Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973588 kertaa)

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7785 : 18.04.12 - klo:13:53 »
^Asiallisia vetimiä mutta paljaat jalat loafereissa kuuluu mielestäni ihan eri settiin kuin päällystakki ja hanskat

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7786 : 18.04.12 - klo:13:57 »
^Asiallisia vetimiä mutta paljaat jalat loafereissa kuuluu mielestäni ihan eri settiin kuin päällystakki ja hanskat

Otin mallia Alexin postaamasta "sekopäästä" joka oli mallikuvana kisalle :)

Edit: niin ja kun ei ollut rintataskua jouduin pistämään hanskat poikkeuksellisesti käteen.
« Viimeksi muokattu: 18.04.12 - klo:13:58 kirjoittanut barcelona »

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7787 : 18.04.12 - klo:14:14 »
MTOP-ketjua seuranneena olen huomannut Alexin kehittyneen hyvin paljon lyhyessä ajassa. Sen englantilaisten "maaseutufiilistelyn" vaihtaminen nuorekkaampaan italotyyliin toimii.

Tämä on totta ja jokainen voisi miettiä miksi.

Vinkkinä pukeutumisohjenuorani:

Always dress your age.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7788 : 18.04.12 - klo:14:38 »
Barcelonalla taitaa jälkimmäisessä pellavahousut(?) olla turhan optimistinen veto kun katsoo ikkunasta ulos, mutta miksei vähän lämpöisempään kevätpäivään sitten kuitenkin! :D

Ensimmäisessä puku näyttää tosiaan että siinä on jotain muutostöitä tehty, mittasuhteet ym. kyllä on kohdillaan hienosti. Eikö takki istu niskan osalta täysin vai johtuuko se asennosta että niskasta irtoaa hieman? Aiheuttaako kainaloaukon koko ongelman? Kengät rokkaa, onko niissä luonnostaan tuollainen patina vai oletko voodoillut?

PS. Keittiöstä on pakko myös tykätä, eri tyylikästä.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7789 : 18.04.12 - klo:15:17 »

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7790 : 18.04.12 - klo:15:24 »
Kengät rokkaa, onko niissä luonnostaan tuollainen patina vai oletko voodoillut?

Omat taitoni ovat lähinnä pikkukakkosen Timo Taikurin tasoa, joten voodoo menoista ei voi puhua. Hiukan olen näitä kuitenkin hinkutellut joten sävyä olen vääntänyt haluamaani suuntaan.

Tauno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7791 : 18.04.12 - klo:15:35 »


Spot On. Nyt on spearpointti kohillaan. Ja juuri tuohon sopiva solmu! Sopii kasvonpiirteillesi/mittasuhteillesi erinomaisesti!

« Viimeksi muokattu: 18.04.12 - klo:15:42 kirjoittanut Tauno »

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7792 : 18.04.12 - klo:15:40 »
[spoiler][/spoiler]

Tämä toimii minullakin, sopivalla tavalla värikäs.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7793 : 18.04.12 - klo:16:50 »
Ville: Ei äkkiä uskoisi, että tämä mies kirjoittaa yhtä Suomen suosituimmista miestenvaateblogeista. Aika mitäänsanomatonta. Housut saisivat olla vähän kapeammat ja/tai lyhyemmät. T-paidan tilalle kauluspaita ja kengät vaihtoon, niin tuo saattaisi toimiakin..

Eivät toimi jäykän irtotakin, valkoisen paidan ja brogueiden kanssa. Parhaimmillaan kirkkaanpunaiset housut ovat kesäisessä meiningissä korkeintaan rennon irtotakin kanssa.

Mikäli punaiset housut pitää formaaliin settiin yhdistää, niin se on vain huvipurren kannella ja silloinkin vain jos on purjehtinut atlantin yli.

Ja mitä kenkiin tulee, niin kyllä. Oxford-mallin kengät eivät pelitä mokkaisinakaan, jos setissä ei ole edes kauluspaitaa.

Paavi.
Paavimpi.
Juuri uskoon tullut käännynnäinen.


Mairaksinen sai punaiset housut toimimaan paljon paremmin kuin aiemmin, mutta silti ovat pikkaisen liian kirkkaan punaiset muuhun kuin puhtaasti vapaa-ajan housuiksi. Tietysti jos tarkoitus on "katsokaa mitä minulla on päälläni, joten ette muista mitä minä sanon tai miltä minä näytän"-efekti niin sitten nuo toimivat. Jos tarkoitus on jotain muuta niin suosittelen tummempia punaisen sävyjä.

Muilta osin kokonaisuus toimii.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Tim Nice-But-Dim

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7794 : 18.04.12 - klo:19:16 »
Menetetäänpä MTOP-neitsyys parilla detaljikuvalla. Stockholm Kravattin kraka löytyi hulluilta päiviltä, niin piti laittaa kaulaan testimielessä.




erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7795 : 18.04.12 - klo:19:26 »
Asiantuntevammat kommentoikoot muuten, mutta itse totean vain, että hyvän näköiset kengät! Mitkä?
Ei skragakaan huono ole ollenkaan, maukas peräti, ja dimple on mahtava. Olisiko taskuliina himpun kalpeahko solmion rinnalla?
« Viimeksi muokattu: 18.04.12 - klo:19:42 kirjoittanut erno »

Tim Nice-But-Dim

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7796 : 18.04.12 - klo:19:38 »
Asiantuntevammat kommnetoikoot muuten, mutta itse totean vain, että hyvän näköiset kengät! Mitkä?
Thanks. Kengät ovat Bexleyn Cliftonit, joihin olen ollut todella tyytyväinen näinkin halvoiksi kengiksi.

Lainaus
Ei skragakaan huono ole ollenkaan, maukas peräti, ja dimple on mahtava. Olisiko taskuliina himpun kalpeahko solmion rinnalla?
Tuo oli ihan hyvä diili. Stockalla oli kaikki Stockholm Kravattiin solmiot hintaan 15,90. Saatat olla oikeassa, että hieman voimakkaamman värinen tai kuvioitu taskuliina voisi toimia paremmin. Tämä oli tällainen hyvin hillitty duunisetti.

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7797 : 18.04.12 - klo:19:43 »
^ Tämä vahvistaa käsitystä, että Bexleyn sivuilla on todella surkeat kuvat. Kengät ovat sinun MTOP-kuvassasi paljon paremman näköiset.

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7798 : 18.04.12 - klo:19:59 »
Kiitoksia palautteesta.

Sproilyllä homma hallussa. Tane oikeastaan kertoikin mitä tuosta kerrottavana.

Timin yksityiskohdista ei saa viellä kokonaiskäsitystä mutta ihan lupaavalta näyttää. Eritoten pidän kauluksien rollauksesta. Taskuliina vähän skarpimmin taskuun, nyt on hiukan löperön näköinen.

Tim Nice-But-Dim

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7799 : 18.04.12 - klo:20:00 »
^ Tämä vahvistaa käsitystä, että Bexleyn sivuilla on todella surkeat kuvat. Kengät ovat sinun MTOP-kuvassasi paljon paremman näköiset.
Juu, näinhän se on. Taunolla on ruskeat vastaavat aika monessa kuvassa, jos kiinnostaa enemmän ihmetellä. Esimerkki.

Mä oon hiukan pettynyt. Olisin kyllä ekassa kuvassa odottanut sitä kaksirivistä bleiseriä ja rugbypaitaa!

No ei nyt sentään, hyvältä näytti. Onko dimplessä jotain ryppyä (siis muutakin kuin itse dimple)? Onneksi ketjuun tulee uusiakin postaajia! Itse kun vaan mamoilen...

Ah, anteeksi. Tässä on kuva allekirjoittaneesta eiliseltä:


Kun tarkemmin katsoo, niin on tuohon dimpleen näemmä pieni ryppy jäänyt.