Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973781 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6075 : 24.02.12 - klo:19:27 »
No tällä logiikalla kaikki minun irtotakit ovatkin sitten sopivia.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6076 : 24.02.12 - klo:19:44 »
noin leveä kaulus kyllä vaatisi leveämpää solmua solmioon.
Eri mieltä tästä.

Samoin eri mieltä. Solmion "kaulapannan" näkyminen ei haittaa mitään. Mielestäni leveäkin cutaway on parhaimmillaan suhteellisen pienellä solmulla. Tietty retrofiilis korostuu.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Anton / Helsinki

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 431
    • Profiili
    • Anton / Helsinki
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6077 : 24.02.12 - klo:19:57 »
Konda: Settiä voisi vähän rauhoittaa vaihtamalla paita esim. pienikuosiseen liilaan raitaa tai ruutuun, joka olisi kuitenkin huomattavasti vaaleampi. GTH-meininki ei tästä mielestäni kärsisi. :)
"Understatement Is Overrated"
http://antonhelsinki.blogspot.com/

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6078 : 24.02.12 - klo:20:02 »
Kiitokset kommenteista. Takki on Suittarin puvusta joka on käytetty vaatturi Jukka Sundstedtilla, joka tosiaan osaa hommansa (ilmainen ansaittu mainos Jukalle). Housut ovat ikävän ryppyiset ja siksi ehkä 0.5cm korkeammalla kuin itsekkin pitäisin. Solmu on toisaalta juuri kuin itse sen haluan, juuri tuota Jussin mainitsemaan retrofiilistä tykkään usein hakea näin leveän spreadin kanssa. Kuva on otettu päivän lopussa kaverin toimesta, enkä kehdannut hirveästi hössöttää. Tämä oli siis kerrankin kuvaus kuinka oikeasti näytin tänä päivänä.

Kondalla on tapahtunut hirveä määrä kehitystä mitä muistan ensimmäisistä postauksista. Hienoa!

Tommi: Joo monesti olen ollut vastaavanhenkisillä seteillä liikkeellä siellä. Olin töissä lähistöllä ja otin edun irti halvasta ja hyvästä ruuasta. Väittäisin nähneeni sinutkin siellä pariin otteeseen, en vaan tohtinut täällä vetäistä hihasta :)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6079 : 24.02.12 - klo:20:27 »
sammye, tuosta rakeisesta animaatiokuvastasi huomaan kuluttaneeni nuoruuden jännän äärellä. Ensimmäisenä mieleen tuli Duke Nukem 3D. iGent fail, sanoisin.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6080 : 24.02.12 - klo:20:33 »
Konda: Settiä voisi vähän rauhoittaa vaihtamalla paita esim. pienikuosiseen liilaan raitaa tai ruutuun, joka olisi kuitenkin huomattavasti vaaleampi. GTH-meininki ei tästä mielestäni kärsisi. :)

Itse asiassa tällainen lila ruutu Scoffa löytyy vaatehuoneesta :)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6081 : 24.02.12 - klo:20:48 »
[spoiler][/spoiler]

[spoiler][/spoiler]

Tosin tarviis kyllä sivuprofiilikuvan.
« Viimeksi muokattu: 25.03.12 - klo:11:56 kirjoittanut ChuckBass »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6082 : 24.02.12 - klo:20:50 »
Ahaha! Loistava. Toi on CB enemmänkin ongelma toi mun fleda. Sitä kun ei saa kuriin sitten millään tökötillä. Tästä kun kasvattaa 3 vko ja laittaa ihan ripauksen geeliä, niin tötterö on 100% ton laittamasi kuvan mukainen. Siitä se sitten kasvaa vain ja ainoastaan ylöspäin.

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6083 : 24.02.12 - klo:21:38 »
Jäsen Sam:ilta hankittu (kiitoksia vielä!) CT:n tweed-päällystakki ensimmäisessä ulkoilutuksessa, kun kelit hieman lämpenivät.

Housujen värivalinnasta en ole ihan varma, ehkäpä vaaleanharmaa tai tummansininen toimisivat paremmin?



[spoiler][/spoiler]

Keep Calm and Carry On.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6084 : 24.02.12 - klo:21:40 »
Vaaleanharmaan kanssa tuo olisi massaan upottautuvaa ja mielikuvituksetonta ja vaan niin pirun tylsää. Tuo on oikein hyvä. Myös tummansiniset toimisivat.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6085 : 25.02.12 - klo:04:27 »
Jäsen Sam:ilta hankittu (kiitoksia vielä!) CT:n tweed-päällystakki ensimmäisessä ulkoilutuksessa, kun kelit hieman lämpenivät.

Housujen värivalinnasta en ole ihan varma, ehkäpä vaaleanharmaa tai tummansininen toimisivat paremmin?

[spoiler]


[/spoiler]



Nätti takki, ja mielestäni housut toimivat kokonaisuudessa hyvin. Harmaa olisi ehkä liian monotoninen.

Tässä oma perjantaisettini. Takki on parin kympin SF-löyto. Olkapäät hieman liian vahvat ja ehkäpä sentin puolitoista liian leveät, mutta olen ihan tyytyväinen hintaan nähden. Villakin on erittäin hienoa, sarvesta tehdyt napit ja toimivat hihat.



[spoiler][/spoiler]
« Viimeksi muokattu: 25.02.12 - klo:10:53 kirjoittanut Uunottaja »

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6086 : 25.02.12 - klo:10:00 »
Eilisen oopperaesityksen jälkeen. (Verdin Trubaduuri Lahdessa.)




Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6087 : 25.02.12 - klo:10:16 »
Hyvännäköinen kokonaisuus, mutta paranisiko takki vielä pienellä sisäänotolla vyötäröstä?

Itse olen arponut kaksi- ja yksirivisen klubitakin hankinnan välillä. Olin jo kallistumssa yksiriviseen, mutta tämä sai taas mietteet palaamaan alkuruutuun...

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6088 : 25.02.12 - klo:14:01 »
Choirilla toimii 2-rivinen. Alimman kuvan poikamaisen vekkulista ilmeestä lisäpisteitä!

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #6089 : 25.02.12 - klo:17:39 »
choir: lähtökohtaisesti vastustan keltaista, mutta laivastobleiserin messinkinappien kanssa se toimiikin yllättävän hyvin. Kuvat ovat hieman tuhnuisia, mutta istuvuus näyttää olevan kohdillaan. Ovatko housut vihreät vai jotenkin beiget?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/