Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6977071 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7890 : 20.04.12 - klo:17:54 »
Erno jos omistat vaaleat flanellit niin kokeile ihan piruttasi niitä takin kanssa.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7891 : 20.04.12 - klo:19:17 »
^ kädet pois taskuista ;)
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7892 : 20.04.12 - klo:19:25 »
^^vaikka kuvista näkyy mitä näkyy, näyttää aidolta ja konstailettomalta herrasmiehen puvulta. Erittäin hyvä.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7893 : 20.04.12 - klo:20:09 »
Mp:n kuvanlaatu ei koskaan petä :D
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #7894 : 20.04.12 - klo:20:51 »
Paras eka postaus foorumilla koskaan.

word
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Cdos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 597
  • turhin postaaja 2013
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #7895 : 20.04.12 - klo:21:31 »
Beafeater pönikät hienot.

olen täysin samaa mieltä
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7896 : 20.04.12 - klo:21:59 »
Hah, miksei :-)! Mutta missään tapauksessa ei kaikki samaan! Siitähän keskusteltiin jo aikaisemmin, ja todettiin, että arvioinnin lähtökohdat ovat niin täysin toivottoman erilaiset. Sen keskustelun jälkeen minäkin lisäsin viestieni allekirjoitukseksi oman lähtökohtani.

Onko niitä sitten pakko arvioida..? Jos se arvioinnin tekemättä jättäminen onnistuu toisessa ketjussa niin luulisi sen onnistuvan tässäkin.

Eikös kuvia juuri siksi postata tänne, että niistä saisi arvioita? Mutta arviointiin pitäisi aina kuulua myös perustelut ja/tai arvioijan omien lähtökohtien läpinäkyvyys.

Ernon skraga on hyvä. Nyt vielä taskuliina-siedätyshoitoa työpaikalle!
Mp:n valokuvat lähentelevät maalaustaidetta valohämyineen. Niistä voi arvioida (vain) taiteellista vaikutelmaa.
Co-respodent: niin, ihan OK ja siisti, mutta kuten todettu, farkut kuuluisivat minusta katutyylin puolelle. En kuitenkaan aio jatkossa papukaijamaisesti jankuttaa tätä. Postatkaa vaan rauhassa.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7897 : 20.04.12 - klo:22:08 »
OLen nyt pari kuukautta totuttanut työpaikan hippejä ynnä muita alakulttuurien edustajia siihen, että minulla saattaa olla puku tai irtotakin kanssa toisinaan solmio. Taskuliina saattaisi kuitenkin olla toistaiseksi liikaa tälle työyhteisölle:-)

Jos työyhteisö kestää puvun, se kestää taskuliinan. Käytät sitä, jos itse haluat ja jos se mielestäsi näyttää hyvältä.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7898 : 20.04.12 - klo:22:11 »
Jos kestää solmion niin kestää taskuliinan.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7899 : 20.04.12 - klo:22:13 »
Puvun kanssa pidetään solmiota. Paitsi jos on Mikael Jungner.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7900 : 20.04.12 - klo:22:44 »
OLen nyt pari kuukautta totuttanut työpaikan hippejä ynnä muita alakulttuurien edustajia siihen, että minulla saattaa olla puku tai irtotakin kanssa toisinaan solmio. Taskuliina saattaisi kuitenkin olla toistaiseksi liikaa tälle työyhteisölle:-)

Jos työyhteisö kestää puvun, se kestää taskuliinan. Käytät sitä, jos itse haluat ja jos se mielestäsi näyttää hyvältä.

Voi olla, että en itse kestä työyhteisöä taskuliinan jälkeen. En nyt jaksa uudelleen selittää vrisn erikoista työympoäristöäni, joka jo jonkin aikaa aiemmin tuli täällä varsin perustellisesti käsitellyksi. Voin taata, että taskuliina on kuitenkin siinä ryhmädynamiikassa se korsi, joka murtaisi kamelin selän.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7901 : 20.04.12 - klo:23:05 »
OLen nyt pari kuukautta totuttanut työpaikan hippejä ynnä muita alakulttuurien edustajia siihen, että minulla saattaa olla puku tai irtotakin kanssa toisinaan solmio. Taskuliina saattaisi kuitenkin olla toistaiseksi liikaa tälle työyhteisölle:-)

Jos työyhteisö kestää puvun, se kestää taskuliinan. Käytät sitä, jos itse haluat ja jos se mielestäsi näyttää hyvältä.

Voi olla, että en itse kestä työyhteisöä taskuliinan jälkeen. En nyt jaksa uudelleen selittää vrisn erikoista työympoäristöäni, joka jo jonkin aikaa aiemmin tuli täällä varsin perustellisesti käsitellyksi. Voin taata, että taskuliina on kuitenkin siinä ryhmädynamiikassa se korsi, joka murtaisi kamelin selän.

Niin tai näin niin minusta taskuliinapakko on yhtä olemassa oleva sääntö kuin ei ruskeita kenkiä kaupunkiin sääntö.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7902 : 20.04.12 - klo:23:15 »
^ Onneksi tämänpäiväistä Bulevardilla käyttämääni asua ei ole kuvattu (ellei ole valvontakameratallennetta), siitä olisi tyylipoliisi antanut päiväsakkoja tai saanut ns. dunkkuun: Pitkä Barbour (mallia yläluokan navettatakki eli northumbria), joku mikälie kaulaliina, vanhat ruskeat sammarit, desert bootsit ja villasormikkaat. Sopivat siihen kaatosateeseen. Land Rover jäi uupumaan.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7903 : 20.04.12 - klo:23:40 »
OLen nyt pari kuukautta totuttanut työpaikan hippejä ynnä muita alakulttuurien edustajia siihen, että minulla saattaa olla puku tai irtotakin kanssa toisinaan solmio. Taskuliina saattaisi kuitenkin olla toistaiseksi liikaa tälle työyhteisölle:-)

Jos työyhteisö kestää puvun, se kestää taskuliinan. Käytät sitä, jos itse haluat ja jos se mielestäsi näyttää hyvältä.

Se ei ollut puku. Mutta olet oikeassa.

Mp:llä vaihtaisin luultavasti paidan vaalean siniseksi spreadillä, raita-raita ei ole ikinä toiminut itselleni. Muuten istuvuudesta on hieman hankala sanoa.

Taskuliinapakkoa ei mielestäni ole, mutta valkoinen puffi tai tv-foldi ei hirveästi kiinnitä huomiota, ainakaan huonossa mielessä. Jos henkilö ei missään mielessä tahdo käyttää, niin sitten ei käytä.

Omaan silmääni Co-respondentin farkkukäänteet toimivat hyvin.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7904 : 21.04.12 - klo:07:15 »
Ohessa oma panokseni kevätkisaan. Alex saat napsia tästä :)



[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

[spoiler]Takki: SuitSupply
Paita: Barba Napoli
Solmio: Kent Wang (bi-colour)
Taskuliina: Kent Wang (kerman värinen)
Vyö: Alden, mokkaa
Housut: BB
Kengät: Sutor Mantellassi[/spoiler]
« Viimeksi muokattu: 21.04.12 - klo:08:48 kirjoittanut Uunottaja »