Kirjoittaja Aihe: M: Charles Tyrwhitt Cotton cashmere -paita koko XL  (Luettu 1614 kertaa)

excavator

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 95
    • Profiili
Myyn viimeisimmästä alesta ostetun hieman liian suureksi osoitatuneen Crales Tyrwhittin casual -malliston paidan. Kokomerkintä XL - joka vaatinee väh 43 kaulusta. Arviolta sanoisin että saattaa mennä jopa 45 asti. Itselläni mittaa 185 ja painoa abt 90 kg ja paidan koko vaihdellut 42-43 välillä mutta yleensä kirjaimella 'XL' merkitty koko on ollut oikea. Tyrwhittin XL vaatii vielä himpun verran enemmän miestä.  Hieno casual paita Button down -kauluksella vähän kookkammalle herrasmiehelle viileähköiden kevätpäivien viettoon maaseutuasunnolla. Tai miksei pussikaljanjuontiin Koffin puistossa.





Paita on uusi ja pakkaus avattu vain sovitusta varten.
Hintapyyntö 35 euroa, jolla säästyn palauttamisen vaivalta. Tyrwhittillä tätä ei enää ole mallistossa mutta alessa tämä oli euroissa vajaan viidenkympin paita. 

Vastatkaa privaviestillä.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: M: Charles Tyrwhitt Cotton cashmere -paita koko XL
« Vastaus #1 : 11.03.11 - klo:23:23 »
Myyn viimeisimmästä alesta ostetun hieman liian suureksi osoitatuneen Crales Tyrwhittin casual -malliston paidan. Kokomerkintä XL - joka vaatinee väh 43 kaulusta. Arviolta sanoisin että saattaa mennä jopa 45 asti.

Tyrwhittin mittataulukon mukaan XL on 17.5" - 18" eli ~44,5 - 45,75cm.
Kaikki villa tottelee rautaa.

excavator

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 95
    • Profiili
Vs: M: Charles Tyrwhitt Cotton cashmere -paita koko XL
« Vastaus #2 : 11.03.11 - klo:23:37 »
Myyn viimeisimmästä alesta ostetun hieman liian suureksi osoitatuneen Crales Tyrwhittin casual -malliston paidan. Kokomerkintä XL - joka vaatinee väh 43 kaulusta. Arviolta sanoisin että saattaa mennä jopa 45 asti.

Tyrwhittin mittataulukon mukaan XL on 17.5" - 18" eli ~44,5 - 45,75cm.

Kiitoksia Jussi, mikähän ihme siinä tilatessa oli kun ei voinut tuota mittataulukkoa uskoa. No yleensä se XL on oikea koko paitsi CT:llä.

vallaton

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 399
    • Profiili
Vs: M: Charles Tyrwhitt Cotton cashmere -paita koko XL
« Vastaus #3 : 12.03.11 - klo:18:50 »
Kiitoksia Jussi, mikähän ihme siinä tilatessa oli kun ei voinut tuota mittataulukkoa uskoa. No yleensä se XL on oikea koko paitsi CT:llä.

Brittien koot ovat isompia kuin Suomessa yleensä. Itse olen myös 42-43 ja brittituotteissa oikea koko on ehdottomasti L. Suomessa kai L on yleensä 41-42, mutta briteissä se on 42-43. Joillain brittimerkeillä jopa M voi olla oikea valinta esimerkiksi Barbourin tai Burberryn perinteisen mitoituksen takit.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: M: Charles Tyrwhitt Cotton cashmere -paita koko XL
« Vastaus #4 : 13.03.11 - klo:12:31 »
Olen itse kiinnittänyt rinnanympärykseen ja hihojen pituuteen CT:llä casual-paidoissa enemmän huomiota kuin kaulukseen - varsinkin BD-paidoissa en pidä kauluksia ikinä ylintä nappia kiinni.