Kirjoittaja Aihe: Räätälinvaateketju  (Luettu 396215 kertaa)

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #405 : 30.01.13 - klo:12:36 »
Janna miten sivukuvassa takki ylettyy ranteeseen ja edessa rystysiin. Miksi muuten et ottanut paikkataskua rintataskuksi? Ylaosan istuvuus on aikalailla kohdallaan.
Great minds think alike - fools never differ.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #406 : 30.01.13 - klo:12:45 »
Tommi,

Toden totta lupaavaa. Istuu varsin hyvin! Kerrohan lisää tästä projektista (millaiset hartiat suunnitteilla, muu rakenne, hinta, kuka tekee).

Edit: kankaasta löytyikin jo tietoa.
« Viimeksi muokattu: 30.01.13 - klo:12:47 kirjoittanut Lh »

Dan-D

  • Vieras
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #407 : 30.01.13 - klo:13:15 »
En kyl perusta tosta open quarters-meiningistä. Leikkaus on muuten ihan ok.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #408 : 30.01.13 - klo:14:50 »
Janna miten sivukuvassa takki ylettyy ranteeseen ja edessa rystysiin. Miksi muuten et ottanut paikkataskua rintataskuksi? Ylaosan istuvuus on aikalailla kohdallaan.

Olipa terävä huomio takin pituudesta! Tarkistin vielä toiseltakin puolelta otetun kuvan ja siinä tilanne on sama. Veikkaan, että tuo pituusero johtuu vain poseerauksestani. Ryhtini on vähän toispuoleinen, mutta se ei voi olla selittävä tekijä tässä tapauksessa.

Kaikista ensimmäisessä teettämässäni takissa oli paikkatasku myös rinnassa, mutta sen jälkeen olen päätynyt tavallisiin viiltotaskuihin. Se vain vaikuttaa paremmalta ratkaisulta tällä hetkellä.

Tommi,

Toden totta lupaavaa. Istuu varsin hyvin! Kerrohan lisää tästä projektista (millaiset hartiat suunnitteilla, muu rakenne, hinta, kuka tekee).

Edit: kankaasta löytyikin jo tietoa.

Takin rinnassa on kevyt liinatuenta ja olkapäissä vain vähän rakennetta, minkä ansiosta pehmeä vaikutelma säilyy. Olkapäissä on vain "rakenteen kuoret" eli varsinainen toppaus on otettu sieltä välistä pois. Hinta on edullinen ja tekijänä paikallinen vaatturi.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #409 : 30.01.13 - klo:15:42 »
sen jälkeen olen päätynyt tavallisiin viiltotaskuihin. Se vain vaikuttaa paremmalta ratkaisulta tällä hetkellä.

Samaa mieltä. Hieno takki.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #410 : 30.01.13 - klo:15:47 »


Tommin takki saa hyväksynnän. Millainen halkio takana, single?
« Viimeksi muokattu: 30.01.13 - klo:15:49 kirjoittanut Hypno »

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #411 : 30.01.13 - klo:15:51 »
^ Kyllä, yksi halkio takana.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #412 : 30.01.13 - klo:16:08 »
kuka tekee

Vaatturifirmoistahan on ainakin täällä foorumin julkisella puolella tullut oikein suuren luokan salaisuuksia viime aikoina.

Tässäkin tapauksissa homman hoitaa mystinen "paikallinen vaatturi"... heh.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #413 : 30.01.13 - klo:16:22 »
^ Kyllä, yksi halkio takana.

Onko tähän jokin erityinen syy? Olen elänyt siinä ymmärryksessä, että sivuhalkiot toimivat yleensä paremmin?

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #414 : 30.01.13 - klo:16:24 »
Vaatturifirmoistahan on ainakin täällä foorumin julkisella puolella tullut oikein suuren luokan salaisuuksia viime aikoina.

Tässäkin tapauksissa homman hoitaa mystinen "paikallinen vaatturi"... heh.

Anteeksi, että en kerro kaikkea täällä julkisesti. Varsinaisesta salaisuudesta ei kuitenkaan ole kyse, koska moni foorumisti tietää vaatturini nimeltä.

Kannustan kuitenkin foorumilaisia näkemään itse vaivaa näiden asioiden eteen. Se on palkitsevaa hommaa.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #415 : 30.01.13 - klo:16:29 »
Onko tähän jokin erityinen syy? Olen elänyt siinä ymmärryksessä, että sivuhalkiot toimivat yleensä paremmin?

Syy ratkaisuun on vain oma mielipiteeni. Miellän tuplahalkion eli sivuhalkiot puvuntakin ominaisuudeksi, joten olen teettänyt irtotakkeihini vain yhden halkion. En siis väitä, että kyseessä olisi jokin pukeutumistotuus, vaan kyse on pelkästään henkilökohtaisesta päähänpinttymästä.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #416 : 30.01.13 - klo:16:39 »
Onko tähän jokin erityinen syy? Olen elänyt siinä ymmärryksessä, että sivuhalkiot toimivat yleensä paremmin?

Syy ratkaisuun on vain oma mielipiteeni. Miellän tuplahalkion eli sivuhalkiot puvuntakin ominaisuudeksi, joten olen teettänyt irtotakkeihini vain yhden halkion. En siis väitä, että kyseessä olisi jokin pukeutumistotuus, vaan kyse on pelkästään henkilökohtaisesta päähänpinttymästä.

Kiitos! Halusin kuulla juuri ajatuksen valinnan takana. Yksi halkiokin näyttää tietenkin hyvältä kun takki on hyvin tehty.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #417 : 30.01.13 - klo:16:47 »
Tommi, lainaan nyt minua viisaampaa miestä. Takki on...excellent.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #418 : 30.01.13 - klo:17:00 »
Anteeksi, että en kerro kaikkea täällä julkisesti. Varsinaisesta salaisuudesta ei kuitenkaan ole kyse, koska moni foorumisti tietää vaatturini nimeltä.

Joo, kyllä mäkin tiedän nimeltä kaikki paikalliset vaatturit ja tiedän myös, missä ite tota takkia teetät. Koen vaan hiukan huvittavana koko sen tapahtumaketjun, joka johtaa liikkeenharjoittajien "suojelemiseen" liialta bisnekseltä. Toki tajuan syyt toiminnan takana.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Dan-D

  • Vieras
Vs: Räätälinvaateketju
« Vastaus #419 : 30.01.13 - klo:17:16 »
^mä en taas ihan ymmärrä niitä syitä.