sovittamani. Se oli liian iso. Tästä syystä jätin takin ostamatta.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #32 : 17.12.09 - klo:15:24 »
^ Loppupelissä kaikki riippuu vartalosi mitoista. Minulla on suorastaan naurettavan kapeat hartiat kokooni nähden. Ei auta vaikka olen harrastanut urheilua, jonka luulisi lisäävän hartiapankin kokoa (hiihto ja uinti). Olen yläkropastani ehkä kokoa S tai XS (46) irtotakki hartioiden kohdalta, housuissa ei auta pistää 32" pienempää, kun niitä ei saa jalkaan.


Ei yläkroppaan paljoa kokoa lisää saa uinnilla eikä hiihdolla, vaikka ne erittäin kovia ja tehokkaita lajeja ovatkin.. Itseasiassa taitavat olla maailman kovimpien lajien top 10:ssä molemmat.. Mutta lihasten kasvatukseen ne ovat liian pitkäkestoista ja kuluttavaa..

Eli jos haluat kasvattaa yläkroppasi kokoa, niin täytyisi tehdä lyhyempiä ja räjähtäviä suoritteita, sekä raskaita voimaliikkeitä.. Kovia leuanvetosarjoja lisäpainoilla, raskaita kulmasoutuja, pystypunnerruksia, penkkipunnerrusta, dippipunnerruksia lisäpainoilla... Toki ilman lisäpainoja homma on aloitettava, ellei satu olemaan riski sälli jo ennestään. Jokatapauksessa kyse on vuosikausien projektista..

Tokihan jokaisen yksilöllinen ruumiinrakennekin vaikuttaa todella paljon... Eli jos ihminen on luontaisesti kapea, niin eipä ne luut ja nivelet juuri treenatessa kasva, tai kutistu...
Esim. itselläni on aina ollut leveä vyötärönseutu. Ja on ollut todella vaikeaa saada sitä kapeammaksi.. Vuosien työ takana. Ja vasta nyt rupeaa olemaan kontrastia tarpeeksi vyötärön ja hartioiden välillä.. Mutta sama pätee tuossakin, että vaikka läskiä saa pois vyötäröltä, niin eipä se vartalon profiili luiden osalta miksikään muutu.


Mitä CT:n päällystakkeihin tulee, niin minulle ne ovat järestään valtavan pitkiä.. Hihoista vain hieman pitkiä, mutta sitten helmasta jo reilummin.
Ja sitten vastaavasti rinnasta, kainaloista ja hartioista ne kinnaavat.. Pituutta minulla on vain 175-176cm ja painoa 82kg. (tänä aamuna punnittu)
Koko 50 eli jenkkikoossa 40 on minulle yleensä aika hyvä, (poislukien slimmit mitoitukset) mutta CT:n päällystakit koossa 40 yltävät aivan polven alaosaan saakka, eli ovat minulle noin 5-10cm turhan pitkiä.


EDIT: Niin ja missään nimessä en suosittele kenellekään vaihtamaan esim. hiihtoa pelkkään voimaharjoitteluun tai bodaukseen, sillä normaalille ihmiselle hiihto tarjoaa paljon enemmän hyötyä arjen askareisiin ja niissä jaksamiseen, sekä parempaan yleisterveyteen ja kuntoon.. Mutta sen sijaan suosittelen lämpimästi voimaharjoittelua kaiken muun liikunnan lisäksi ja kaveriksi.
« Viimeksi muokattu: 17.12.09 - klo:15:38 kirjoittanut Tumppi$ »
VASTATUULEEN!

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: CT:n päällystakit
« Vastaus #33 : 17.12.09 - klo:15:40 »
Jos edellinen kommentti oli tarkoitettu minulle, vastattaneen: CTn trenssin pienin koko on 38 eli sovittamani. Se oli liian iso. Tästä syystä jätin takin ostamatta.

Ok, olin siinä luulossa että olet tilaamassa CT:n nettikaupasta.

Yhtäkaikki, omalla kohdallani koot vastaneet hyvin taulukoita.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.