Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973846 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7320 : 05.04.12 - klo:22:27 »
Really? Ja olisiko tuo puskaraiskaajasetti sitten huonompi yksivärisellä liinalla?
Ei todellakaan!

Peili rules!

Barba,

tämä on taas siinä rajoilla. mairaksinen kyllä ymmärtää huumoria, minä tunnetusti en.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7321 : 05.04.12 - klo:22:32 »
Päästäisenä on yksi puolivirallinen iltaedustaminen edessä ja tällaisella setillä ajattelin lähteä. Kuvasta huomasin nopeasti, että housuja pitänee pikkuisen vielä lyhentää - onneksi aikaa on vielä. :-) Paita on vaaleansininen.

Inspiroivaa. Yhteys solmiosta nilkkaan on todella jees. Mainitsemallasi housujen trimmauksella tulee todella hyvä. Kamera on kumma kapistus - moniaat kerrat olen ollut peilin edessä tyytyväinen housuihin, mutta valokuvassa ne ovatkin näyttäneet ainakin vaaksan verran liian pitkiltä. Pitää vaan olla entistä tarkempi kun lyhennysneuloja kiinnitetään seuraavan kerran.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7322 : 05.04.12 - klo:22:40 »
Mairaksinen: kannattaisko harkita, että jos on onnekseen värikäs luonne, niin miksi ihmeessä pitäisi vielä lisätä värien sekamelskaa pukeutumisella? Ymmärrän, että harmaan tylsä ihminen tarvitsee lisää väriä, mutta ei kai muutenkin mielenkiintoinen tarvitse lisää tehostusta? Tuo jälkimmäinen settisi sen sijaan on hieno! Jätä se aiemman kuvan kaulaliina laskiasmäkikäyttöön, siinä se on aivan omiaan.

Kaikki riippuu tietyst siitäkin minkä vaikutelman haluaa tehdä. Mairaksisen kaulaliinakuva tuo mieleen sirkuspellen, en ottaisi kaveria kovin vakavasti. Jälkimmäisen kuvan asussa sama kaveri on vakavasti otettava asiantuntija, uskoisin herkästi kaiken luikurin, minkä tyyppi suustaan päästää:-)

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7323 : 05.04.12 - klo:22:51 »
^ Tykkään leikitellä, mikä ei tarkoita ettenkö suhtautuisi asiaan vakavasti.

Tottahan toki työelämässä pukeutumiseni on kohtalaisen konservatiivista ja keikari.com on osaltaan antanut uusia ajatuksia ja selkeän suunnan siihen, miten voisin paremmin viestiä pukeutumiseni kautta haluamiani asioita. Taannoin postaamani punaiset chinot oli tietoinen ylilyönti, sillä minusta ne ovat hauskat ja päivän yleisö työni puolesta osasi arvostaa niitä.

Pukeutuminen on mielestäni hyvä lisä, mutta asiakkaani ja yhteistyökumppanini vakuuttuvat minusta osaamiseni kautta. Se miten hoidan asiat ja olen välillä tiukka ja välillä suuripiirteisempi. Se on sitä pelisilmää, jota minussa arvostetaan ja jota myös minä arvostan.

Täällä olen postannut tietoisesti vähän kärjistäen, koska tämä generoi keskustelua jossa asioita pitää perustella. Se, että laukoo "P*ska setti, ei toimi" ei palvele ketään, vaan sitten kun tulee perusteluita miksi jokin asia ei toimi - se on palautetta, josta tällainenkin umpiluu oppii.

Ja kuten Ville kommentoi, mä kyllä kestän häijympääkin huumoria. Hetken voi joskus ottaa, että osaan suhteuttaa asian, mutta en mä loukkaannu. Mä pistän vaan tyyneesti vastapalloon ja koska teen niin, en voi olettaa muiden tyytyvän kohdallani vähempään. Ei kritiikin antaminen voi olla yksipuolista niin, etteikö tulisi samalla mitalla takaisin. :-)

Vielä tuohon tummaan takkiin, niin olen edelleen sitä mieltä, että se kaulaliina ei tee kokonaisuudestani sekamelskaa, sillä alla oli kauluspaita ja sininen yksivärinen neulepusero. Ei siis mitään väri-iloittelua sillä rintamalla. Tätähän ei tietenkään voinut nähdä, sen myönnän. ;-)

William

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7324 : 05.04.12 - klo:22:51 »

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7325 : 05.04.12 - klo:22:59 »
^ No, kannattsisiko kerrata, millaisia kommenteja tuosta sitten mahtoi tulla?

Alex on lukiolainen, mairaksinen ei kai ihan enää.

^^ Jos ei halua näyttää vakavasti otettavalta, niin vapaasti sitten niin. EIhän sitä kukaan ole kieltänyt.  Mutta ei kannata sitten ihmetellä, jos ei oteta vakavasti. Täällä nyt kuitenkin jaetaan siitä suoria kommentteja, jos niitä ei kaipaa, niin kannatta sitten jättää ne omaan arvoonsa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7326 : 05.04.12 - klo:23:03 »
Vaikka Aleksin liina ei mikään muodin mekan yhteentulema olekaan, on kuitenkin nostettava hattua sille, että kundilla on munaa. Lukio on kylmä paikka ja pukeutuminen erottuakseen vaatii rohkeutta ja aitoa hienoa asennetta olla välittämättä muiden säkkihoppipellehousujen homohuudoista ja kommenteista. Jos nuorten pukeutuminen noin yleisesti nousisi Aleksin tasolle sillä ehdolla, että jokaisella olisi punainen kaulahuivi, kestäisin sen enemmän kuin mieluusti.
« Viimeksi muokattu: 05.04.12 - klo:23:06 kirjoittanut konda »

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7327 : 05.04.12 - klo:23:06 »
^ No, kannattsisiko kerrata, millaisia kommenteja tuosta sitten mahtoi tulla?

Alex on lukiolainen, mairaksinen ei kai ihan enää.

^^ Jos ei halua näyttää vakavasti otettavalta, niin vapaasti sitten niin. EIhän sitä kukaan ole kieltänyt.  Mutta ei kannata sitten ihmetellä, jos ei oteta vakavasti. Täällä nyt kuitenkin jaetaan siitä suoria kommentteja, jos niitä ei kaipaa, niin kannatta sitten jättää ne omaan arvoonsa.

Onhan noissa kaulaliinoissa eroa selkeesti, joten ei niitä siinä mielessä voi edes verrata.

Ei mun tartte kaiken aikaa näyttää vakavasti otettavalta, ei kenenkään mielestäni tarvitse. Tilanteen mukaan pukeutuminen on tosi jees ja olen ollut aina aika konservatiivinen, mutta viime aikoina olen vähän pyristellyt irti kangistuneista kaavoista. Tiedostan kyllä, että varsinkin tältä foorumilta sitä palautetta saa välittömästi. Sen takia kuviani tänne postaan, että saisin rakentavaa kritiikkiä, jonka avulla voin jalostaa omaa näkemystäni ja sitä kautta pukeutumistani.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7328 : 05.04.12 - klo:23:07 »
^^Mulle ei olla oikeastaan, sitten yläasteen kertaakaan, missään huudeltu homoksi tai kommentoitu mitenkään negatiivisesti. Edes Koskarissa mall ratsien alemman kerrostuman ohi kulkiessa.

Mutta haluaisin kuulla, että mikä tuossa kaulahuivissa mättää. Olen postannut tänne tuhat kuvaa, jossa huivi on solmittu noin eikä se ole ennen ole sen kummempia reaktioita aiheuttanut.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7329 : 05.04.12 - klo:23:08 »
^^ja persoonaasi.

Pukeutuminen kulkee käsi kädessä persoonasi kanssa.

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7330 : 05.04.12 - klo:23:09 »
Jos olisin hankkimassa värikästä huivia, niin kallistuisin johonkin hiukan epäsäännöllisempään kuvioon tai sitten jotain ruutuviritelmää. Ohessa esimerkki mikä nyt pika googlauksella tuli vastaan. Huivi taitaa olla Hermes joten voitte haukkua sitä kalliiksi jne. Mutta siis tossa kuitenkin jotain osviittaa kuvion suhteen mikä mielestäni parantaisi settiä raitahuiviin nähden.


mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7331 : 05.04.12 - klo:23:09 »
Vaikka Aleksin liina ei mikään muodin mekan yhteentulema olekaan, on kuitenkin nostettava hattua sille, että kundilla on munaa. Lukio on kylmä paikka ja pukeutuminen erottuakseen vaatii rohkeutta ja aitoa hienoa asennetta olla välittämättä muiden säkkihoppipellehousujen homohuudoista ja kommenteista. Jos nuorten pukeutuminen noin yleisesti nousisi Aleksin tasolle sillä ehdolla, että jokaisella olisi punainen kaulahuivi, kestäisin sen enemmän kuin mieluusti.

Olen samaa mieltä. AE on saanut oman osansa palautteesta täälläkin ihan jo senkin takia, että hän on säännöllisesti postannut kuviaan tänne. Uskoisin, että tämä palaute on myös vienyt pukeutumista eteenpäin. Eikä pelkästään hänen osaltaan, vaan kyllä esimerkiksi minä olen muiden postausten ruotimisesta imenyt oppia. Tämän takia toivonkin, että kuvia tulisi enemmän ja useammilta henkilöiltä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7332 : 05.04.12 - klo:23:10 »
^^Mulle ei olla oikeastaan, sitten yläasteen kertaakaan, missään huudeltu homoksi tai kommentoitu mitenkään negatiivisesti. Edes Koskarissa mall ratsien alemman kerrostuman ohi kulkiessa.

Mutta haluaisin kuulla, että mikä tuossa kaulahuivissa mättää. Olen postannut tänne tuhat kuvaa, jossa huivi on solmittu noin eikä se ole ennen ole sen kummempia reaktioita aiheuttanut.
Tämä on hyvä. Asut poikkeuksellisen fiksulla Suomalaisella seudulla.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7333 : 05.04.12 - klo:23:11 »
^Tampereen foorumiitit voivatkin heittää kommenttinsa tähän.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #7334 : 05.04.12 - klo:23:14 »

Ei mun tartte kaiken aikaa näyttää vakavasti otettavalta, ei kenenkään mielestäni tarvitse.

Koetin vain vähän kauniimmin sanoa tuolla "vakavasti otettavalla", että tuo kaulaliina saattaa antaa "pellemäisen" vaikutelman. Sen jälkeen on ihan sama, mitä sieltä alta paljastuu. Mutta jälleen: jos haluaa tehdä sen vaikutelmaan, niin estradi on vapaa, ei kai kukaan kiellä. Luulenpa vain, että vaikutelma ei ole pelkästään omassa mielessäni, vaan ehkä sama mielikuva tulee joillein muillekin.
« Viimeksi muokattu: 05.04.12 - klo:23:16 kirjoittanut erno »