Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973614 kertaa)

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9345 : 26.05.12 - klo:14:56 »
Tommin housut ovat aika täydellisellä korkeudella tuohon yhdistelmään.
Muutenkin mukavan rento ja "ilmava" setti verrattuna Tommin aiempiin puku- ja päällystakkikuviin, joten jos saman saisi siirrettyä sinnekin suuntaan niin ehkä ne larppauskommentit vähenisivät.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9346 : 26.05.12 - klo:15:06 »
Tommin housut ovat aika täydellisellä korkeudella tuohon yhdistelmään.
Muutenkin mukavan rento ja "ilmava" setti verrattuna Tommin aiempiin puku- ja päällystakkikuviin, joten jos saman saisi siirrettyä sinnekin suuntaan niin ehkä ne larppauskommentit vähenisivät.

Kiitos vaan.

Enhän minä ole ollut viime aikoina larppausheittojen kohteena? Tai sitten olen vain liian tyhmä tai välinpitämätön huomaamaan sellaista.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9347 : 26.05.12 - klo:15:15 »
Choirin takki istuu todella hyvin. Oletko muokkauttanut vai onnistuitko saamaan suoraan tangosta noin hyvin istuvan takin? Solmiokin sopii kesään. Voin kuvitella sinut puutarhajuhlissa tuossa solmiossa, boolilasi kädessä, Vivaldin soidessa taustalla: sofistikoitunutta!

Tommilla rauhallinen setti. Paita näyttää miellyttävältä hellepaidalta. Pellavaa?


Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9348 : 26.05.12 - klo:15:39 »
^ Kyllä, pellavapaita Modern Tailorilta.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9349 : 26.05.12 - klo:16:09 »
Tommi: Asu miellyttää silmää! Ensimmäisenä minulle tuli mieleen sana tyylikäs. Hattu sopii hyvin päähän aurinkolasien kanssa, ja valkoinen paita + beiget housut on varma valinta kesäksi. Tupsuavokkaat, niin kuin itse niitä kutsuit, kruunaavat asukokonaisuuden. Silmälasit näyttävät vähän jänniltä roikkumassa kaulasta, mutta minne muuallekaan ne saisi laitettua, jos laukkua ei ole?

Taisin joskus itse sanoa tupsuavokkaiden olevan hieman liikaa ns. larppaamista, mutta miten väärässä olinkaan! Ne ovat tyylikkäät kesäkengät.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9350 : 26.05.12 - klo:16:15 »
Tommi: Asu miellyttää silmää! Ensimmäisenä minulle tuli mieleen sana tyylikäs. Hattu sopii hyvin päähän aurinkolasien kanssa, ja valkoinen paita + beiget housut on varma valinta kesäksi. Tupsuavokkaat, niin kuin itse niitä kutsuit, kruunaavat asukokonaisuuden. Silmälasit näyttävät vähän jänniltä roikkumassa kaulasta, mutta minne muuallekaan ne saisi laitettua, jos laukkua ei ole?

Taisin joskus itse sanoa tupsuavokkaiden olevan hieman liikaa ns. larppaamista, mutta miten väärässä olinkaan! Ne ovat tyylikkäät kesäkengät.

Koteloon ja kotelo taskuun.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9351 : 26.05.12 - klo:16:19 »
Tommi: – – Silmälasit näyttävät vähän jänniltä roikkumassa kaulasta, mutta minne muuallekaan ne saisi laitettua, jos laukkua ei ole?

Koteloon ja kotelo taskuun.

1) Tuntuu huonolta, kun on paljon kamaa taskuissa. 2) Pullottaa tyhmän näköisesti. Toisaalta on tuo tietysti vaihtoehto, mutta itse koittaisin saada kotelon jonkun toisen hoiviin.

Posio

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9352 : 26.05.12 - klo:16:27 »
Tommilla hyvin asiallinen setti. Voisin aika pitkälti kuvitella itsenikin päälle. Tärkeimpänä lisäisin mukaan jonkin rennon kankaisen, mahdollisesti nahkaisen, olkalaukun, jonne lasit voisi kätevästi sujauttaa. En voi sietää laseja roikkumassa kaula-aukossa.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9353 : 26.05.12 - klo:22:46 »
choir: takin leikkaus on mainio Armaniksi. Harvemmin näkee GA:lta korkealle asetettuja kauluslovia. Popot sen sijaan polttaisin, ne pelottavat ;)
Choirin takki istuu todella hyvin. Oletko muokkauttanut vai onnistuitko saamaan suoraan tangosta noin hyvin istuvan takin? Solmiokin sopii kesään. Voin kuvitella sinut puutarhajuhlissa tuossa solmiossa, boolilasi kädessä, Vivaldin soidessa taustalla: sofistikoitunutta!

Kiitoksia kaikille kommenteista ja housuehdotuksista! Tuo takki löytyi aikoinaan Turun Stoccalta, vain toista hihaa pidennettiin 1 cm (koska käteni ovat hieman eri pituiset). Se on tähänasti ehdottomasti kallein irtotakkini! Erno, kuvitelmasi osoittaa, että sinä olet sukulaissielu!

Popot ovat ajalta ennenkuin sain valoa Keikarista.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9354 : 26.05.12 - klo:22:54 »
^ Takki kyllä istuu, mutta se on aika tumma puutarhajuhliin. Onko taskuissa kannet tungettuna taskuihin, vai ovatko ne ilman. Jotenkin se tekee sellaisen orvoksi jääneen puvun takin vaikutelman. Solmiossa voisi olla voimakkaampi väri, nyt se jää hailakaksi takkiin verrattuna. Housut vaaleammaksi ja kengistä totesit jo itse kaiken tarpeellisen - ei jatkoon.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9355 : 26.05.12 - klo:22:58 »
Takin taskuissa ei ole kansia. Kesäiseen puutarhajuhlaan pukisin vaaleammat housut, mutta säilyttäisin skragan, se on niin kesäinen.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9356 : 26.05.12 - klo:22:59 »
Popot ovat ajalta ennenkuin sain valoa Keikarista.

Vai saiko Keikari valoa sinulta?
Nuohan ovat tuplamunkit, joten tuon todistuksen perusteella trendsetterin viitta on otettavissa!
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

William

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9357 : 26.05.12 - klo:23:25 »
Pakkohan Tommille on peukutella, simppeleillä palasilla loistava kokonaisuus kasaan. Eteenpäin on todellakin menty. Erinomainen esimerkki siitä, ettei tarvitse kikkailla erottuakseen massasta ja näyttääkseen aivan pirun tyylikkäältä. Ja noi blehathan sopii kaverin kasvoihin jopa moitteettomasti.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9358 : 26.05.12 - klo:23:28 »
Tommilla hyvät systeemit tänään. Toki tasselit pitää postittaa takaisin Flusserille ja vaihtaa kunnon beefrolleihin. Sitten systeemit ei ole hyvät vaan perneleen hyvät.

get your kicks on route six six six

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #9359 : 26.05.12 - klo:23:30 »
Choirin Armani on tyylikästä katseltavaa, eikä solmiossakaan ole moitittavaa. Yksinkertaisesti tyylikästä ja ehkäpä mielestäni parasta mitä Choir on tänne postannut.