Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973836 kertaa)

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5250 : 19.01.12 - klo:21:20 »
Totinen torstai:







Erittäin hyvä! Arvostusta täältä! Hihan pituus nyt OK, mutta lahkeet puolestaan kovin lyhyet (vai haluatko näyttää sukkia?). Taunolla on toooosi asiallisia herra-settejä! Töissä jollakin konservatiivisella alalla?

--------
AE:n liivi on mainio.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

William

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5251 : 19.01.12 - klo:21:23 »
No nyt joutui pettymään ihan todella; Juban kirjoitusten perusteella olen kuvitellut kaverin olevan about Suomen tyylikkäin ja komein kaveri, mutta mitä vielä. Samaa tavaraa Stadin kadut täynnä.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5252 : 19.01.12 - klo:21:24 »
Käytän vastauksena Tommin logiikkaa.

Vika on sinussa.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5253 : 19.01.12 - klo:21:34 »
Uuh, tylyä kommenttia. Vaikka ei tykkää niin voihan sitä asiallisestikin kommentoida. Mun mielestä Juban setti on ok, en itse takista niin innostu, ei ole omaan makuun. Mutta street.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

William

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5254 : 19.01.12 - klo:22:01 »
Uuh, tylyä kommenttia. Vaikka ei tykkää niin voihan sitä asiallisestikin kommentoida. Mun mielestä Juban setti on ok, en itse takista niin innostu, ei ole omaan makuun. Mutta street.

Uuh, luulenpa, ettei Juba nyt ihan hirveästi jaksa harmistua tuollaisista "tylyistä" kommenteista.

Street, joo, mutta ei tuo mun mielestä ole edes katutyyliksi kovinkaan tyylikästä. Ihan ok tosiaan, mutta olin asettanut rimani korkeammalle tämän herran suhteen. Kaikki on tosin anteeksi annettu, jos ajelee tuon parranpoikasen veks ja vetelee pelkillä.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5255 : 19.01.12 - klo:22:07 »
Ihan ok tosiaan, mutta olin asettanut rimani korkeammalle tämän herran suhteen.

Ei asetella rimoja, vaan postataan omia kuvia.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5256 : 19.01.12 - klo:22:11 »
Aika harvoin tulee postattua mitään arkisettejä, kun ei ole kameraa ikinä käsillä saati sitten kuvan ottajaa.

Nyt sattui olemaan tekemisen puutetta asemalla.

Housut ovat harmaata / tummanharmaata kalanruotoa (toisin kuin ehkä kuva väittää). Neuleliivi on sininen ja alla paita, solmio ja solmioneula (ei kuvaa...)

Jalassa rouheat varsikengät.

Tän tyylistä arkisettiä on tullut tänä talvena nyt tullut käytettyä.



Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5257 : 19.01.12 - klo:22:12 »
Ihan ok tosiaan, mutta olin asettanut rimani korkeammalle tämän herran suhteen.

Ei asetella rimoja, vaan postataan omia kuvia.
Toisaalta: kun ei tee mitään, ei voi epäonnistua.

Sproilyn kuvat ei näy. E: Nyt näkyy.
« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:22:21 kirjoittanut Juba »

Timati

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5258 : 19.01.12 - klo:22:13 »
Erittäin hyvä! Arvostusta täältä! Hihan pituus nyt OK, mutta lahkeet puolestaan kovin lyhyet (vai haluatko näyttää sukkia?). Taunolla on toooosi asiallisia herra-settejä! Töissä jollakin konservatiivisella alalla?

Tack. Arvostan kovasti! Noi lahkeet on vaan nostettu kuvaamista varten. - Käytän kaikissa housuissani tällaista breikkiä (tosin hiiieman vinolla ts. taaksepäin viettävällä leikkauksella, peittää aavistuksen enemmän kengän takaosaa):



Toiseen kysymykseen: Jou mään. Tai no, mikä nyt suomessa enää konservatiivista. . .papisto ja poliitikot? En kuulu kumpiinkaan ;)

- - - - - - - - -
Ja Juba, kuka ton takin on tehny? Vanttuista iso plussa.


William

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5259 : 19.01.12 - klo:22:15 »
^ Olette aivan oikealla asialla, ja aionkin jättää muiden asujen arvostelun tältä erää tähän, sillä tällä hetkellä minulla ei ole mahdollisuutta kuvata omia vaatekokonaisuuksiani. Oli vaan pakko päästä "ääneen" ihmettelemään. Tsori, nyt poistun taka-alalle.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5260 : 19.01.12 - klo:22:19 »
^No ei, kyllä näillä kommenteilla luulisi tosiaan olevan takana jotain aika tajunnanräjäyttävää.

"Lähinnä tämä foorumi on sellainen pukeutumisen tietosanakirja kaikesta pukeutumieen liittyvästä ja näköjään kanan grillaamisesta myös, mutta hyvän tyylitajun kanssa täällä ei monellakaan ole mitään tekemistä."
"Ei kun nimenomaan keikarilainen. Löysä ja vetelä olemus eikä minkään sortin tyylitajua."

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5261 : 19.01.12 - klo:22:24 »
^ Empiirisiä havaintoja MTOP-ketjun pohjalta.

Takin valmistaja on Filson
« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:22:33 kirjoittanut Juba »

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5262 : 19.01.12 - klo:22:42 »
Useastihan se on niin kun tietää jostain kaiken ja toitottaa tätä tietämystä eteenpäin niin käytännön toteutus onkin sitten ihan jotain muuta. Suutarin lapsella ei ole kenkiä, vai miten se meni. Aktiivisista kommentoijista CB:lla selkeästi oma tyylinsä hallussa ja tekee sen pieteetillä. AE:llakin alkaa homma pikku hiljaa hahmottumaan. Sitten on iso joukko näitä jotka eivät pidä itseään kovin asiantuntijoina vaan ovat mielummin oppijan roolissa, kuten Liinuri, Tauno, jne. jotka pukeutuvat erittäin hyvällä maulla. Sitten on pari "outolintua" kuten Sproily, jonka tyyli on ihan omaa luokkaansa, hyvässä mielessä siis. Olisikin kiva nähdä miten kukakin toteuttaa sitä mistä kirjoittaa. Moni osaa kiillottaa kengät ja sitoa skragan mutta sitten kun pitää tehdä hieno ja sykäyttävä kokonaisuus joukko onkin huomattavasti pienempi. Onneksi se joukko toki kasvaa kokoajan kun oppia tulee lisää ja tyylitaju paranee.

Timati

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5263 : 19.01.12 - klo:23:20 »
Noniin. . .työpäivän jälkeen etsin ton kitonin rotsin käsiini, ja aikani känneltyäni ja sitä soviteltuani tulin siihen lopputulokseen, että sitä pitää kaventaa koko selän osuudelta. Kone esiin ja ompelupuuhiin: keskisauman ompelin koneella lyhyen mittailemisen ja sovittamisen jälkeen. Käänteet ompelin käsin, jäljitellen Kitonin omaa harvaa ompelutyyliä. Perkeleitä lensi ja nuuskaa kului, mutta operaatio otti yhteensä vain noin puolitoista tuntia. - Olen hyvin tyytyväinen lopputulokseen.

Hartioissahan on ylitystä ja hihat lyhyet. Mutta hartiat eivät minua haittaa ollenkaan. Tänään en vaan jaksanut noita hihoja alkaa pidentämään, kun se vie niin pirusti aikaa. Ehkä tulevaisuuudessa.

Alistan tämän nyt kritiikille ;). Ennenkun järkytätte itseänne, tässä hieman loivennukseksi:



[spoiler]











[/spoiler]



Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #5264 : 19.01.12 - klo:23:23 »
^Mielestäni tuo rotsi on upea! Olen kateellinen, vaikka tuo olisikin luultavasti ollut liian pieni itselle. ;)
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)