Kirjoittaja Aihe: Vaaturiliike Sauma  (Luettu 47755 kertaa)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vaaturiliike Sauma
« : 28.03.09 - klo:17:08 »
Tiedoksi, että Vaatturiliike Saumassa saa 28.3.-4.4.2009 kaikista mittatilaustuotteista 20% alennusta.

Otsikkoa muutettu tarkemmaksi.
-Ville
« Viimeksi muokattu: 08.04.11 - klo:11:55 kirjoittanut Ville »
Suositellaan täysraittiutta.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Re: Sauman mittapäivät
« Vastaus #1 : 28.03.09 - klo:17:28 »
20% on erittäin hyvä alennus. Mittapuvut lähtevät saumalla normaalista 800 eurosta, eli mittapäivillä 640 eurosta.

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #2 : 25.10.09 - klo:14:36 »
Eilen huomasin hesarissa mainoksen, että Saumassa on mittatilaustuotteet -20% 17.10.-30.10.2009 välisenä aikana. Vielä ehtii siis ensiviikolla.

tuomas

  • Vieras
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #3 : 11.01.10 - klo:16:45 »
Huomasin tänään putiikin ikkunassa ilmoituksen: Kaikki valmisvaatteet -25%. Valitettavasti puoti oli kiinni, joten en voinut katsastaa tarjolla olevaa valikoimaa.

Valikoimahan ei missään nimessä ole kovin laaja. Pukuja, muutama John Smedleyn villatakki, jonkin verran paitoja, hyllyssä yhdet yksinäiset Sargentin kengät. Kovin kaukaa ei mielestäni kannata lähteä käymään, mutta ainahan tuolla ehkä kannattaa ohikulkiessa piipahtaa. Sanon 'ehkä' siitä syystä, että henkilökunta ei vaivautunut tervehtimään takaisin ainakaan minua. Toivottavasti muilla on palvelusta parempia kokemuksia.

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #4 : 11.01.10 - klo:22:04 »
Hieman erikoista, että myyvät Alfred Sargentin kenkiä ja ainoastaan yksi pari kenkiä hyllyssä. Kuinka valita oikea koko ja muutenkin vertailla. Tilaaminenhan onnistuu, siitä on ollut puhetta toisen otsikon alla.

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #5 : 11.01.10 - klo:22:14 »
Hieman erikoista, että myyvät Alfred Sargentin kenkiä ja ainoastaan yksi pari kenkiä hyllyssä. Kuinka valita oikea koko ja muutenkin vertailla. Tilaaminenhan onnistuu, siitä on ollut puhetta toisen otsikon alla.
Olettaisin, että muut koot ovat varastossa.
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

tuomas

  • Vieras
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #6 : 12.01.10 - klo:10:06 »
Niin siis tarkoitin, että vain yhtä kenkämallia näytti olevan. Epäilemättä varastosta löytyy eri kokoja, eihän touhussa muuten olisi mitään järkeä. Tokihan tuon yhden mallin perusteella saa jo jonkinlaisen käsityksen oman jalan ja sargentin kenkien koosta, mikä helpottaa tilaamista.

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #7 : 16.01.10 - klo:18:57 »
Hankin Tukholmasta ensimmäiseni viime reissulla ja tykästyin. Ei siinä krapulassa vaan tullut hintaa paljon katsottua ja tilitapahtumista sitten huomasin maksaneeni siitä noin 136 euroa, mikä ei tosiaan ollut halpa hinta. :( Noo...olipahan muuten hauska reissu kumminkin.

Eihän tuo nyt paha moka ollut. Itse ostin kerran sivutuulessa laivalta pullon PUOLIkuivaa Veuve Cliquot:a. Arvaa harmittiko!

ttj

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 68
    • Profiili
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #8 : 16.01.10 - klo:19:09 »
Itse ostin kerran sivutuulessa laivalta pullon PUOLIkuivaa Veuve Cliquot:a. Arvaa harmittiko!

Tiedän että harmitti: olen tehnyt myös saman virheen. ;)
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #9 : 16.01.10 - klo:19:35 »
Itse ostin kerran sivutuulessa laivalta pullon PUOLIkuivaa Veuve Cliquot:a. Arvaa harmittiko!

Tiedän että harmitti: olen tehnyt myös saman virheen. ;)
Piti oikein käydä tarkistaan teline, mutta kyllä omassa Veuve Cliquet pullossa lukee Brut. Toisaalta ei tuo muistaakseni mitään mahdottomia maksanutkaan, lentokentältä varmaan ostin.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #10 : 10.03.10 - klo:21:02 »
Tuli sähköpostiin viesti Vaatturiliike Saumasta:

Hei,

tarjoamme kaikista 13.3 - 27.3.2010 välisenä aikana tilatuista
mittatilaustuotteista 20% alennuksen ja valmisvaatteista sekä asusteista 10%
alennuksen.

Tuomo Pynttäri ja Olli Holstikko

Vaatturiliike Sauma Oy


J-ma

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #11 : 27.09.10 - klo:00:13 »
Taas oli kyltti ikkunassa. Onko jollakulla kokemuksia Sauman MTM-puvuista? Ne olisivat huomattavast edullisempia kuin esim. Feressä, tosin hintaero varmasti näkyy laadussa (ja kutistuu kun kangasta lähtee valkkaamaan)

Dan-D

  • Vieras
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #12 : 27.09.10 - klo:09:28 »
No, pakko myöntää että olen sielläkin pukuja teettänyt.  Tuntuu herroilla olevan hivenen turhan suurpiirteinen asennoituminen istuvuuteen.  En toki puhu suorastaan huonolaatuisesta toiminnasta, mutta kun vertaan toiseen Odermarkin pukuja myyvään putiikkiin (RW Mikael) jota olen kokeillut, on jälkimmäisen tarkkuus yksityiskohtien osalta paljon vakuuttavampaa.  Sain Saumassa itse kommentoida istuvuutta, vaatia sen parantamista sieltä ja täältä ja pitää huolta siitä, että sitä muokattiin riittävästi.  Saumasta hankkimassani puvussa takki istuu loppujen lopuksi kuitenkin huomattavan hyvin.  Housuihin olen vähän tyytymättömämpi.  Vertailukohtana Mikael kyllä ihan oma-aloitteisesti viilasi jokaista yksityiskohtaa todella tarkasti, jotta kokonaisuudesta tulisi mahdollisimman hyvä.  Toisaalta RW:n tekemä Odermarkin puku kustantaakin sitten hieman enemmän.

On pidettävä mielessä, että nyt puhun vain niistä Odermarkin puvuista.  Niissä on toki omat ihan rakenteelliset puutteensa, joita nyt lienee tarpeetonta listata.  Sartoria Rossin pukuja en ole kokeillut.  Saumaa voi sikäli suositella, että hinta-laatusuhde on parhaimmillaan ihan kohdillaan.  Juuri mittapukupäivinä alkaen-hinta on varsin kohtuullinen.  Jos pitää itse huolta siitä, että saa mitä haluaa, on lopputulos todennäköisesti enemmän kuin hintansa väärti.  Ihan varauksettomasti en kuitenkaan voi suositella sellaista täydellistä heittäytymistä ja sokeaa luottamista vaatturin omaan silmään. 

Näistä kahdesta Sauman herrasmiehestä sillä pienikokoisemmalla (en muista kummin päin nimet menivät) tuntuu olevan hieman tarkempi ote, kun se toinen kaveri on näistä kahdesta suurpiirteisempi.  Viimeisimmässä sähköpostissa yhtenä allekirjoittajana oli ”Riina”, jota en tietääkseni ole lainkaan tavannut, enkä osaa sanoa hänen toiminnastaan mitään.

Huba

  • Vieras
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #13 : 27.09.10 - klo:13:10 »
Jos pitää itse huolta siitä, että saa mitä haluaa, on lopputulos todennäköisesti enemmän kuin hintansa väärti. 

Tämän voin allekirjoittaa. Olen itse hankkinut kolme Odermarkin pukua Sauman kautta ja tilauksista ensimmäinen meni hiukkasen metsään, kun en noviisina osannut valmistautua valitsemaan / kyennyt päättämään kaikkia puvun yksityiskohtia. Kahteen seuraavaan ostokseen olen ollut enemmän kuin erittäin tyytyväinen. Istuvuus on saatu erinomaiseksi jokaisen puvun kohdalla. Diggaan herrojen rempseää meininkiä ja paikan sijaintia, mutten ehkä suosittelisi ensimmäistä (rippi)pukuaan ostavalle - jonkinlaiset perustiedot puvuista, pukeutumisesta ja omista mieltymyksistään olisi hyvä olla olemassa.

Jute

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 174
    • Profiili
Vs: Sauman mittapäivät
« Vastaus #14 : 27.09.10 - klo:20:09 »
Onko puvuissa kiistattomia virheitä istuvuudessa, vai onko kyse siitä, että asiakkaita ei opasteta tarpeeksi makukysymyksissä?