Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973730 kertaa)

Erik

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6360 : 13.03.12 - klo:13:53 »
Fränkillä asiallinen setti kaikin puolin.
Kai se pitää hommata ne munkit kesäksi jostain.

Edit: Epic fail sisälukutaidossa.
« Viimeksi muokattu: 13.03.12 - klo:16:08 kirjoittanut Erik »
Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

Fränk

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6361 : 13.03.12 - klo:13:58 »
Selvennyksenä vielä, ettei ole mun setti. Linkitetty Styleforumilta, kaveri käyttää nimimerkkiä NOBD.

Täytyy sanoa että itselläkin tuon kuvan setti muutti käsitystä sekä munkeista että mokasta...

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #6362 : 13.03.12 - klo:14:06 »
En ole täällä Katutyyli-puolella juurikaan käynyt, itse kun olen enemmän klasarimiehiä. Ihme keskustelua täällä!! Onko paikalla metsurien miitinki, vai?
Toisaalta olen itsekin kokenut moottorisahan (siis polttoainekäyttöisen) voiman ja siitä syntyvän valtavan miehisyyden tunteen!!
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

vallaton

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 399
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #6363 : 13.03.12 - klo:14:23 »
En ole täällä Katutyyli-puolella juurikaan käynyt, itse kun olen enemmän klasarimiehiä.

Kalsarimiehiä?

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #6364 : 13.03.12 - klo:14:42 »
En ole täällä Katutyyli-puolella juurikaan käynyt, itse kun olen enemmän klasarimiehiä.

Kalsarimiehiä?

Myönnän käyttäväni!
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6365 : 13.03.12 - klo:14:52 »
Eikö toi asu ole aikas tylsä?

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1032
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6366 : 13.03.12 - klo:14:56 »
Istuvuus erittäin hyvä mutta väriyhdistelmä tuossa kyllä tökkii omaan silmään pahasti. Ultraneutraali chambray(?)paita ja ysärikulahtaneet farkut yhdessä ei toimi, vaikka päälle ja alle olisi laittanutkin vaihteluksi ruskeaa ja mokkaa. Tummemmat farkut ja/tai kuviollinen paita toimisi jo pykälää paremmin.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6367 : 13.03.12 - klo:15:01 »
En minäkään näe tuossa varsinaisesti tyylifoorumille postattavaa, saatikka eteenpäin jaettavaa muuten kuin havainnollistavana kuvana. Aika pitkälle juuri tuollaista minunkin smart casuaalini on ollut, joskin ilman kaulusnappeja ja olen yrittänyt itsekin vähän piristää väreillä.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6368 : 13.03.12 - klo:15:14 »
Täytyy sitten nostaa hattua kun näin moni osaa väriyhdistelmät ja täydellisen istuvuuden.

Kuvat olisivat kivoja niin silloin muiden ei tarvitsisi mennä ulkomaisille foorumeille saakka etsimään esimerkkejä ja inspiraatiota.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6369 : 13.03.12 - klo:15:21 »
En kyllä tuollaiseen asuun tajuaisi edes kiinnittää huomiota, mutta se lienee se idea myös? Ei ainakaan mun juttu, mun mielestä on kiva jos pistää silmään positiivisesti.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6370 : 13.03.12 - klo:15:22 »
Joo kuvia toivoisi enemmän tänne.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Enfield

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6371 : 13.03.12 - klo:15:24 »
Hyvän näköinen paketti tuossa Frankin postauksessa MUTTA camel toe miehellä näyttää kyllä naurettavalta.

Fränk

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6372 : 13.03.12 - klo:15:28 »
Luulen, että Sproily osui naulan kantaan. Toi ei ole sellainen "katsokaa minua" -setti. Ja varmasti näyttää tietyllä tavalla valjulta kaiken interwebin ilotulituksen rinnalla.

Itse pidän tuosta suuresti. Ja luulen, että toimii livenä erittäin hyvin. Etenkin pidän itsevarmuudesta joka tuosta setistä välittyy.

Edit. camel toe ei sovi, totta.
« Viimeksi muokattu: 13.03.12 - klo:15:30 kirjoittanut Fränk »

Local Blacksmith

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6373 : 13.03.12 - klo:17:45 »
Kapeat hartiat yhdistettynä huonoon ryhtiin (tätä näkyy MTOP-kuvissa yllättävän paljon) ovat karmea kaveri korkeavyötäröisille farkuille. Ihan sama mitä klassisen tyylin periaatteet sanovat - tärkeintä on yleisvaikutelma.

Itse pidän tuosta suuresti. Ja luulen, että toimii livenä erittäin hyvin. Etenkin pidän itsevarmuudesta joka tuosta setistä välittyy.

Minusta suurin ansio tuossa Fränkin sekundäärilähteen setissä on juuri se, että kaverilla on sopivan kokoiset vaatteet, hyvä ryhti ja riittävästi itseluottamusta. Olen samaa mieltä siitä, että setti sinänsä on melko tylsä enkä oikein pysty näkemään siinä mitään kovin erityisiä ansioita.

Jos kaveri olisi kuvissa jättänyt leikkisät juoksuaskeleensa ottamatta ja seissyt perusasennossa kehnolla ryhdillä, tuo setti olisi luultavasti tölvitty jo Styleforumilla sikäli ansiokkaasti, ettei se koskaan olisi tullut tänne välitetyksi.

Ei minustakaan tänne asti välittämisen arvoinen postaus, mutta lienee oiva esimerkki siitä, että tärkeintä on se, miten kuteensa kantaa. LH:n viimeisin setti höystettynä kovalla itseluottamuksella ja kepeällä loikalla olisivat saaneet huomattavasti positiivisemman vastaanoton, arvaan minä.
"You've got to know the rules before you can break 'em. Otherwise, it's no fun." -Sonny Crockett-

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6374 : 13.03.12 - klo:17:47 »
Millos AE:llä saa olla kuvassa stobe kädessä?