Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6976592 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7965 : 21.04.12 - klo:22:48 »
^^ Jos tytöt diggaavat niin muulla ei ole väliä. Go for it! Kiva nähdä, kun haet uusia tyylejä!

nnmls

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Re: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7966 : 21.04.12 - klo:22:56 »
Onko tämä takki+huppari homma joku uusi villitys? Vaimo katsoi salattuja elämiä ja siinä vilahti joku samanlainen kombo.

Huppariprotestit kuulemma muotia suuressa maailmassa

Näin on:



Lainaus
Sen. Kevin Parker, D-Brooklyn, left, Sen. Bill Perkins, D-New York, center, and Sen. Eric Adams, D-Brooklyn, wear hooded sweatshirts during session in the Senate Chamber in Albany, N.Y., on Monday, March 26, 2012.

http://www.theage.com.au/world/teen-death-sparks-hoodie-movement-20120328-1vyj6.html

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7967 : 21.04.12 - klo:22:57 »
Terby:
Sukat pois!

Muuten (y)
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Re: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7968 : 21.04.12 - klo:23:04 »
^^ Jos tytöt diggaavat niin muulla ei ole väliä. Go for it! Kiva nähdä, kun haet uusia tyylejä!

Itse en kyllä lähtisi tuolla linjalla mihinkään. Tuosta on enää parin askeleen matka siihen "vaimo valitsi vaatteeni" soopaan. Sitten on kivasti mätsäävät mustat farkut ja musta puvun takki. Säästyipä taas rahaa kun puvusta voi käyttää myös pelkkää takkia. :)

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7969 : 21.04.12 - klo:23:23 »
Totta. Jos mies antaa naisen valita vaatteensa, niin peli on menetetty. Taino.. blogeissa näkee jatkuvasti naisia, jotka pukeutuvat miesten vaatteisiin paremmin kuin suurin osa keikareista. Kliseistä lausahdusta toistellen, niin tärkeintähän on pukeutua itseään varten. Jos iGentit ja tytöt sattuu siinä ohella tykkäämään niin ei siitä haittaa ole.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7970 : 21.04.12 - klo:23:57 »
^^ Jos tytöt diggaavat niin muulla ei ole väliä. Go for it! Kiva nähdä, kun haet uusia tyylejä!

Itse en kyllä lähtisi tuolla linjalla mihinkään. Tuosta on enää parin askeleen matka siihen "vaimo valitsi vaatteeni" soopaan. Sitten on kivasti mätsäävät mustat farkut ja musta puvun takki. Säästyipä taas rahaa kun puvusta voi käyttää myös pelkkää takkia. :)
Hei. Kundi on 17. Jos muijat diggaa tosta niin eikai sitä nyt kannata väkisin pistää päälle jotain sellaista, mistä ei diggaa. Varsinkin kun ollaan koulussa. Sen ulkopuolella, vaikka treffeillä, vetää sitten jotain muuta päälle. Pitää osata pelata sitä peliä, eikä mennä väkisin jollain muulla vain koska Keikarin MTOP ketjussa klassisen pukeutumisen asiapentit eivät hyväksy.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Re: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7971 : 22.04.12 - klo:00:20 »
^^ Jos tytöt diggaavat niin muulla ei ole väliä. Go for it! Kiva nähdä, kun haet uusia tyylejä!

Itse en kyllä lähtisi tuolla linjalla mihinkään. Tuosta on enää parin askeleen matka siihen "vaimo valitsi vaatteeni" soopaan. Sitten on kivasti mätsäävät mustat farkut ja musta puvun takki. Säästyipä taas rahaa kun puvusta voi käyttää myös pelkkää takkia. :)
Hei. Kundi on 17. Jos muijat diggaa tosta niin eikai sitä nyt kannata väkisin pistää päälle jotain sellaista, mistä ei diggaa. Varsinkin kun ollaan koulussa. Sen ulkopuolella, vaikka treffeillä, vetää sitten jotain muuta päälle. Pitää osata pelata sitä peliä, eikä mennä väkisin jollain muulla vain koska Keikarin MTOP ketjussa klassisen pukeutumisen asiapentit eivät hyväksy.

Kunhan vaan totesin, että naisten tykkäämisen jalustalle nostamisesta harvemmin seuraa hyvää... AE totesikin pisteeni täsmälleen jatkoksi. Ei tarvitse vetää herneitä nokkaan. Siitä ei missään vaiheessa ollut kyse, että pitäisi pistää "väkisin päälle jotain sellaista mistä (muijat) ei diggaa" vaan siitä, että ei pidä pistää päälleen jotain sellaista vain siksi koska "muijat diggaa". En tiedä kehen tuon asiapenttiyden kohdistit, mutta olen siitäkin täsmälleen samaa mieltä. Koko tekstini pointti olikin, että ei pidä nostella jalustalle muiden tykkäämisiä.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7972 : 22.04.12 - klo:00:24 »
Tuskin AE tota hupparia nurkkaan heittää, vaikka suitsutusta nyt ei tullut. Jokainen vetää omalla tyylillään ja motiiveillaan. Tärkeintä on, että itse diggaa ja viihtyy vaatteissaan.

En helvetissä. Tiesin kyllä, että tällä kertaa jään ilman selkääntaputuksia. Uskoakseni setti on hyvä, jos hupparia ei lasketa. Toisin sanoen sama setti toimisi myös täällä, jos hupparin tilalla olisi esim. harmaa neuletakki?

Hei. Kundi on 17. Jos muijat diggaa tosta niin eikai sitä nyt kannata väkisin pistää päälle jotain sellaista, mistä ei diggaa. Varsinkin kun ollaan koulussa. Sen ulkopuolella, vaikka treffeillä, vetää sitten jotain muuta päälle. Pitää osata pelata sitä peliä, eikä mennä väkisin jollain muulla vain koska Keikarin MTOP ketjussa klassisen pukeutumisen asiapentit eivät hyväksy.

No en myöskään laittaisi väkisin päälle sellaista, mistä en ite diggaa vain miellyttääkseni tyttöjä. Mutta mitä kouluun tulee, niin se on totta. Se on väärä paikka heittää päälle niitä täysin keikari-hyväksyttyjä settejä, taino riippuu mitä hakee..

Tunnustan nyt kaiken: käytin viime viikonloppuna leffassa lubiamia harmaan t-paidan, farkkujen ja tennareiden kanssa. Olen raipaniskuni ansainnut..
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Anton / Helsinki

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 431
    • Profiili
    • Anton / Helsinki
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7973 : 22.04.12 - klo:00:27 »
Itse en tosta huppari-jutusta oikein tykkää, MUTTA setti saattaisi toimia paremmin neulehupparilla.




Niin ja hyvä, jos ikäisesi tytöt tykkää. Ootkin varmaan jo kyllästynyt niihin 35 v. naisiin. ;)
"Understatement Is Overrated"
http://antonhelsinki.blogspot.com/

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7974 : 22.04.12 - klo:00:42 »
Minulle riittää, että vaimo tykkää... tai no, ollakseni rehellinen...



Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7975 : 22.04.12 - klo:01:23 »
^^ Jos tytöt diggaavat niin muulla ei ole väliä. Go for it! Kiva nähdä, kun haet uusia tyylejä!

Itse en kyllä lähtisi tuolla linjalla mihinkään. Tuosta on enää parin askeleen matka siihen "vaimo valitsi vaatteeni" soopaan. Sitten on kivasti mätsäävät mustat farkut ja musta puvun takki. Säästyipä taas rahaa kun puvusta voi käyttää myös pelkkää takkia. :)
Hei. Kundi on 17. Jos muijat diggaa tosta niin eikai sitä nyt kannata väkisin pistää päälle jotain sellaista, mistä ei diggaa. Varsinkin kun ollaan koulussa. Sen ulkopuolella, vaikka treffeillä, vetää sitten jotain muuta päälle. Pitää osata pelata sitä peliä, eikä mennä väkisin jollain muulla vain koska Keikarin MTOP ketjussa klassisen pukeutumisen asiapentit eivät hyväksy.

Kunhan vaan totesin, että naisten tykkäämisen jalustalle nostamisesta harvemmin seuraa hyvää... AE totesikin pisteeni täsmälleen jatkoksi. Ei tarvitse vetää herneitä nokkaan. Siitä ei missään vaiheessa ollut kyse, että pitäisi pistää "väkisin päälle jotain sellaista mistä (muijat) ei diggaa" vaan siitä, että ei pidä pistää päälleen jotain sellaista vain siksi koska "muijat diggaa". En tiedä kehen tuon asiapenttiyden kohdistit, mutta olen siitäkin täsmälleen samaa mieltä. Koko tekstini pointti olikin, että ei pidä nostella jalustalle muiden tykkäämisiä.
No herneet, no worries. Asiapentillä en tarkoittanut sua, vaan yleistin. AE kyllä hallitsee homman :)

^Choir hyviä värejä.
« Viimeksi muokattu: 22.04.12 - klo:01:25 kirjoittanut konda »

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7976 : 22.04.12 - klo:01:53 »
Minulle riittää, että vaimo tykkää... tai no, ollakseni rehellinen...
[spoiler]


[/spoiler]

Mukava nähdä choirinkin postaus, liekö jo hetki edellisestä.

Valitettavasti tämä ei aivan toimi itselleni. Takin ja paidan raidat ovat minusta aika lähellä toisiaan (menee kuitenkin, mutta läheltä saattaa häiritä), taskuliina ei toimi väreiltään oikein minkään kanssa, solmio ei toimi väreiltään tämän taskuliinan kanssa ja on liian kapea. Kengät eivätkä sukat myöskään toimi minulle. Toisaalta, puku istuu hyvin ja hihat takissa ja paidassa ovat sopivan mittaiset. Pidän myös laseistasi :)

Vaihtaisin itse leveämmän solmion, valkoisen taskuliinan, mustat oxfordit ja vaikkapa hiilen väriset sukat.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7977 : 22.04.12 - klo:01:57 »
Ihan klassisen pukeutumisen lähtökohdista nuo choirin kengät ovat aivan järkyttävät (okei, sukat myös).

Värit eivät oikein natsaa muutenkaan, paidan jos vaihtaisi yksväriseksi ja sukat vaikkapa tummansinisiksi olisi kokonaisuus huomattavasti siistimpi ja järkevämpi. Nyt taskuliinan sävy ei oikein osaa päättää riidelläkö solmion vaiko paidan kanssa ja oikein mikään tossa värimaailmassa ei osu maaliinsa. Tavallaan ollaan aika lähellä hyvää settiä, mutta kuitenkin matkaa siihen on.

Osasyynä lienee myös kuvioiden ja tekstuurien liiallinen määrä. Raidallinen puku + ruudullinen paita + pallokuvioinen liina eivät pelaa yhteen.

Mutta tosiaan suurin ongelma ovat nuo kengät, uutta kenkää asap.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7978 : 22.04.12 - klo:09:37 »
Minua ei njiinkään häiritse tuo paidan ja puvun kuvioiden suhde, mutta paidan, solmion ja taskuliinan toisiaan lähellä mutta silti toisistaan niin kaukana olevat kolme sinistä eivät toimi keskenään. Mieluummin vaikka kraka ja taskuliina esim viininpunaisina, paidasta selvästi erottuvina. Tai miksei jo pelkkä taskullinan vaihto esim valkiseen tv-foldiin auttaisi asiaa. Hikan leveämpi kraka myös toimis paremmin. Sukat ovat väriltään täysin irralliset muuhun kokonaisuudeen nähden - eikä noin runsasta kuvioräiskettä paranna se, että kokonaisuuteen tuodaan vielä yksi kuvio lisää. Kengät vaihtoon - tästä olen samaa mieltä.

Puku istuu ihan hyvin ja on muutenkin asiallisen näköinen, vaikkei meikäläisen tyyli-ideaalia edustakaan.
get your kicks on route six six six

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7979 : 22.04.12 - klo:10:33 »
Jos puvun kankaassa on minkäänlaista kuviointia niin kuviollisen paidan yhdistäminen pukuun on mielestäni riskialtista puuhaa. Irtotakki-kombot ovat minusta tässä suhteessa anteeksiantavampia. Choirin kuvasta tulee minulle jotenkin ristiriitainen fiilis koska kokonaisuus ei ole oikein formaali mutta ei myöskään rento. Yksivärinen paita ja leveämpi solmio tekisivät kokonaisuudesta mielestäni loogisemman.

Itse noudatan omien pukujeni kanssa sääntönä että yhdistelen kuviollisia paitoja ainoastaan yksiväristen pukujen kanssa jolloin kontrastista ei synny riitasointua. Varmaan liitu- tai neularaitaankin voi yhdistää onnistuneesti räväköihin paitoihin mutta itsellä ei tämmöiseen taidot riitä.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis