Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6977237 kertaa)

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7440 : 08.04.12 - klo:19:26 »
Hattu pois, näyttää hölmöltä. Päähän mieluummin flat cap, tai sitten vain paljain päin.

Antonilla jäätävän kovaa settiä. Bumfreezer for teh win!
« Viimeksi muokattu: 08.04.12 - klo:19:30 kirjoittanut Alex Entwistle »
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7441 : 08.04.12 - klo:19:28 »
Maira oletko sä se jäbä, joka veti aina Larry Lafferia pataan ja ryösti Passionate Pattin? Mä en tosta setistä muuta sanottavaa keksi - ihan kuin yksi AL Lowen karaktääreistä. Tuli sellainen... lämmin olo katsoessa tuota kuvaa.

Jaska

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 90
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7442 : 08.04.12 - klo:19:28 »
Tää on näitä muotijuttuja, joilla ei ole mitään tekemistä tyylin kanssa. Eikä klassisen pukeutumisen.
Mistäs sinä sen tiedät, mikä on tullut jäädäkseen ja mikä ei?

En tiedäkään, mutta tuskin vyön peittävän takin osalta klassisuus on kaukana. Odotetaan? Toisaalta ajan tuomio voi olla sama kuin huulikiilloilla.

AK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 158
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7443 : 08.04.12 - klo:19:30 »
Hyvännäköistä Alex! Kyllä nuo Persolit ovat upeat. Näyttää siltä, että kehonmuokkauskuuri on mennyt perille, poskethan on ihan lommolla jo.

Antonin kokonaisuutta voisi parantaa vaaleampi pooloneule, nyt yläosa näyttää melko kovalta alaosaan verrattuna, mutta muuten tuo lookki rokkaa kyllä.

mairaksinen: Tuo hattu on kyllä ehkä hieman koominen. Kokonaisuus voisi toimia paremmin vaikka flat capilla (suorassa, Ivyn ohjeiden mukaisesti), ja ilman noita arskoja. Mac näyttää muuten kyllä hyvältä.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7444 : 08.04.12 - klo:19:33 »
Hattu pois, näyttää hölmöltä. Päähän mieluummin flat cap, tai sitten vain paljain päin.

Olen kylläkin katsonut hattuja sillä silmällä, kenties jotain fedoran tyyppistä. Ja tosiaan hatun kontrasti versus takki on kuvassa pielessä, valitettavasti. Mutta parempaa hattua katson jatkossa tällaiseen settiin.

Mä vaan olen päässyt siihen vaiheeseen, että hattu tuntuu päässä hyvältä.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7445 : 08.04.12 - klo:19:34 »
Maira oletko sä se jäbä, joka veti aina Larry Lafferia pataan ja ryösti Passionate Pattin? Mä en tosta setistä muuta sanottavaa keksi - ihan kuin yksi AL Lowen karaktääreistä. Tuli sellainen... lämmin olo katsoessa tuota kuvaa.

Sierran seikkailupelit tuli kaikki hakattua alusta loppuun. Ekan Gabrielin jälkeen se sitten tyssäsi, seikkailupelit kuolivat.

Hanhi

  • Kisälli
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7446 : 08.04.12 - klo:19:37 »
Mä vaan olen päässyt siihen vaiheeseen, että hattu tuntuu päässä hyvältä.

Ehkä hattu vielä joskus näyttää päässä hyvältä, ehkä ei. :-)

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7447 : 08.04.12 - klo:19:41 »
Olen huomannut, että hattuja arvostelevat henkilöt, jotka eivät itse niitä käytä. ;-)

Olen jotain tällaista funtsinut:
http://www.thefedorastore.com/Henschel-Felt-p/5665.htm?on=Brown
http://www.thefedorastore.com/Henschel-Firm-Felt-Indy-p/5050.htm?on=Stained+Rust

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7448 : 08.04.12 - klo:19:52 »
Olen huomannut, että hattuja arvostelevat henkilöt, jotka eivät itse niitä käytä. ;-)

Totta - ja syystä.

Aika harvoin tulee tärmättyä kokonaisuuteen - eri toten täällä Internetin taikamaailmassa - jossa (fedora, trilby tms lierihattu) oikeasti toimii. Semmoinen vaatii että koko tyyli on hanskassa - ja silti hatut ovat usein kostyymimäisiä tai koomisia.

get your kicks on route six six six

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7449 : 08.04.12 - klo:19:57 »
Maira oletko sä se jäbä, joka veti aina Larry Lafferia pataan ja ryösti Passionate Pattin? Mä en tosta setistä muuta sanottavaa keksi - ihan kuin yksi AL Lowen karaktääreistä. Tuli sellainen... lämmin olo katsoessa tuota kuvaa.

Sierran seikkailupelit tuli kaikki hakattua alusta loppuun. Ekan Gabrielin jälkeen se sitten tyssäsi, seikkailupelit kuolivat.
Toisen, toisen. Se oli vielä hyvä. Mutta olet täysin oikessa! Niillä main kaikki lässähti! Tähänhän syy oli vain siinä, että R ja K Williams myivät ahneuttaan sielunsa ja päästivät CUC:n (ironinen nimi) pilaamaan koko firman.

Edit: ja Phantasmagoria oli oikeasti täysin paska. En tajua miten se on ollut firman myydyin peli.
« Viimeksi muokattu: 08.04.12 - klo:20:04 kirjoittanut konda »

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7450 : 08.04.12 - klo:19:58 »
Mitähän on tapahtunut, kun pitkästä takista tulee mieleen puistor**kkaaja?

Tähtimerkit, jotta Google ei indeksoi Keikaria ja kyseistä termiä yhteenkuuluvaksi. ;-)

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7451 : 08.04.12 - klo:20:01 »
Ei trenssin pituus ole ongelma, vaan sen sisus. Reppana näyttää reppanalta missä hyvänsä vaatteissa ja erityisen reppanalta pukeutuessaan jonkin tietyn mallin (Humphrey Bogart, joku Kummisetä/Mad Men/Boardwalk Empire/Game of Thrones/Once upon a time in the West/Indiana Jones) mukaan, kun muu olemus ei riitä.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7452 : 08.04.12 - klo:20:03 »
Päivän seteistä - Antonilla oma tyyli hanskassa, kledjut istuvat, väripaletti hyvin kasassa. Toimii - vaikkei omaa tyyliajatustani kovin läheltä liippaakaan. Positiivisen seikkaana panen merkille takin luonnollisemman, rennomman hartialinjan. Taskuliina on tuossa ihan tarpeeton - toimisi ilmankin. Minua takin lyhyys ei häiritse vähääkään, oli sitten tätä päivää tai 60-luvun I Spy ja Get Smart -sarjojen meininkiä. Joidenkin kommentoijien turhat rutinat setin ei-klassisuudesta voisi tunkea takaisin siihen hanuriin, josta ne ovat tulleetkin. Setti hakkaa aika monet (netissä nähdyt) 'klassisemmat' systeemit koomisinen hatturatkaisuineen ja ylijäykkine poseerauksineen. Joskin Toveri Antonkin voisi ottaa kuvissaan rennommin. ( w i n k )

Mairaksisen Burberry on nyt silitettynä edellistä vetoa paremman näköinen, mutta tyyliristiriita omituisen valkoisen hatun kanssa on melkoinen, ja sammareiden ja takin värien samankaltaisuus hieman häiritsee. Toisaalta parempi niinkin - setin vaatekappaleet eivät ole räikeitä, ja luojan kiitos punaiset chinot on maltettu jättää vaatekaappiin. Mustat hanskat ja ruskeat kengät - ehdoton ei ei.

Mairaksinen: hankkiudu ihmeessä eroon tuosta valkoisesta lätsästä. Äläkä ala pelleillä fedorahattujen kanssa - se tyylivalinta sopii erittäin harvalle. The Chap -lehden ympärillä pyörivä sakki, Matti Klinge ja nimimerkki Sproily onnistuvat lierivehkeiden kanssa - harvalla muulla ne toimivat. Flat cap tai tukka kuntoon, siinä se.
get your kicks on route six six six

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7453 : 08.04.12 - klo:20:05 »
Maira. Sulle on sen verran pyöreä pää, että Kangolit toimivat. Käy sovittamassa. Et menetä mitään.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7454 : 08.04.12 - klo:20:05 »
Punaiset chinot tekevät paluun tällekin areenalle.